Sayfa 51/101 İlkİlk ... 4147484950515253545561 ... SonSon
1001 sonuçtan 501 ile 510 arası

Konu: Deniz Yıldızı (Arşiv 3)

  1. #501
    Yardımcı Yönetmen kalemera - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    30.01.2007
    Yer
    İstanbul
    Mesajlar
    2.426
    Ettiği Teşekkür
    0
    0 mesaja 0 teşekkür aldı
    Bahsedilme
    0 Mesaj
    Tecrübe Puanı
    42949684

    Standart

    Alıntı arese Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Teşekkürler canım Fragman için

    Yine mi banau ayy içim şişti bu kız görmekten Banusu bölümler Lütfen

    Mert& Deniz ilgli başka bir şey varmıydı..?

    Hiç acıklıyıcı bir fragman değil... Dizi hepsini banu kapsadıgı gibi Fragmanlarda bile banu var Çin işkencesi eziyet
    Şöyle söyliyim mert ve deniz konuşuyor deniz hoşçakal diyip gidiyor...
    Ama böyle üzgün bi şekilde...

    Artık dizi banu üzerinde dönmeye başladı sıkıldım
    Banusuz dizi için ele ele diye kapmanya başlatıcam bu ne ya
    Biz Deniz&Mert dedikçe onlar inadına daha az sahne koyuyorlar

  2. #502
    Yönetmen KübraYasemin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    24.12.2006
    Mesajlar
    9.330
    Ettiği Teşekkür
    0
    0 mesaja 0 teşekkür aldı
    Bahsedilme
    0 Mesaj
    Tecrübe Puanı
    42949684

    Standart

    Alıntı kalemera Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    fragman çıktı...

    Gene banu ya sıkıldım artık yani

    Dış ses = Banu herkesin pelinin hırsız olduğuna ikna edebilecek mi diyor
    O sırada banu ve ozan mustafanın ofisinde
    sonra çıkıp gidiyor ozan peşinde ozana bişiler diyor ...

    Daha sonra Mert Denizi ikna edebilecek mi diyor
    Deniz=Hoşçakal diyip gidiyor...

    Ozan Melihe sinirleniyor Moda cafe deler
    Büyük ihtimal banu yüzündendir...

    Daha sonra Pelin Deniz Mert Özgür bahri hocanın odasına giriyorlar
    Bahri bunları bi yere götürecekmiş...
    Vaybe diziyi izlemeyeli neler olmus neler.
    Kimbilir dahada neler olacak.

    Tek merak ettigim konu.
    Simdi hala Mert ve Deniz ayrIlarmI.?
    InanIlmaz ya.
    Sadece Melih yüzünden olanlara bakarmIsInIz.
    Resmen cIlgIna dönecem.

    Bu arada birde simdi bros olayImI cIktI.
    Ohoo.
    Kesin yine Denizin üstüne kalmIstIr.

  3. #503
    Asistan kübiş_GM - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    01.04.2007
    Yer
    İzmir
    Mesajlar
    799
    Ettiği Teşekkür
    0
    0 mesaja 0 teşekkür aldı
    Bahsedilme
    0 Mesaj
    Tecrübe Puanı
    42949683

    Standart

    Alıntı kalemera Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    fragman çıktı...

    Gene banu ya sıkıldım artık yani

    Dış ses = Banu herkesin pelinin hırsız olduğuna ikna edebilecek mi diyor
    O sırada banu ve ozan mustafanın ofisinde
    sonra çıkıp gidiyor ozan peşinde ozana bişiler diyor ...

    Daha sonra Mert Denizi ikna edebilecek mi diyor
    Deniz=Hoşçakal diyip gidiyor...

    Ozan Melihe sinirleniyor Moda cafe deler
    Büyük ihtimal banu yüzündendir...

    Daha sonra Pelin Deniz Mert Özgür bahri hocanın odasına giriyorlar
    Bahri bunları bi yere götürecekmiş...
    kalemeracım fragman anlatımı için çook teşekkürler..

    Sadece altını çizdiklerimi merak ediyorum bugünkü bölümde. Banu nun Pelin için ortaya attığı hırsızlık konusu bana saçma geldi zaten..

    Anşılan bize güzel Deniz&Mert sahnesi izletmemeye yemin etmiş senaristlerBir de tek sorun Deniz in Fulya yı kıskanması gibi göstermiyorlar mı deli olucam ya.. Yahu acaba senaristler de Deniz&Mert aşkından vaz mı geçtiler diye düşünüyorum artık

    Spoiler İçermektedir

  4. #504
    asidemirim
    Guest asidemirim - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Standart

    şu banu ve melih olmasa dizi kısır döngü olarak devam edicek dün baya heyecanlıydı banu ne yapıp edip kurtuluyor anlamıyorum hani deniz ve mert yine aynılar artık iyice bunaldım ikisinden farklı şeyler olsun istiyorum denizin giyimini hiç mi hiç beğenmiyorum renk uyumu falan sıfır üstünden çıkarmadığı kırmızı yeleği fakir olan banu en güzel ve değişik giyinen or bunuda hiç anlamış değilim pelin bile kaç bölümdür aynı giyiniyor ama banu hem farklı hemde güzel giyiniyor sonunda pelin diye oyuncu irisini yutturdular hoş kız pot kırdı ama yine iyi sıyrıldı bütün cepheleri kapatacak melih hariç

  5. #505
    Asistan ee&my - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    01.04.2009
    Mesajlar
    223
    Ettiği Teşekkür
    0
    0 mesaja 0 teşekkür aldı
    Bahsedilme
    0 Mesaj
    Tecrübe Puanı
    14639616

    Standart

    kimse yanlis anlamasinda ben denizi canlandiran bayandan hicbirsey anlamiyorum...bana hicbirsey hissettirmiyorbana sorarsaniz dizi 100de100 cok gzl bir dizi,hem konusuyla,hem oyunculariyla ama ne yalan söyleyeyim deniz sayesinde yüzde 85%e düsüyor. belkide daha yeni ve cok deneyimsiz olmasindandir umarim ilerleyen zamanlarda oyunculuk yeteneklerini dahada gelistirir
    benim kendim fikrim...kimse yanlis algilamamasin ltf.
    banu ve melih benim favorilerim dizide... deniz&mert malum.
    hele banunun ciktigi sahneleri pür dikkat izliyorum.hele sinirlendigi yerlere bayiliyorum
    dedigim gibi bu benim sahsi fikrim...iyi yorumlar

  6. #506
    Yardımcı Yönetmen kalemera - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    30.01.2007
    Yer
    İstanbul
    Mesajlar
    2.426
    Ettiği Teşekkür
    0
    0 mesaja 0 teşekkür aldı
    Bahsedilme
    0 Mesaj
    Tecrübe Puanı
    42949684

    Standart

    Yalnız
    Benim dikkatimi bişi çekti fragmanda
    Mert Deniz Özgür Pelin odaya girerken
    Mertin gözleri dolmuştu ağlamaklı bi hali vardı anlamadım gitti
    ne oldu acaba ???

  7. #507
    Asistan sybell - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    24.06.2006
    Yer
    Dersaadet
    Mesajlar
    373
    Ettiği Teşekkür
    0
    0 mesaja 0 teşekkür aldı
    Bahsedilme
    0 Mesaj
    Tecrübe Puanı
    6630813

    Standart

    Deniz beni de çok bayıyor. Yüz ifadesinden hiçbir şey anlamıyorum. Onun sahnelerinde acayip sıkılıyorum. Hele Mertle sahneleri acayip bıkkınlık veriyor. Ve Mertle hep aynı muhabbet. Yetti artık !! YAni ilk defa kötü bir karakterle iyi kızın birlikte olmasını istiyorum. Nedense Melihli sahnelerde Denizi görmek istiyorum
    Banu ve Melih sağolsunlar onlar sayesinde hala izliyorum diziyi.Hele geçen iki bölüm harikaydı. Banu'nun deli gibi broşu aradığı sahneler, milleti paylayışı falan. O kızı tebrik ediyorum rolünü çok iyi oynuyor. Hele kızdığı sahneler yok mu harika.

  8. #508
    asidemirim
    Guest asidemirim - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Standart

    49.bölmümün özetini okudum baya heyecanlı hayret deniz evden gitmeyi iyice kafasına koymış banunun söylediklerine mustafa inanmamış bahri çcuklara ne ceza vercek çok merak ettim

  9. #509
    Yardımcı Yönetmen kalemera - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    30.01.2007
    Yer
    İstanbul
    Mesajlar
    2.426
    Ettiği Teşekkür
    0
    0 mesaja 0 teşekkür aldı
    Bahsedilme
    0 Mesaj
    Tecrübe Puanı
    42949684

    Standart

    bende okudum bölümler toprlanmaya başladı ya ...
    Oh iyi oldu Deniz gitsin o evden ya kızda ki sabır peygamber sabırını geçti valla
    ...
    O evden kurtulamıycağı kesin ama ikbale içindeki bütün her şeyi söylüyormuş valla arkandayım deniz ne yapsa yeridir...

    Fox un sitesinde yazıyor isteyen ordan baksın

  10. #510
    Set Görevlisi cerengökhan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    01.09.2009
    Yer
    Ankara
    Mesajlar
    14
    Ettiği Teşekkür
    0
    0 mesaja 0 teşekkür aldı
    Bahsedilme
    0 Mesaj
    Tecrübe Puanı
    0

    Standart

    bugünün özeti

    Banu Ozana Moda Kafede daha öncde olan hırsızlık olayını hatırlatır ve bu hırsızlığı aslında pelinin yapmış olduğunu söyleyerek onun kleptoman olduğu yalanına ozanı ikna eder ne var ki Mustafa,Pelinin böyle bir hastalığı olduğunu bir türlü inanmaktadır... bu yalana herkesi inandırmak için önce Mustafayı ikna etmesi gerektiğin bilen Banu,nasıl bir yola başvurucaktır?


    Yokluğunda meydana gelen olaylardan ötürü Pelin ve Özgüre çok öfkeli olan Bahri,tüm ev sakinlerinin toplanmasını ister.deniz ise bu toplantıyı fırsat bilerek içindekileri birbir İkbale söyler ve kararını açıklar: ne olursa olsun o evden gidecektir...Bahri,aile toplantısında kendilerine verilecek cezayı merakla bekleyen Özgür ve pelini hangi hareketiyle çok şaşıracaktır?Ve bu konuşmadan,verilen cezadan sonra Deniz evden gitme kararını değiştirecek midir?

Sayfa 51/101 İlkİlk ... 4147484950515253545561 ... SonSon

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yer imleri

Yer imleri

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •