Sayfa 5/201 İlkİlk 1234567891555105 ... SonSon
1001 sonuçtan 21 ile 25 arası

Konu: Asi - Bölüm Yorumları (5)

  1. #21
    Durum:
    Çevrimdışı
    61MERVE61 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Cezalı Üye
    Üyelik tarihi
    19.04.2006
    Yer
    ♥TB♥/Tuba/BME
    Mesajlar
    3,355
    Konular
    3
    Bahsedilme
    0 Mesaj

    Standart

    Fragmani gordum:
    Funda sagolsun...
    harika bi b0olum bizleri bekliyor....asim ne yaptida demiri kizdirdi yine acep..demir asiyi surukluyordu kolundan aside"birak kolumu"diyordu:):)cook gozel bi bolum olcak...

    yaa bu dizide sakli olan cook sey var ordakiler biliyor ama seyirci kestiremiyor
    kozcuogulariyla suheyla nin arasinda ne oldu acikcasi cook merak ediyorum..demir bilmedigi seylerin intikamini almaya calisiyor...

    -edit
    yaw asi demire ne veriyor???defne niye agliyor??ahhhh gel cuma gell..
    Konu 61MERVE61 tarafından (13-11-07 Saat 19:10:39 ) değiştirilmiştir.

  2. #22
    Durum:
    Çevrimdışı
    GULBEYAZ76 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Yönetmen
    Üyelik tarihi
    13.12.2005
    Yer
    Sedef Avcı
    Mesajlar
    19,479
    Konular
    9
    Bahsedilme
    0 Mesaj

    Standart

    Aslan
    Asinin Demirin çiftliğinde çalışmasına İhsan sert tepki verir diyoruz ama Aslanda fazlasıyla tepki verir.Demirin hasat için aracılık etmesini bile millet çiçek alır bu adam Asiye çiçek yerine bunlarımı alıyor Aside gözü var demişti.
    Şimdi Asi Demirin yanında olunca Aslan Asiye tacizde bile bulunabilir.Buna Demir şahit olursa pek iyi şeyler olmaz hoş deir görmesede Asi bir şekilde onu etkisiz hale getirir ileri gidemez.Bakarsınız Aslan madem sen Asiyi benden aldın bende senin kardeşini elinden alıyım diye Meleğe karşı bir girişimde bulunmasın.Meleği asi kurtarırmış böylece Aside Demire can borcunu ödemiş olur Aslanada bye

  3. #23
    aasiii
    aasiii - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Standart

    arkadaslar süheylanın gercek ismi ne acaba ,ben bu hanımı nerden tanıyorum?

    aklıma geldi bu arada hani asi mahsunca egiyor ya basını altın sahnesinde,eger demirin yanındaki melekse belki meleğin kolunda sorun oldugunu falan anlamıstır, üzüldüğü için basını egmiştir ne bilim bu geldi aklıma.

    (asi dizi müziklerini bulan indiren var mı ,gören duyan bilen varsa lütfen bilgi versn bana ..çok gzl mzkler.

  4. #24
    aasiii
    aasiii - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Standart

    Alıntı aasiii Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    evet yaa ben de öyle bir kıskanclık sahnesi bekliorum. aslında o aslan psikopatının asiye olan bakıslarını gördügümde aklımdan söle birsey gecmişti. aslan asiyi takip eder , bi köşede sıkıstırır asi gitmek ister o bırakmaz senden hoşlanıorum anlıo musun falan der. asiden yüz bulamaz ama bi yere gitmesine izin vermezkennnn.. onları gören demir gelir aslanın suratına yumrugu sallar ve asiyi kurtarır.. :icon_whis:img-in_lo

    sevgili gülbeyaz senin de tahmin ettiğin gibi ben de aslan tarafından asinin taciz edilebilecegini düşünmüştüm ama demirin buna sahit olmasını da isterim,kıskanclık askla içiçedir.

    (ya ben iki tane alıntı yapamıorum nası yapılıo özelle anlatabilir gönüllü varsa :img-wink: )

  5. #25
    Durum:
    Çevrimdışı
    Neslihan17 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Yardımcı Yönetmen
    Üyelik tarihi
    26.09.2006
    Yer
    Antalya
    Mesajlar
    2,312
    Konular
    0
    Bahsedilme
    0 Mesaj

    Standart

    sanırım Asi'nin elini Demirin eline uzattığı sahne, Demir'in Asi'yi çekiştirdiği sahnenin devamı değil. çünkü Demirin üzerinde farklı renkte gömlekler var. birinde mor, birinde lacivert gömlek.. bu da demek oluyor ki Demir yine elimde kalacak :) yahu bu, kızı neden çekiştiriyor? Asi niye elini uzatıyor? elinde ne var? o altının sırrı ne? fragman sonunda Asi'nin surat neden asık? bir sürü soru işareti. bu ne biçim fragmandır yaaa hiçbir şey anlamadım. anladığım tek şey Demir'e iyice gıcık kaptığım :)

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Bu Konudaki Etiketler

Yer imleri

Yer imleri

Yetkileriniz

  • Konu Açma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  

vdcasino
vdcasino
vdcasino
betexper
fragmanlar
Yuregininsesi
juul
One Hit Wonder
grandpashapet
grandpashapet
eta saat
bahis forum
ilbet
bahis siteleri
güvenilir casino siteleri
canlı bahis siteleri
escort ankara
izmit escort
izmir escort
vdcasino giriş
Mobil Ödeme bahis
meritroyalbet
güvenilir casino siteleri
deneme bonusu
grandpashabet
casino siteleri
canlı rulet
bahis
deneme bonusu
vdcasino
ilbet giriş
ilbet
maltcasino giriş
cratosslot giriş