Sayfa 1/201 123451151101 ... SonSon
1001 sonuçtan 1 ile 5 arası

Konu: Acemi Cadı - Bölüm Yorumları (3)

  1. #1
    Durum:
    Çevrimdışı
    MENEKSE - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Yardımcı Yönetmen
    Üyelik tarihi
    21.09.2006
    Yer
    1881 - 193∞
    Mesajlar
    2,631
    Konular
    2
    Verdiği Beğeni
    226

    Aldığı Beğeni: 415

    Bahsedilme
    0 Mesaj

    Standart Acemi Cadı - Bölüm Yorumları (3)

    Alıntı t-o-r-t-u-r-a Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    özet pazartesi falan gelir mi acaba geçen hafta gelmişti ya arkadaşlar hani ayşegül tuğçenin pc yi bozmaya gitmişti orayı neden yuttular ya
    birde her seferinde söylüyorum bir daha söylüyorum (bu aralar diziyle ilgili ne dilesek oluyor belki buda olur) şu murata bi çekidüzen verin yahu ceren erkek murta kız oldu nerdeyse bu ne ya ceren korkmuyor elini tutmaktan murat bir görür diyor ceren teklif ediyor ceren sevdigini söylüyor murat kendine gel. en sonunda kaybeticeksin cereni ay gerçi eger cenk gelirse kaybetsin hiçte aklını başıan almasın ama eger cenk olmuycaksa dizide (ki olmuycak) şu muratı birileri düzeltsinnn onu izlerken sinir oluyorum:mad72:
    evet tamamen katılıyorum seldanı yaşlanma sihiri yaptığı bölümdede sonraki bölümde atlamışlardı bu da öyle oldu ya atlamasın bölümlerrrrr şu ceren murat ilişkiside normale dönsün bu normaldışı tamamen......
    Konu NATY&FACU tarafından (05-01-14 Saat 22:45:57 ) değiştirilmiştir.

  2. #2
    Durum:
    Çevrimdışı
    gzd_keremcem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Oyuncu
    Üyelik tarihi
    10.02.2007
    Yer
    ...:BJK:...
    Mesajlar
    1,320
    Konular
    0
    Verdiği Beğeni
    0

    Aldığı Beğeni: 0

    Bahsedilme
    0 Mesaj

    Standart

    özet geldi arkadaşlar......
    güzel bir bölüm olacak:happy0064 :happy0064 :happy0064

  3. #3
    Durum:
    Çevrimdışı
    t-o-r-t-u-r-a - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Oyuncu
    Üyelik tarihi
    23.09.2006
    Yer
    Leverage
    Mesajlar
    1,043
    Konular
    3
    Verdiği Beğeni
    0

    Aldığı Beğeni: 0

    Bahsedilme
    0 Mesaj

    Standart

    hariak bir bölmü yinede harbiden gidicekler mi yoksa gitmiş gibi geri mi dönücekler selim belki o işi kabul etmez ya

  4. #4
    Durum:
    Çevrimdışı
    Cey0} - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Yönetmen
    Üyelik tarihi
    15.02.2007
    Yer
    21Bangs ♥
    Mesajlar
    0
    Konular
    4
    Verdiği Beğeni
    0

    Aldığı Beğeni: 0

    Bahsedilme
    0 Mesaj

    Standart

    Bu bölün çok güzel olucak.Acaba gerçekten Mardin'e giderler mi?İnşallah giderler çok iyi olur.Bence Selim kabul etmiyecek.Ayşegül ona'Eğer kabul edersen beni unut!'falan gibisinden birşeyler söyler Selim de kabul etmez.:img-wink:

  5. #5
    Durum:
    Çevrimdışı
    fuliş - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Yönetmen
    Üyelik tarihi
    25.01.2007
    Yer
    Kuşadası
    Mesajlar
    4,500
    Konular
    5
    Verdiği Beğeni
    0

    Aldığı Beğeni: 10

    Bahsedilme
    0 Mesaj

    Standart

    Arkadaşlar harika bi bölüm olucak. Bakalım Tuğçe ve Ayşegül nasıl gidicekler Mardin'e?
    Selim'e de iş teklifi geliyomuş Ayşegül de, Selim'im onu bırakcağını nasıl düşünür?
    Neyse bakalım Cuma'ya görücez. Arkadaşlar yalnız ben böyle hep özet gelse de merakımız gitse diyorum ama özet gelince daha da meraka giriyorum off of gels ebi dret gelmese bi dert.of.

Sayfa 1/201 123451151101 ... SonSon

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Benzer Konular

  1. Acemi Cadı - Bölüm Yorumları (5)
    By seheripek46 in forum Acemi Cadı
    Cevaplar: 1000
    Son Mesaj: 20-10-07, 00:14:04
  2. Acemi Cadı - Bölüm Yorumları (4)
    By asuasuasu in forum Acemi Cadı
    Cevaplar: 1000
    Son Mesaj: 25-08-07, 02:11:18
  3. Cevaplar: 993
    Son Mesaj: 07-07-07, 15:21:14
  4. Acemi Cadı - Bölüm Yorumları (2)
    By BERNA in forum Acemi Cadı
    Cevaplar: 1000
    Son Mesaj: 21-05-07, 17:34:39
  5. Acemi Cadı - Bölüm Yorumları (1)
    By forever_bim in forum Acemi Cadı
    Cevaplar: 1000
    Son Mesaj: 01-03-07, 16:33:03

Bu Konudaki Etiketler

Yer imleri

Yer imleri

Yetkileriniz

  • Konu Açma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  

webmaster forum
netspor
taraftarium24
yerli filmler
diziizle.blog
fragmanlar
juul
One Hit Wonder
Bu sistem vBulletin® alt yapısına sahiptir, Version 4.2.5 kullanılmaktadır. Telif hakları, Jelsoft Enterprises Ltd'e aittir. Copyright © 2020

Mobil Ödeme bahis
cratosslot giriş
vdcasino
meritroyalbet
güvenilir casino siteleri
canlı casino
meritroyal bet
casino siteleri
canlı rulet
deneme bonusu
ilbet giriş
bursa escort
kartal escort
maltepe escort
bahis siteleri
güvenilir casino siteleri
casino siteleri
canlı bahis siteleri
escort ankara

LinkBacks Enabled by vBSEO 3.6.1 © 2011, Crawlability, Inc.