Sayfa 105/201 İlkİlk ... 55595101102103104105106107108109115155 ... SonSon
1001 sonuçtan 521 ile 525 arası

Konu: Aşk Oyunu - Bölüm Yorumları (1)

  1. #521
    Durum:
    Çevrimdışı
    merve_of_rnb - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Set Görevlisi
    Üyelik tarihi
    21.02.2006
    Mesajlar
    38
    Konular
    0
    Bahsedilme
    0 Mesaj

    Standart

    slm arkadaslar ya bu bölüm acayip güzeldi hem aglatti hem güldürdü (yani bende öyleydi)
    en cok ta o doktora güldüm neydi o ameliyattaki müzik varya orda koptum!!
    yeldayi ilk defa bukadar cok aglarken gördüm... kenana acayip sinir oldum sonra insafli cikti vallah feridede en dogrusunu yapti yani kisacasi uzun zamandir böyle güzel bi bölüm izlemedim bence cok güzel bi bölümdü...
    A$K OYUNU&KU$ DILI

  2. #522
    Durum:
    Çevrimdışı
    nur33 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Yönetmen
    Üyelik tarihi
    12.12.2004
    Yer
    Muhtelif!!!
    Mesajlar
    4,031
    Konular
    2
    Bahsedilme
    0 Mesaj

    Standart

    Merhaba arkadaşlar, Eveeeeeeet. Mucize geliyor. :)
    Herkesin gözü aydın!

    Yalnız şöyle bir gözünüzün önüne getirin.
    Bu Doktor Hakan Ekin’in Ameliyatına giriyor.
    Ameliyat Masasının başucunda bir Çilingir Sofrası.
    Fonda “Dün Akşam Bütün Meyhanelerini Dolaştım İstanbul’un” Çalıyor.
    Doktor çakır keyif, efkârlı efkârlı neşteri sallıyor. Artık nereye rast gelirse.
    Ama bir de bakmışsın ki o efkârla sallanan Neşter, hiçbir Doktorun cesaret edemediği tümörü kökünden söküp çıkarmış!

    Olacağı da bu zaten…. :img-hyste


    Ayşacım bu arada senin de gözün aydın.
    Kenan’la Feride’nin Ayvalık yolculuğu için hazırlıklara bir an önce başla sen. :)

  3. #523
    Durum:
    Çevrimdışı
    sinem75 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Figüran
    Üyelik tarihi
    08.12.2005
    Yer
    Ne yerdeyim ne gökte.
    Mesajlar
    866
    Konular
    1
    Bahsedilme
    0 Mesaj

    Standart

    Arkadaşlar bu gerçekten bir mucize.Hem dizide mucize hem forumda mucize şu an 110 kişi görüyorum forumda.Reklam arasında finel Ekin'in son kasetiyle olur dedim tuttu.
    Dönülmez akşamın ufkundayım vakit çok geç
    Bu son fasıldır ey ömrüm nasıl mgeçersen geç.
    Çok severim ben bu şarkıyı.

  4. #524
    Durum:
    Çevrimdışı
    delly - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Set Görevlisi
    Üyelik tarihi
    10.02.2006
    Mesajlar
    14
    Konular
    0
    Bahsedilme
    0 Mesaj

    Standart neden

    arkadaşlar dizinin bu bölümüyle ilgili değil ama forumlarda eskisi kadar yoğunlk yok eskiden ben yorumlara bakmaya girdiğimde en az 97-98 lere ulaşmış oluyodu artık 60 larda acaba neden

  5. #525
    Durum:
    Çevrimdışı
    ooozge - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Figüran
    Üyelik tarihi
    09.12.2004
    Yer
    İstanbul
    Mesajlar
    223
    Konular
    1
    Bahsedilme
    0 Mesaj

    Standart

    Alıntı metu_girl_:) Nickli Üyeden Alıntı
    bu bölüm ekinin performansı süperdi...yani bir insan bu kadar güzel ağalyabilir...yurtta hepimizi ağlattı yani:)
    ayrıca bende şu doktara inanıyorum kesinlikle iş war bu doktarda...ama hakkaten tam piskopat gibi duruyo....sonunda zaten ekin de dedi mucizelere inan oğlum die ben ölmez diyorum ama bu senaristler bizi çok ters köşe yatırdığı için artık pek güvenemiyorum bu dizide herşey olabilir yani...we bir şey sorcam dizi gelecek sezona uzamış mıydı?ocak ayında bitecekti hani....yasemin ergene bir programda öle demişti....:)
    gelecek sezonda dewam edıyo dızı kesın keremcem dems en sn rportajnda...buda ekını oldurmuycekler demek:)ztn eknn son cumlesıde bunu gsterdı:)

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Benzer Konular

  1. Aşk Oyunu - Bölüm Yorumları (15)
    By BeLGiNNN in forum Aşk Oyunu
    Cevaplar: 1000
    Son Mesaj: 19-02-07, 18:06:42
  2. Aşk Oyunu - Bölüm Yorumları (11)
    By iremfb86 in forum Aşk Oyunu
    Cevaplar: 1000
    Son Mesaj: 13-09-06, 12:18:06
  3. Aşk Oyunu - Bölüm Yorumları (7)
    By icegirl in forum Aşk Oyunu
    Cevaplar: 1000
    Son Mesaj: 21-08-06, 16:39:04
  4. Aşk Oyunu - Bölüm Yorumları (5)
    By sinem75 in forum Aşk Oyunu
    Cevaplar: 1000
    Son Mesaj: 15-06-06, 15:37:38
  5. Aşk Oyunu - Bölüm Yorumları (3)
    By asyas in forum Aşk Oyunu
    Cevaplar: 1000
    Son Mesaj: 01-06-06, 20:50:59

Bu Konudaki Etiketler

Yer imleri

Yer imleri

Yetkileriniz

  • Konu Açma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  

vdcasino
vdcasino
vdcasino
betexper
fragmanlar
Yuregininsesi
juul
One Hit Wonder
grandpashapet
grandpashapet
eta saat
bahis forum
ilbet
bahis siteleri
güvenilir casino siteleri
canlı bahis siteleri
vdcasino giriş
Mobil Ödeme bahis
meritroyalbet
güvenilir casino siteleri
deneme bonusu
grandpashabet
casino siteleri
canlı rulet
bahis
escort ankara
izmit escort
izmir escort
deneme bonusu
vdcasino
ilbet giriş
ilbet
maltcasino giriş
cratosslot giriş