Sayfa 1/201 123451151101 ... SonSon
1001 sonuçtan 1 ile 5 arası

Konu: Aşk Bir Hayal - Bölüm Yorumları (3)

  1. #1
    Durum:
    Çevrimdışı
    Dilek!.. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Yardımcı Yönetmen
    Üyelik tarihi
    27.02.2008
    Yer
    MuraTuba/Canselim:)
    Mesajlar
    2,062
    Konular
    3
    Bahsedilme
    0 Mesaj

    Standart Aşk Bir Hayal - Bölüm Yorumları (3)

    Alıntı sule_4 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    NOT: Dilek farkettin mi bu arada herkes Altay'ın senin olduğunu kabullenmiş..tebrik ederim..Asmin Altay'dan çok Dilek Altay geçer oldu:img-hyste
    Aynen yaa...Valla herkes kabullendi..Oh valla istediğim oldu..
    Altayla ben mutluyuz böyle...Ey Emreee..Bunları okuyosan bana ulaş..Sadece Altay dğil ben sanada hastayım :img-hyste:img-hyste
    Ne hallere soktun beni.....Bende mi atsam kendimi :img-hyste:img-hyste:img-tomat
    Benimlede evlenirmi acaba...Bizde öyl sarılıp yatarmıyız..Ah..Ah..:img-hyste

    Arzucum..

    O uyuz newinden herşey beklenir..
    Zaten bu da en büyük ihtimali..Valla gider sümerle birlikte olup hamile kalır..
    Bebeğide Altaya yamar...Newinden herşey beklenir...
    Gidip Mşrana herşeyi anlatan bunlarıda yapar...:img-tomat:img-tomat
    Konu NATY&FACU tarafından (25-12-13 Saat 01:57:22 ) değiştirilmiştir.

  2. #2
    Durum:
    Çevrimdışı
    ^Sevdalinka^ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Yardımcı Yönetmen
    Üyelik tarihi
    27.10.2008
    Yer
    ...
    Mesajlar
    2,214
    Konular
    0
    Bahsedilme
    0 Mesaj

    Standart

    Alıntı Dilek!.. Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    :img-in_lo:img-in_lo:img-in_lo:img-in_lo:img-in_lo:img-in_lo
    Arzu burada ne haldeyim bilemezsin eridim..bittim...
    Dağ gibi Dileğin Altayı:img-hyste:img-hyste
    Aynen benm altayım Asmini yedirirmi Fikrete...Yalnız Altay bnmse ne diye Asmini yedirtmiyor Fikoya :img-hyste:img-hyste

    evet burda bi çelişki var:img-hyste açıkla Arzu..ben yetersiz kaldım:img-hyste

    laf olsun diye söyledi..bebek babasına benziyor diye.. Allah'tan ordaki akrabalardan birine benzetmedi:img-hyste
    Ben sana yanarken şimdi,
    Sen kim bilir nerede üşüyorsun...

  3. #3
    Durum:
    Çevrimdışı
    sevgi sihirbazı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Yönetmen
    Üyelik tarihi
    15.01.2007
    Yer
    İzmir
    Mesajlar
    4,716
    Konular
    2
    Bahsedilme
    0 Mesaj

    Standart

    Alıntı sule_4 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    :img-hyste Ben ilk seferde kesintisiz izleyememiştim o sahneyi.
    ErgenusAltay'ın faliyetleri kestirilince kanal değiştirildi :)
    gerek tekrarlar olsuunn..gerek halaller olsuun bomca izledim sonradan :):)

    tabii Emre Bey'i tebrik ederizz:happy0064başarılı olmaz mı..
    bak bebek Altay gülücükler saçıyor şimdi:img-hyste:img-hyste

    (bu mesajımı silsem mi :img-hyste)
    gençliğinin baharında atıcaklar seni df den
    üstünede kara bi leke gibi ban yazıcaklar görücen gününü:img-hyste
    ya altayın başarısı tartışılmaz zaten...
    adam asmini gördüğü her karede içindeki ergenusu piyasaya çıkarıyo:img-hyste
    demek sizin evde kanal değişti o sahnede
    kızım al odana tv kurtul:img-hyste
    http://www.dizifilm.com/forum/signaturepics/sigpic77617_36.gif

  4. #4
    Durum:
    Çevrimdışı
    Dilek!.. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Yardımcı Yönetmen
    Üyelik tarihi
    27.02.2008
    Yer
    MuraTuba/Canselim:)
    Mesajlar
    2,062
    Konular
    3
    Bahsedilme
    0 Mesaj

    Standart

    Alıntı sule_4 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    evet burda bi çelişki var:img-hyste açıkla Arzu..ben yetersiz kaldım:img-hyste

    laf olsun diye söyledi..bebek babasına benziyor diye.. Allah'tan ordaki akrabalardan birine benzetmedi:img-hyste
    :img-hyste:img-hyste:img-hyste:happy0064:happy0064:happy0064:img-hyste:img-hyste:img-hyste

    ama geröekten babasına benziyor..Orjnal ergenus ababsına benziyor..
    Aslında doru dedi ama o bile farkında değil..Zamanla olucaktır...

  5. #5
    Durum:
    Çevrimdışı
    sevgi sihirbazı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Yönetmen
    Üyelik tarihi
    15.01.2007
    Yer
    İzmir
    Mesajlar
    4,716
    Konular
    2
    Bahsedilme
    0 Mesaj

    Standart

    Alıntı Dilek!.. Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    :img-in_lo:img-in_lo:img-in_lo:img-in_lo:img-in_lo:img-in_lo
    Arzu burada ne haldeyim bilemezsin eridim..bittim...
    Dağ gibi Dileğin Altayı:img-hyste:img-hyste
    Aynen benm altayım Asmini yedirirmi Fikrete...Yalnız Altay bnmse ne diye Asmini yedirtmiyor Fikoya :img-hyste
    Alıntı sule_4 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    evet burda bi çelişki var:img-hyste açıkla Arzu..ben yetersiz kaldım:img-hyste
    açıklıyorum sıkı durun:happy0064
    şimdi net aleminde altay senin,bu bi gerçek artık
    bak yorumumuda öyle yaptım:img-hyste
    ama dizi icabıda senin sevdiğinbi adam,sevdiği kızı bırakır mı
    o anlamda dedm onu
    yoksa normal hayatta on asminde gelse,
    emre seni bırakır mı canımm:love05:
    Konu NATY&FACU tarafından (09-12-12 Saat 18:23:10 ) değiştirilmiştir.
    http://www.dizifilm.com/forum/signaturepics/sigpic77617_36.gif

Sayfa 1/201 123451151101 ... SonSon

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Benzer Konular

  1. Aşk Bir Hayal - Bölüm Yorumları (4)
    By sesbilisim in forum Aşk Bir Hayal
    Cevaplar: 1000
    Son Mesaj: 12-05-10, 00:08:42
  2. Aşk Bir Hayal - Bölüm Yorumları (2)
    By *asudem* in forum Aşk Bir Hayal
    Cevaplar: 1000
    Son Mesaj: 07-12-09, 02:23:22
  3. Aşk Bir Hayal - Bölüm Yorumları (1)
    By ilya in forum Aşk Bir Hayal
    Cevaplar: 1000
    Son Mesaj: 28-10-09, 22:24:20
  4. Hayal ve Gerçek - Bölüm Yorumları (1)
    By (:..SeFkAt..:) in forum Hayal ve Gerçek
    Cevaplar: 911
    Son Mesaj: 05-08-07, 14:01:58

Bu Konudaki Etiketler

Yer imleri

Yer imleri

Yetkileriniz

  • Konu Açma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  

vdcasino
vdcasino
vdcasino
betexper
fragmanlar
Yuregininsesi
juul
One Hit Wonder
cratosslot giriş
eta saat
bahis forum
ilbet
vdcasino giriş
Mobil Ödeme bahis
bahis siteleri
güvenilir casino siteleri
canlı bahis siteleri
bahis
deneme bonusu
escort ankara
izmit escort
izmir escort
vdcasino
ilbet giriş
ilbet
en iyi casino siteleri