Ekin:uykum geldi..
Sarp:eve gidelim yatarsın hayatım.
Ekin:neden böyle oldum ben ya.
Sarp:nasıl ?
Ekin:halsiz…
Sarp:yorulmuşsundur,dinlenince geçer.
Ekin:inş.
Sarp:aslımızın odasınıda hazırlamaya başlayalım artık.
Ekin:hı hı..
Sarp:istersen şimdide gidebiliriz alışverişe?
Ekin:yok sarp hiç alışveriş yapacak halim yok.
Sarp:peki canım,sonra bakarız..

….

Sarp:bana nasıl söylemezsin hala aklım almıyor..
Ekin:neyi ?
Sarp:dün rahatsızlandığını
Ekin:hala ordamısın sen ya…
Sarp:evet ordayım ekin başkaları söylemese haberim bile olmayacak!
Ekin:…..
Sarp:sana bişey olsaydı napacaktım ben ?
Ekin:aşkım.bak geçti bişeyim yok iyiyim…
Sarp:iyisin
Ekin:evet öyleyim,bu kadar telaşa gerek yok ki..

Arabayı durdurur…

Sarp: (bağırarak) sen benim içimde ne kadar büyüksün haberin var mı !! ben sen olmadan yaşayabilirim mi sanıyorsun ? sen benim her şeyimsin ekin !

Ekin: ben…özür dilerim Sarp…
Sarp: (sesi alçalır) çok seviyorum Ekin,herkesten..herşeyden çok..(yaklaşır)
Ekin:bende..(öpmeye başlar)

Bi süre sonra…

Sarp: (başını ekinin başından ayırmadan) canımsın benim (dudağına bi öpücük kondurur)
Ekin:ben seni hak etmek için ne yaptım?
Sarp: nasıl yani ?
Ekin:sen,sen bana verilen en güzel hediyesin (sarılır)
Sarp:asıl hediye sensin (başından öper)
….

Ekin:gidelim mi artık ?
Sarp:hı hı (gülümser)


Feryal:kapı..
Zeynep:bakıyorum Feryal hanım
Orhan:sarplar geldi heralde

Sarp:biz geldik..
Feryal:hoş geldiniz oğlum
Orhan:hoş geldiniz,nasılsın kızım
Ekin:iyiyim babacm
Feryal:doktor bişey dedi mi bebek nasıl ?
Sarp:turp gibi dedi anne (gülümser)
Orhan:eee kimin torunu…
Ekin: (gülümser)
Feryal:hadi yemeğe geçelim
Orhan:çok acıktım valla..

Ekin:ellerimizi yıkayıp gelelim.
Sarp:siz başlayın

Banyoda arka arkaya ellerini yıkıorlardır..

Ekin:biraz daha sabun koy (ellerini açar)
Sarp:tamam aşkım (döker)

Ekin:tamam (havkuya uzanır)
Sarp: (yanağından öper) çok tatlısın
Ekin:sende öylesin aşkım
Sarp: (boynuna bikaç öpücük kondurur)
Ekin:Sarp…
Sarp:efendm (kendine çevirir)
Ekin:içerden bekliyorlar sevgilim
Sarp:beklesinler (öpmeye başlar)

..

Ekin:ıımm..(eliyle hafif ittirir) tamam
Sarp:çok kötüsün ya
Ekin:yemek yicez aşkım ya (yanağından öper)hadi
Sarp:sen öpüyorsun ama
Ekin:sen sanki öpmüyosun (elini tutup çeker,içeri gidiorlardır)

İçerde

Orhan:oğlum yarıladık biz yemeği
Sarp:olsun baba
Feryal:hadi başlayın afiyet olsun..

….

Ekin:ben doydum,afiyet olsun
Sarp:biraz daha yeseydin Ekin
Ekin:yok yetti cnm saol
Sarp:tamam
Ekin:kusura bakmazsanız ben yatıcam
Orhan:ne kusuru kızım yat tabi Allah rahatlık versin
Ekin:saolun babacm
Feryal:ii geceler kızım
Ekin:sizede anne..
Sarp:ben geliyorum birazdan
Ekin:tamam

Yukarıda..

Yelda odasından çıkar..

Ekin:aa Yelda evdemiydin sen ?
Yelda:evet odamdaydım
Ekin:senin bişeyin var gibi ?
Yelda:evet canım sıkkın biraz
Ekin:anlatmak istersen dinlerim
Yelda:saol canım,belki sonra
Ekin:peki sen bilirsin,ama üzme kendini.
Yelda:hı hı,iyi geceler
Ekin:sanada..

Odaya girip pijamalarını giyer,yatağına geçer.
Başını koyar koymaz uykusuna yenik düşmüştür…

Sarp gelir..

Sarp:ekin..uyumuş (gülümser)

O da giyinip yavaşça yanına sokulur..

Sarp:iyi geceler meleğim (başını öper)




bu bölüm kuzuma;zehrama...
canımın içi seni çok beklettim özür dilerim
ama inan bunu bile çok zor yazdım...
hiç ilham denen bişey kalmadı.. :icon_sorr
umarım beğenirsin bitanem.


bol bol yorum bekliyorum ona göre :)