Arama 
ÜYE OL  |  Kayıp Şifre  |  Aktivasyon   
Ana Sayfa  |  Forum  |  Haberler  |  Video  |  Diziler  |  Fotoğraf Galerisi  |  Biyografi  |  Gruplar  |  Ratingler


Geri Git   DiziFilm.com Forum > Yerli DiziFilmler > Gündemdeki Diziler

Yanıtla

Gündemdeki Diziler kategorisinde O Hayat Benim (FOX TV) konusunu görüntülemektesiniz.

 
Konu Araçları Mod Seç
Eski 03-03-14, 13:17   #61
Roose
Asistan
 
Roose kullanıcısının avatarı
 
Giriş Tarihi: 28.07.2011
Konum: Bir tiyatro sahnesi.
Mesajlar: 231
Roose has a reputation beyond reputeRoose has a reputation beyond reputeRoose has a reputation beyond reputeRoose has a reputation beyond reputeRoose has a reputation beyond reputeRoose has a reputation beyond reputeRoose has a reputation beyond reputeRoose has a reputation beyond reputeRoose has a reputation beyond reputeRoose has a reputation beyond reputeRoose has a reputation beyond repute
Varsayılan


Reytingler yine yükselmiş, sevindim.

Senaryonun konusu klasik başladı ama yine de insanı kendine çeken olay sürgüsü var. Ama herkes gibi Bahar'ın saflığı beni de delirtiyor arada. Bence Bahar'ın gerçekleri öğrenmesini çok uzatmamalılar. Ben asıl Bahar'ın gerçekleri öğrendikten sonra ki halini merak ediyorum. İnşallah reytingler düşmez, karşısında güçlü rakipler var dizinin.
__________________
Roose Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 03-03-14, 14:07   #62
kınalı
Yardımcı Yönetmen
 
kınalı kullanıcısının avatarı
 
Giriş Tarihi: 19.09.2006
Konum: Master of the Figures
Mesajlar: 2,191
kınalı has a reputation beyond reputekınalı has a reputation beyond reputekınalı has a reputation beyond reputekınalı has a reputation beyond reputekınalı has a reputation beyond reputekınalı has a reputation beyond reputekınalı has a reputation beyond reputekınalı has a reputation beyond reputekınalı has a reputation beyond reputekınalı has a reputation beyond reputekınalı has a reputation beyond repute
Varsayılan

Diziyi ilk defa dün denk gelip izledim çok az izleyebildim

Bahar karakterini Ezgi Asaroğlu oynuyor sanırım çok yakışmış role ama o kadar saflık biraz fazla değil mi ?

Keremcem de role iyi gitmiş

Konusunu pek anlamasam da baktım biraz .. Sırları ortaya çıkarsa daha iyi olacak..

O zengin evine giden kız çok sinsi. Yalan nereye kadar sürecek. ?

Kaçıncı bölümde anlayacaklar evin kızının Bahar olduğunu yani hep böyle entrikalı mı olacak
__________________
kınalı Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 03-03-14, 16:06   #63
Nilly~
Yönetmen
 
Nilly~ kullanıcısının avatarı
 
Giriş Tarihi: 04.09.2009
Konum: yinesinirlerbozuk.
Mesajlar: 4,474
Nilly~ has a reputation beyond reputeNilly~ has a reputation beyond reputeNilly~ has a reputation beyond reputeNilly~ has a reputation beyond reputeNilly~ has a reputation beyond reputeNilly~ has a reputation beyond reputeNilly~ has a reputation beyond reputeNilly~ has a reputation beyond reputeNilly~ has a reputation beyond reputeNilly~ has a reputation beyond reputeNilly~ has a reputation beyond repute
Varsayılan


Dizi gerçekten her bölüm daha da heyecanlı oluyor.Zaten reytinglerin yükselişide bunu gösteriyor.
Survivorında başlamasına rağmen yine artış göstermiş.
Dizi şimdilik iyi gidiyor ama Efsun ve Nuran'ın o halleri öldürecek beni sinirden tv'yi
değiştirmeyi düşünüyorum felan ama kenardan Ateş çıkıyor kurtarıyor durumu
Ama bende sizin gibi düşünüyorum Bahar çok fazla 'saf'
bu biraz aptallığa kaçıyor artık,kardeşim kardeşim diyosun ama kız seni kullanıyor
arkandan işler çeviriyor.

Hafta sonu Fox İzliyoruz programında Sinan Albayrak konuşmuş;
Ateş'in Mehmet Emir'le bir derdi yokmuş aslında Mehmet Emir'in babasının yaptığı hatayı Mehmet Emir'e ödetmek istiyormuş Ateş.
Bence Ateş'in ailesine Mehmet Emir'in babası çok büyük zarar verdi.Zaten Ateş'in teyzesiyle yaşamasıda bunu gösteriyor bence ailesi yok ortada.
Artık Ateş'in olayını izlemek istiyorum merak ettim gerçekten
__________________
Nilly~ Çevrimiçi   Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 03-03-14, 18:40   #64
tokat biberi
Asistan
 
tokat biberi kullanıcısının avatarı
 
Giriş Tarihi: 14.08.2012
Konum: MetinEda'destanı'_FerYa_
Mesajlar: 202
tokat biberi has a reputation beyond reputetokat biberi has a reputation beyond reputetokat biberi has a reputation beyond reputetokat biberi has a reputation beyond reputetokat biberi has a reputation beyond reputetokat biberi has a reputation beyond reputetokat biberi has a reputation beyond reputetokat biberi has a reputation beyond reputetokat biberi has a reputation beyond reputetokat biberi has a reputation beyond reputetokat biberi has a reputation beyond repute
Varsayılan


Herkese merhabalar

Öncelikle söylemek isterim ki Ezgi Asaroglu izlememin başlica sebebiydi....bide tanitim fragmanlarin birinde Keremcem le olan uyumunu gorunce izlesem fena olmaz dedim yalniz tereddütte kalmadim degil takilip kalirim sonrada reyting azizligine ugrarda cope gider aklim kalmasin demistim ki gittikçe artan reytingleri gorunce çook şaşirdim her dizinin harci olmuyo valla böyle bi yükselis tebrikler

son bölümüde izledim de geldim bi kaç yorum yapabilecek bilgi birikimi yaptim kendimce

Bahar çok tatli gercekten...ama fazla iyi olunca biraz sinir bozucu oluyo...kizdigim nokta kizin hayatini çalmalarini birak adam gibi davransalar gam yemiycem ..uzaktan bakinca ben vallahi ciğerim parçalandi kizcagiza..Mehmet Emir beyin Bahar'in okumasi için girişimi harika oldu..

Yeşim Ceren Bozoklu öyle guzel oyle inandirici oynamiski sagolsun nefret ettirmeyi başardi oynadigi Nuran karakterine beni....ayyyy onu izlerken nasi suratim ekşiyo anlatamam.. kocasini ayağinin altina alip ezivericek pozisyonu yok mu baya gicik kaptim yani

Ateş..... hoş akilli ne yapmasi gerektigini bilen genc yakişikli bir delikanli...Bahardan hoşlaniyo ona karşi tavri hoşuma gitti..Mehmet emir intikami araciligiyla Efsun hanimada yapmadigini birakmasin etide senin kemigide senin delikanli..

konakta ki Fulya hanim ne sicak ne candan bi kadin kocasinin sonradan baska birinden bir cocugu oldugunu ogreniyo...cok zor bi durum ..ama kaldirabilecek kadarda güçlü ve akilli bi kadin bi o kadar da merhametli..

Hülya hanim...burnu havada hala...evet gicik bi tipsin ama Efsun karşisinda hemfikiriz canim benim..vallahi kadin hakli kizin ne ayak oldugunu çakti yalan degil..insallah cikarir şu kizin foyasini...

Bahar ve Ateş uyumunu beğendim kisaca

neyse benden bu kadar arkadaslar herkese iyi yorumlar ellerinize bol saglik olsun..sevgiler
__________________
tokat biberi Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 04-03-14, 15:07   #65
Nilly~
Yönetmen
 
Nilly~ kullanıcısının avatarı
 
Giriş Tarihi: 04.09.2009
Konum: yinesinirlerbozuk.
Mesajlar: 4,474
Nilly~ has a reputation beyond reputeNilly~ has a reputation beyond reputeNilly~ has a reputation beyond reputeNilly~ has a reputation beyond reputeNilly~ has a reputation beyond reputeNilly~ has a reputation beyond reputeNilly~ has a reputation beyond reputeNilly~ has a reputation beyond reputeNilly~ has a reputation beyond reputeNilly~ has a reputation beyond reputeNilly~ has a reputation beyond repute
Varsayılan


Ovv 4.bölüm fragmanı da çıkmış Efsun yine çok sert;
'bu evde sizden daha fazla hakkım var benim' deyip yerle bir ediyor ortalığı.

Ayrıca Bahar Nuran'a Efsun'un dedesi öldü mü diye soruyor
Ateş; 'Ben mutluluk peşinde değilim teyze,annemle babam mezarında rahat etmeden bi hayata başlayamam ki' diyor. yapma be Ateş böyle dediğine
göre Bahar'dan uzak felan mı duracak ki yapmasın öyle şeyler
Nilly~ Çevrimiçi   Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 05-03-14, 13:39   #66
cennet399
Set Görevlisi
 
cennet399 kullanıcısının avatarı
 
Giriş Tarihi: 15.08.2012
Konum: NURBANU<3
Mesajlar: 78
cennet399 has a reputation beyond reputecennet399 has a reputation beyond reputecennet399 has a reputation beyond reputecennet399 has a reputation beyond reputecennet399 has a reputation beyond reputecennet399 has a reputation beyond reputecennet399 has a reputation beyond reputecennet399 has a reputation beyond reputecennet399 has a reputation beyond reputecennet399 has a reputation beyond reputecennet399 has a reputation beyond repute
Varsayılan

Alıntı:
tokat biberi tarafından gönderildi Mesajı Görüntüle
Herkese merhabalar

Bahar çok tatli gercekten...ama fazla iyi olunca biraz sinir bozucu oluyo...kizdigim nokta kizin hayatini çalmalarini birak adam gibi davransalar gam yemiycem ..uzaktan bakinca ben vallahi ciğerim parçalandi kizcagiza..Mehmet Emir beyin Bahar'in okumasi için girişimi harika oldu..

Yeşim Ceren Bozoklu öyle guzel oyle inandirici oynamiski sagolsun nefret ettirmeyi başardi oynadigi Nuran karakterine beni....ayyyy onu izlerken nasi suratim ekşiyo anlatamam.. kocasini ayağinin altina alip ezivericek pozisyonu yok mu baya gicik kaptim yani

Ateş..... hoş akilli ne yapmasi gerektigini bilen genc yakişikli bir delikanli...Bahardan hoşlaniyo ona karşi tavri hoşuma gitti..Mehmet emir intikami araciligiyla Efsun hanimada yapmadigini birakmasin etide senin kemigide senin delikanli..

konakta ki Fulya hanim ne sicak ne candan bi kadin kocasinin sonradan baska birinden bir cocugu oldugunu ogreniyo...cok zor bi durum ..ama kaldirabilecek kadarda güçlü ve akilli bi kadin bi o kadar da merhametli..

Hülya hanim...burnu havada hala...evet gicik bi tipsin ama Efsun karşisinda hemfikiriz canim benim..vallahi kadin hakli kizin ne ayak oldugunu çakti yalan degil..insallah cikarir şu kizin foyasini...

Bahar cidden çok sevimli oynuyor ama tabi fazla iyilik bu devirde para etmiyor arkadaş. Azıcık gözü açık olacaksın. Kardeşim dediğin kız-yani Efsun yaratığı- sevgilinle seni boynuzladı, hayatını çaldı sen hala onu merak et.

Ateş Ateş Ateş yaktı hepimizi.Onu görünce zaman size de durmuyor mu.Hele ki o Alp denen mahluktansa Bahar Ateş'e aşık olsun.Efsun da o gıcığa kalsın tam tencere kapak olurlar.

Sakine mi ne o kadın favorim her olayın içinde dizideki komedi unsuru kendisi.O kadın Baharla ilgili gerçeklerin ortaya çıkmasını sağlar benden söylemesi

Fulya ne kadar iyi huylu o Hülyaya hiç prim vermiyor bu kadın Efsun cadısına iyi davranıyor gerçek ortaya çıkınca Baharı bağrına basar heralde.
Müge Bahara sen dayımın kızısın deyince Efsun nasıl bozuldu. Efsuncum asalet Baharın yüzünden belli oluyor.Ne yapsan boş.Hele o mağaza çıkışında ki çirkefliğin inanılmazdı.Rezalet.

Hülya inşallah Baharla ilgili gerçek ortaya çıkınca Bahara iyi davranır.

Nuran o konuda söylenecek her şeyi söylemişsiniz dilinize sağlık
cennet399 Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 06-03-14, 18:14   #67
BÜŞRA KESER
Asistan
 
BÜŞRA KESER kullanıcısının avatarı
 
Giriş Tarihi: 31.08.2008
Konum: ....Keremcem...
Mesajlar: 144
BÜŞRA KESER has a reputation beyond reputeBÜŞRA KESER has a reputation beyond reputeBÜŞRA KESER has a reputation beyond reputeBÜŞRA KESER has a reputation beyond reputeBÜŞRA KESER has a reputation beyond reputeBÜŞRA KESER has a reputation beyond reputeBÜŞRA KESER has a reputation beyond reputeBÜŞRA KESER has a reputation beyond reputeBÜŞRA KESER has a reputation beyond reputeBÜŞRA KESER has a reputation beyond reputeBÜŞRA KESER has a reputation beyond repute
Varsayılan


4. Bölüm ÖzetiBölüm Tarihi: 09/03/2014
Önceki Bölüm Bahar’ın dedesi Yusuf’un hayaleti aileyi adım adım takip etmektedir. Ortalıktan kaybolan amcasının izini süren Osman, İlyas ve Nuran’ı yeni taşındıkları müştemilatta bulur. Nuran korku içinde foyalarının meydana çıkmaması için çırpınır. Efsun’un tek derdi ise ‘hayatını’ kimseye kaptırmamaktır. Annesine bile… Ancak yeni hayatına alışmak da onun için kolay olmayacaktır... Ateş ise Bahar’ı tanıdıkça genç kıza doğru çekilir, kafası karışır. Genç adam yüreğinde ilk kez alevlenen aşkla, yıllardır beslediği intikamın arasında kalacaktır.
__________________
BÜŞRA KESER Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 08-03-14, 19:37   #68
alonsomania
Yardımcı Yönetmen
 
alonsomania kullanıcısının avatarı
 
Giriş Tarihi: 21.09.2006
Konum: ♥ALoNSo♥
Mesajlar: 2,786
alonsomania has a reputation beyond reputealonsomania has a reputation beyond reputealonsomania has a reputation beyond reputealonsomania has a reputation beyond reputealonsomania has a reputation beyond reputealonsomania has a reputation beyond reputealonsomania has a reputation beyond reputealonsomania has a reputation beyond reputealonsomania has a reputation beyond reputealonsomania has a reputation beyond reputealonsomania has a reputation beyond repute
Varsayılan


diziyi az önce izledim keremcem için açmıştım ama ceren moray onun önüne geçti gerçekten çok iyi oynuyor sinan albayrakda öyle didem inseleli zaten severim ama gel gör ki ezgi asaroğlu çok itici bir rolde fazla saf hiç sevmedim açıkcası...

konusu güzel beğendim gittikçede daha heyecanlı olmaya başlayacak gibi efsun ortalığı yıkar geçer nuranla şahaneler gerçekten döktürüyorlar
ilyasa da acıdım gerçekten ama yaa keşke günü değişse survivor izlicem artık bu netten
__________________




alonsomania Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 10-03-14, 13:14   #69
Şiva
Set Görevlisi
 
Şiva kullanıcısının avatarı
 
Giriş Tarihi: 06.04.2010
Konum: KaraParaAşk/TB
Mesajlar: 40
Şiva has a reputation beyond reputeŞiva has a reputation beyond reputeŞiva has a reputation beyond reputeŞiva has a reputation beyond reputeŞiva has a reputation beyond reputeŞiva has a reputation beyond reputeŞiva has a reputation beyond reputeŞiva has a reputation beyond reputeŞiva has a reputation beyond reputeŞiva has a reputation beyond reputeŞiva has a reputation beyond repute
Varsayılan 4.Bölüm Reytingleri


İLK 100 PROGRAM /HEDEF KITLE : TOTAL ( Tarih :09.03.2014 )

1 SURVIVOR STAR TV 11,25 25,80
2 KUCUK GELIN SAMANYOLU TV 9,23 19,76
3 O HAYAT BENIM FOX TV 6,06 13,64

İLK 100 PROGRAM /HEDEF KITLE : TOTAL ( Tarih :09.03.2014 )

1 SURVIVOR STAR TV 12,88 29,44
2 GUNESI BEKLERKEN KANAL D 8,44 18,59
3 SURVIVOR OZET STAR TV 7,69 20,62
4 KANAL D HABER KANAL D 5,53 16,33
5 BEN BILMEM ESIM BILIR KANAL D 4,81 18,38
6 O HAYAT BENIM FOX TV 4,55 10,83
__________________
Şiva Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 10-03-14, 19:31   #70
kelebek99
Yönetmen
 
kelebek99 kullanıcısının avatarı
 
Giriş Tarihi: 03.08.2008
Konum: poyraZeynep.
Mesajlar: 13,189
kelebek99 has a reputation beyond reputekelebek99 has a reputation beyond reputekelebek99 has a reputation beyond reputekelebek99 has a reputation beyond reputekelebek99 has a reputation beyond reputekelebek99 has a reputation beyond reputekelebek99 has a reputation beyond reputekelebek99 has a reputation beyond reputekelebek99 has a reputation beyond reputekelebek99 has a reputation beyond reputekelebek99 has a reputation beyond repute
Varsayılan

Bu hafta izleyemedim ama en kısa zamanda izleyeceğim.

Reytingler daha da yükselmiş çok sevindim.Reyting korkusu olmadan izlemek ne güzel )

İzleyenler bu hafta Ateş neler yaptı? Umarım fazlaca görünmüştür bu bölüm.
__________________
kelebek99 Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla
Yanıtla

Bookmarks

Etiketler
ahu sungur, ezgi arasoğlu, keremcem


Şu an bu konuyu görüntüleyen kullanıcı sayısı: 1 (0 üye ve 1 misafir)
 
Konu Araçları
Mod Seç

Gönderme Kuralları
Yeni konu açamazsınız
Mesajlara cevap yazamazsınız
Mesajınıza eklenti ekleyemezsiniz
Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz

BB code is Açık
SimgelerAçık
[IMG] kodu Açık
HTML kodu Kapalı

Hızlı Geçiş

Saat 16:02.


Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2014, vBulletin Solutions, Inc.