Sayfa 2/201 İlkİlk 1234561252102 ... SonSon
1001 sonuçtan 6 ile 10 arası

Konu: Aşk Oyunu - Bölüm Yorumları (8)

  1. #6
    Durum:
    Çevrimdışı
    eylül87 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Cezalı Üye
    Üyelik tarihi
    04.07.2006
    Yer
    ღGökhanÖ.ღ
    Mesajlar
    144
    Konular
    0
    Bahsedilme
    0 Mesaj

    Standart

    Alıntı tugchemre Nickli Üyeden Alıntı
    evet arkadaşlar bende sizin gibi büyük finali hakettiğimizi düşünüyorum.çıksınlar iki bölüm serkanda gelsin onlar barışsın sinan gerçeği öğrenip baba demeye başlasın mutlu pozlar vererek bitirsinler.en azından aklımızda kalması gerektiği gibi bi final olsun...
    ewt yaaa sonra yelda çocukları aldırmadım desin ekin aslı gelio desin orda bahçede herkes bi arada the and bu kadarmı zor yaaa oofff delircem valla ah be kero ah be kero sana bu şarkıyı yolluyorum
    ammadığım dağlara karlarmı yağdı
    içinde bu kadar öfkemi vardı
    ben demiştim demeyi
    ezbrledim gitmeyi
    insan bizlere böyle yaparmı(biraz değiştirdim ama)

  2. #7
    Durum:
    Çevrimdışı
    tugchemre - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Yardımcı Yönetmen
    Üyelik tarihi
    19.01.2006
    Mesajlar
    2,864
    Konular
    3
    Bahsedilme
    0 Mesaj

    Standart

    Alıntı arese Nickli Üyeden Alıntı
    of ofşunu surasında ne kaldııki dizmize ne heycanla bekliyoduk neler hayal ederken neler karşılaştık bunda görecektik demek ben hala keremcemin dizden ayrıldıgına inaamıyorum çimikleyin beni arkdaşalr
    bende kuzenimden aynı şeyi istedim.ne kadar etkilendiysem rüyamda bile aşk oyununu gördüm.uf keroya tam herşey güzel olacak derken.ben hala mantıklı bi açıklama bekliyorum ama kerodan tık yok.çıkıp biraz daha susmaya devam ederse kafayı bozucam.lütfen artık çıkıp bişey söyleyen olsun.nerden duyduk şu haberi.

  3. #8
    Durum:
    Çevrimdışı
    yaren-ekin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Figüran
    Üyelik tarihi
    21.06.2006
    Yer
    Zonguldak
    Mesajlar
    674
    Konular
    0
    Bahsedilme
    0 Mesaj

    Standart

    Alıntı yasemin.ö Nickli Üyeden Alıntı
    arkadaslar biraz önce ben Med Yapimi aradim ve keremcemin diziden ayrilip ayrilmayacagini sorudum, kadin'da bana kendisinin bu konuda bir bilgisinin oladigini ve yetkili kisiye ulasamadigini söyledi. Bende cekimlere baslancakti diye sordugumda kadin basindan savar gibi bu konu hakkinda bilgi vermesinin dogru olmayacagini söyledi ve daha sonra bilgi verilecegini söyledi.
    yok ben kesin delircem banada hayır diziden ayrılmadı yeni sezonda devam ediyor dedi yaa arkiler sizde arayın bakalım size ne diyorlar cnm sen menejeri aradın değilmi bana dedi ama ayrılmadı diye yaa

  4. #9
    Durum:
    Çevrimdışı
    ssvshy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Yardımcı Yönetmen
    Üyelik tarihi
    31.03.2006
    Yer
    İstanbul ama ruhum izmir
    Mesajlar
    2,833
    Konular
    1
    Bahsedilme
    0 Mesaj

    Standart

    hepinizin yorumlarını okudum sonunda bitti hepimizn kızgınlığı ayrılması değil son 4 gün kala haber vermesi eğer ayrılma sebebiyle ilgili açıklama yaparsa ki yapacak set işçilerinin arkasından kojnuşmasını yada anlaşamadık olayı yada koser yoğunluğu gibi bahanelre uydurcaksa hiç uydurmasın ta sezon finali olmadan sanki sinyallerini verdi bize dizideki performans düşüklüğü dizin,in akıbeti hakkında bişey bilmemsi falan
    gelelim keremcemin sitesinde ve medyapımdaki açıklama keremcemin sitesinde bazı açıklamalar anında olmuyomuş o zaman uzun süre aç.klama bekleriz e medyapımda sezon sonu yaşadıklarımız malum dizi bitti dendi bitmedi oldu vs birara medyapımdaki sekreter 3-4 bölüm sonra dizi final demişti belki bu olabilir dicem ama kendimi kandrmışmı olurum acaba haberi olmama olayı belki bunu daha basına duyurmak istememleridir sonuçta bizede haber dün ulaştı onlar bu haberi basına duyurmadan keremi iknaya çalışıyo olabilir yuada aryan belki muhabirdir diye önlem alınmıştır ne bilim mantıklı bişey bulamadım kendime daha

  5. #10
    Durum:
    Çevrimdışı
    blue_girl4ever - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Figüran
    Üyelik tarihi
    08.05.2006
    Yer
    Nihal&Behlül
    Mesajlar
    273
    Konular
    0
    Bahsedilme
    0 Mesaj

    Standart

    Ama bişi dicem.Hani foruma msj yazan görevli(!) knoser düzenini bile öbür diziye göre ayarlamış gibisinden laflar etmişti ya,ama burda bi yanlışlık olmalı çünkü Aşk oyununun yeni bölümlerinin 24ünde çekilmeye başlanacağını öğrendik.Ve keremcemin konser tarihlerinde o gün boş en yakın 25i var??..

Sayfa 2/201 İlkİlk 1234561252102 ... SonSon

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Benzer Konular

  1. Aşk Oyunu - Bölüm Yorumları (11)
    By iremfb86 in forum Aşk Oyunu
    Cevaplar: 1000
    Son Mesaj: 13-09-06, 12:18:06
  2. Aşk Oyunu - Bölüm Yorumları (7)
    By icegirl in forum Aşk Oyunu
    Cevaplar: 1000
    Son Mesaj: 21-08-06, 16:39:04
  3. Aşk Oyunu - Bölüm Yorumları (5)
    By sinem75 in forum Aşk Oyunu
    Cevaplar: 1000
    Son Mesaj: 15-06-06, 15:37:38
  4. Aşk Oyunu - Bölüm Yorumları (3)
    By asyas in forum Aşk Oyunu
    Cevaplar: 1000
    Son Mesaj: 01-06-06, 20:50:59
  5. Aşk Oyunu - Bölüm Yorumları (1)
    By michelle in forum Aşk Oyunu
    Cevaplar: 1000
    Son Mesaj: 13-05-06, 16:18:59

Bu Konudaki Etiketler

Yer imleri

Yer imleri

Yetkileriniz

  • Konu Açma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  

casino siteleri
vdcasino
vdcasino
Listeler
fragmanlar
Yuregininsesi
juul
One Hit Wonder
yerli filmler
kartal escort
maltepe escort
ilbet
bahis siteleri
güvenilir casino siteleri
canlı bahis siteleri
escort ankara
deneme bonusu veren siteler
Mobil Ödeme bahis
bahis
deneme bonusu
ilbet giriş
ilbet giriş
ilbet
maltcasino giriş
meritroyalbet
güvenilir casino siteleri
canlı casino
meritroyal bet
casino siteleri
canlı rulet
cratosslot giriş
izmit escort
izmir escort
eryaman escort
porno izle