Sayfa 2/201 İlkİlk 1234561252102 ... SonSon
1001 sonuçtan 6 ile 10 arası

Konu: Aşk Oyunu - Bölüm Yorumları (7)

  1. #6
    Durum:
    Çevrimdışı
    ##BerkaN## - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Set Görevlisi
    Üyelik tarihi
    01.02.2006
    Yer
    Zonguldak
    Mesajlar
    94
    Konular
    0
    Bahsedilme
    0 Mesaj

    Standart

    arkadaşlar geçende wwfetr yine aynen böyle bir cümle daha kurdu gerekilen cevap verilmişti şimdi yine yazmış boşverin allahını severseniz ya ekin sarp aşkı devam edecek dr.hakan ekin aşkı diye bişeyin olma ihtimalinden bahsetmek bile nekadar saçma bişey olduğunu düşünemiyorsak artık....

    dr.hakan iyi adam olabilir yakışıklı karizmatik adamdır ama unutulmamalıdırki sarp bu dizinin 1 numaralı kahramanıdır ve bana göre dr.hakandfan daha büyük aşık olup ekini hakeden ona en çok yakışan tek kişidir

    dr.hakanı bende sevmeme rahmen sicili pek temiz deil şuanda yani şimdi eğer tahmin ettiğimiz gibi aşıksa evli bir kadına bişeyler hissetmek erkekliğe yakışırmı hiç hemde ekinin sarpı delicesine sevdiğini bilirken
    ekine aşık olarak zaten bizi okadar yaraladıki..

    yani bana sorarsanız dr.hakan yanlış duygular içinde umarımki zamanı gelince ekine karşı duygularının nekadar yanlış olduğunun farkına varır

    hem dr.hakan ekine aşıksada yeni bölümlerde ilk yapmak isteyeceği iş gitmeye çalışmak olacaktır görürsünüz....
    Konu ##BerkaN## tarafından (19-06-06 Saat 22:45:13 ) değiştirilmiştir.

  2. #7
    Durum:
    Çevrimdışı
    Çılgınn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Set Görevlisi
    Üyelik tarihi
    07.03.2006
    Yer
    İzmir
    Mesajlar
    63
    Konular
    0
    Bahsedilme
    0 Mesaj

    Standart

    Alıntı bigbrother Nickli Üyeden Alıntı
    walla bencede hakan-ekin aşkı diziye atraksiyon katar bence iyi olurdu
    Ya kardaeşm ne diyosn sen bu dizi ekin sarp aşkı üzerine kurulu okadar şeyi atlattılar kenan yasemn ölümm... dr hakan ekine aşık olsa bile ekin ona aşşık olur mu yaa mantıklı düşün biraz

  3. #8
    Durum:
    Çevrimdışı
    ##BerkaN## - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Set Görevlisi
    Üyelik tarihi
    01.02.2006
    Yer
    Zonguldak
    Mesajlar
    94
    Konular
    0
    Bahsedilme
    0 Mesaj

    Standart

    Alıntı Çılgınn Nickli Üyeden Alıntı
    Ya kardaeşm ne diyosn sen bu dizi ekin sarp aşkı üzerine kurulu okadar şeyi atlattılar kenan yasemn ölümm... dr hakan ekine aşık olsa bile ekin ona aşşık olur mu yaa mantıklı düşün biraz
    o arkadaş mesajını sildi ama valla iyi söyledin arkadaşım ben artık görmezlikten geliyorum bunları
    bukadarda saçma konuşulmazki sen sarpla ekin aşkını beğenmiyorsun bu zamana kadar niye seyrettin diziyi demi neyse arada sırada görmezlikten gelmek ii oluyor ama dayanmasıda güç oluyor....
    Konu ##BerkaN## tarafından (19-06-06 Saat 23:34:41 ) değiştirilmiştir.

  4. #9
    Durum:
    Çevrimdışı
    Çılgınn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Set Görevlisi
    Üyelik tarihi
    07.03.2006
    Yer
    İzmir
    Mesajlar
    63
    Konular
    0
    Bahsedilme
    0 Mesaj

    Standart

    ağzına sağlık berkan yaa... neyse biz yalım bunlara yorumumuzu yapalm.

  5. #10
    Durum:
    Çevrimdışı
    Çılgınn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Set Görevlisi
    Üyelik tarihi
    07.03.2006
    Yer
    İzmir
    Mesajlar
    63
    Konular
    0
    Bahsedilme
    0 Mesaj

    Talking

    aldırmayalm diycektm anlamşsndr sen zaten:img-grin2 ... neyse inşallah seneye istedğimiz gibi olur sinan baba der sarpa ayy ne güsel olurr hep beraber göremiyodk zaten onları hastalıktan dolayı. eskisi kavgada ederler inşallah

Sayfa 2/201 İlkİlk 1234561252102 ... SonSon

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Benzer Konular

  1. Aşk Oyunu - Bölüm Yorumları (15)
    By BeLGiNNN in forum Aşk Oyunu
    Cevaplar: 1000
    Son Mesaj: 19-02-07, 18:06:42
  2. Aşk Oyunu - Bölüm Yorumları (11)
    By iremfb86 in forum Aşk Oyunu
    Cevaplar: 1000
    Son Mesaj: 13-09-06, 12:18:06
  3. Aşk Oyunu - Bölüm Yorumları (5)
    By sinem75 in forum Aşk Oyunu
    Cevaplar: 1000
    Son Mesaj: 15-06-06, 15:37:38
  4. Aşk Oyunu - Bölüm Yorumları (3)
    By asyas in forum Aşk Oyunu
    Cevaplar: 1000
    Son Mesaj: 01-06-06, 20:50:59
  5. Aşk Oyunu - Bölüm Yorumları (1)
    By michelle in forum Aşk Oyunu
    Cevaplar: 1000
    Son Mesaj: 13-05-06, 16:18:59

Bu Konudaki Etiketler

Yer imleri

Yer imleri

Yetkileriniz

  • Konu Açma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  

casino siteleri
vdcasino
vdcasino
Listeler
fragmanlar
Yuregininsesi
juul
One Hit Wonder
yerli filmler
kartal escort
maltepe escort
ilbet
bahis siteleri
güvenilir casino siteleri
canlı bahis siteleri
escort ankara
deneme bonusu veren siteler
Mobil Ödeme bahis
bahis
deneme bonusu
ilbet giriş
ilbet giriş
ilbet
maltcasino giriş
meritroyalbet
güvenilir casino siteleri
canlı casino
meritroyal bet
casino siteleri
canlı rulet
cratosslot giriş
izmir escort
eryaman escort
porno izle