Sayfa 3/201 İlkİlk 12345671353103 ... SonSon
1001 sonuçtan 11 ile 15 arası

Konu: Aşk Oyunu - Bölüm Yorumları (8)

  1. #11
    Durum:
    Çevrimdışı
    arese - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Yönetmen
    Üyelik tarihi
    23.06.2006
    Mesajlar
    4,428
    Konular
    3
    Bahsedilme
    0 Mesaj

    Standart

    aradım ya varya acayip uyuz med yapım arkdaşalr arayıp aynen söyle dedim bir bayan çıktı dedimki ya sizin görevlilerden biri çıkıp yazılı açıklam yaptı keremcem dizden ayrıldı diye bu ne kadar dogru bayan deiki böyle bir şey yazıldı benim haberim yok bir bilgim yok dedi ozaman peki keremcem dizden ayrıldım dedim hayır dedi önce sonra benim bir bilgim yok bunu söyleme yetkim yok hatta ben biraz bagırdım dedmi ya bune dogru düzgün bir şey diyin deim o hanım efendi sakin olun benim yetkim yok dedi önce hayır dei sonra bilmiyorum yetkim yok dedi delirecem ya ben

  2. #12
    Durum:
    Çevrimdışı
    yasmin_91 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Figüran
    Üyelik tarihi
    07.10.2005
    Yer
    IaNina ♥Delena
    Mesajlar
    182
    Konular
    0
    Bahsedilme
    0 Mesaj

    Standart

    öncelikle herkese selamlar.ben diziden ayrılmasını keremceme asla yakıştırmadım.üç beş kuruş için diziyi bırakmaması gerekirdi.kendisinin aşk oyunu dizisiyle tanındığını unutmuş olmalı.ben hala inanamıyorum şok oldum resmen keremcem bunu bize yapmamalıydın

  3. #13
    Durum:
    Çevrimdışı
    ceren" - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Figüran
    Üyelik tarihi
    15.09.2005
    Yer
    İstanbul
    Mesajlar
    177
    Konular
    0
    Bahsedilme
    0 Mesaj

    Standart

    Alıntı arese Nickli Üyeden Alıntı
    aradım ya varya acayip uyuz med yapım arkdaşalr arayıp aynen söyle dedim bir bayan çıktı dedimki ya sizin görevlilerden biri çıkıp yazılı açıklam yaptı keremcem dizden ayrıldı diye bu ne kadar dogru bayan deiki böyle bir şey yazıldı benim haberim yok bir bilgim yok dedi ozaman peki keremcem dizden ayrıldım dedim hayır dedi önce sonra benim bir bilgim yok bunu söyleme yetkim yok hatta ben biraz bagırdım dedmi ya bune dogru düzgün bir şey diyin deim o hanım efendi sakin olun benim yetkim yok dedi önce hayır dei sonra bilmiyorum yetkim yok dedi delirecem ya ben

    Sevgi(umarım doğru yazmışımdır.) bunun lami cimi yok! Buna acil durum politikası denir. Kendileri de olayı bir yoluna koymak için milleti geçiştiriyorlar işin aslı bu. Yani gerçekten bu olay gerçek. Tek farkla şu an geri dönmesi için ikan etmeye çalışıyorlar dört yandan bence. İşte bu sebepten de telefondaki bayan da ne diyeceğini bilmiyor, "kem küm" yapıyor.
    NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE!

    YÜZ YIL ÖNCE DOĞDU ŞANLI EFSANE, 100 YAŞINDA MUTLU OL FENERBAHÇE!

  4. #14
    Durum:
    Çevrimdışı
    öyküm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Figüran
    Üyelik tarihi
    09.11.2005
    Yer
    Eskişehir
    Mesajlar
    339
    Konular
    0
    Bahsedilme
    0 Mesaj

    Standart

    Alıntı ceren" Nickli Üyeden Alıntı
    Sevgi(umarım doğru yazmışımdır.) bunun lami cimi yok! Buna acil durum politikası denir. Kendileri de olayı bir yoluna koymak için milleti geçiştiriyorlar işin aslı bu. Yani gerçekten bu olay gerçek. Tek farkla şu an geri dönmesi için ikan etmeye çalışıyorlar dört yandan bence. İşte bu sebepten de telefondaki bayan da ne diyeceğini bilmiyor, "kem küm" yapıyor.
    Valla Cerencim aynen katılıyorum sana...Bence de daha tam olarak belli değil,ikna aşamasındalar.Ne olacağı belli değil ama sonuçta böyle birşey yaşandı...Bu bile yeter...Neyse bekleyip göreceğiz...

  5. #15
    Durum:
    Çevrimdışı
    arese - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Yönetmen
    Üyelik tarihi
    23.06.2006
    Mesajlar
    4,428
    Konular
    3
    Bahsedilme
    0 Mesaj

    Standart

    ya ama insanı tlf sinir etmeye ne hakları var ya vardır ya yoktur ya ayrıldı de yada hayır ayrılmadı de adam gibi insan hanım efendi bir bekleyin yetkli birsine soralım der oda yok zaten ne biçim yapım bu ya

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Benzer Konular

  1. Aşk Oyunu - Bölüm Yorumları (11)
    By iremfb86 in forum Aşk Oyunu
    Cevaplar: 1000
    Son Mesaj: 13-09-06, 12:18:06
  2. Aşk Oyunu - Bölüm Yorumları (7)
    By icegirl in forum Aşk Oyunu
    Cevaplar: 1000
    Son Mesaj: 21-08-06, 16:39:04
  3. Aşk Oyunu - Bölüm Yorumları (5)
    By sinem75 in forum Aşk Oyunu
    Cevaplar: 1000
    Son Mesaj: 15-06-06, 15:37:38
  4. Aşk Oyunu - Bölüm Yorumları (3)
    By asyas in forum Aşk Oyunu
    Cevaplar: 1000
    Son Mesaj: 01-06-06, 20:50:59
  5. Aşk Oyunu - Bölüm Yorumları (1)
    By michelle in forum Aşk Oyunu
    Cevaplar: 1000
    Son Mesaj: 13-05-06, 16:18:59

Bu Konudaki Etiketler

Yer imleri

Yer imleri

Yetkileriniz

  • Konu Açma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  

casino siteleri
vdcasino
vdcasino
Listeler
fragmanlar
Yuregininsesi
juul
One Hit Wonder
yerli filmler
kartal escort
maltepe escort
ilbet
bahis siteleri
güvenilir casino siteleri
canlı bahis siteleri
escort ankara
deneme bonusu veren siteler
Mobil Ödeme bahis
bahis
deneme bonusu
ilbet giriş
ilbet giriş
ilbet
maltcasino giriş
meritroyalbet
güvenilir casino siteleri
canlı casino
meritroyal bet
casino siteleri
canlı rulet
cratosslot giriş
izmit escort
izmir escort
eryaman escort
porno izle