Sayfa 4/201 İlkİlk 123456781454104 ... SonSon
1001 sonuçtan 16 ile 20 arası

Konu: Baba Ocağı - Bölüm Yorumları (23)

  1. #16
    Durum:
    Çevrimdışı
    sweetymelis - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Yönetmen
    Üyelik tarihi
    15.09.2006
    Yer
    ipekadir/aliarzu♥
    Mesajlar
    3,593
    Konular
    4
    Verdiği Beğeni
    0

    Aldığı Beğeni: 0

    Bahsedilme
    0 Mesaj

    Standart

    Alıntı gümüs&mehmet Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    arkidesler ben geldim ama gidicem:img-cray:
    ya hemen itiraf olmaz ya... ama fazla uzatmalarinida istemiyorum yani:)
    Melis'im dedigin sarki bencede cok güzel uyar:good:
    Ay biraz dur bebişim ya :img-in_lo
    hemen itiraf olmaz tabi şakaya vuruyorumda,hani bi en fazla 3 bölüm sonra murat desin cemileye bişileri ima etsin aynı güven gibi :img-in_lo
    ama eğer murat u dönüşü yaparsa çok kızarım ki en çokta muratın dönmesinden korkuyorum :img-cray:

  2. #17
    Durum:
    Çevrimdışı
    gümüs&mehmet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Yönetmen
    Üyelik tarihi
    24.01.2006
    Yer
    Son|GÜL|den Ö. / D.
    Mesajlar
    4,872
    Konular
    2
    Verdiği Beğeni
    0

    Aldığı Beğeni: 0

    Bahsedilme
    0 Mesaj

    Standart

    Alıntı sweetymelis Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ay biraz dur bebişim ya :img-in_lo
    hemen itiraf olmaz tabi şakaya vuruyorumda,hani bi en fazla 3 bölüm sonra murat desin cemileye bişileri ima etsin aynı güven gibi :img-in_lo
    ama eğer murat u dönüşü yaparsa çok kızarım ki en çokta muratın dönmesinden korkuyorum :img-cray:
    yok ya bu saatten sonra bi daha u dönüsünü baba ocagi izleyicileri kaldiramaz. Hem yapsalar böyle "Ask basliyor!" gibisinden özete baslik atmazlar...
    Insallah bu bölümden sonra Murat'in söyle hoslanmis hallerini görmeye baslariz sonra en fazla 3 (ben daha fazla dayanamam) bölüm sonra iyice kapilir ve bunu Cemile'ye söyler:)


  3. #18
    Durum:
    Çevrimdışı
    Fb_RaP - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Oyuncu
    Üyelik tarihi
    26.08.2008
    Yer
    İzmir
    Mesajlar
    1,856
    Konular
    0
    Verdiği Beğeni
    0

    Aldığı Beğeni: 0

    Bahsedilme
    0 Mesaj

    Standart

    Alıntı sweetymelis Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ay biraz dur bebişim ya :img-in_lo
    hemen itiraf olmaz tabi şakaya vuruyorumda,hani bi en fazla 3 bölüm sonra murat desin cemileye bişileri ima etsin aynı güven gibi :img-in_lo
    ama eğer murat u dönüşü yaparsa çok kızarım ki en çokta muratın dönmesinden korkuyorum :img-cray:
    Bak bende korkuyorum yapar hiç birşey olmamış gibi davranır yapar yani..!
    Of içimde bir sıkıntı var bu aşkla ilgili ama hadi bakalım hayırlısı:kahve
    Başladı artık aşk!
    ayy yarıdm etsin biri kafayı yicem şimdi imza imza diye:img-yes::img-cray:

  4. #19
    Durum:
    Çevrimdışı
    sweetymelis - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Yönetmen
    Üyelik tarihi
    15.09.2006
    Yer
    ipekadir/aliarzu♥
    Mesajlar
    3,593
    Konular
    4
    Verdiği Beğeni
    0

    Aldığı Beğeni: 0

    Bahsedilme
    0 Mesaj

    Standart

    Alıntı gümüs&mehmet Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yok ya bu saatten sonra bi daha u dönüsünü baba ocagi izleyicileri kaldiramaz. Hem yapsalar böyle "Ask basliyor!" gibisinden özete baslik atmazlar...
    Insallah bu bölümden sonra Murat'in söyle hoslanmis hallerini görmeye baslariz sonra en fazla 3 (ben daha fazla dayanamam) bölüm sonra iyice kapilir ve bunu Cemile'ye söyler:)
    ay aynen canım ya bende sanmıyorum ama hala inanamadığım için muratın o haline bi tereddüt war bende...
    aşk şu an ismetgüven için başlıyor bence MC başladı onları unuttuk
    güvenin fragmandaki;ismetin üstünü kapatma sahnesine bittim :img-in_lo
    muratla cemileye dönersek gene;bu yakınlaşma laptop sayesinde olucak bence allah razı olsun ismetten :img-yes:
    zaten geçen bölümde sinyal vermişler cemile demişti ya ismete "sayende muratla aramızda yakınlaşma olabilir" diye :img-in_lo
    biz çatlamadan bunların agucuk bugucuk sevgi pıtırcıkları sahnelerini görücekmiyiz karşılıklı :img-in_lo

    Spoiler İçermektedir

  5. #20
    Durum:
    Çevrimdışı
    berksan_fan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Yardımcı Yönetmen
    Üyelik tarihi
    08.08.2008
    Yer
    Uzak diyarlarda...
    Mesajlar
    2,005
    Konular
    0
    Verdiği Beğeni
    0

    Aldığı Beğeni: 0

    Bahsedilme
    0 Mesaj

    Standart

    Alıntı gümüs&mehmet Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yok ya bu saatten sonra bi daha u dönüsünü baba ocagi izleyicileri kaldiramaz. Hem yapsalar böyle "Ask basliyor!" gibisinden özete baslik atmazlar...
    Insallah bu bölümden sonra Murat'in söyle hoslanmis hallerini görmeye baslariz sonra en fazla 3 (ben daha fazla dayanamam) bölüm sonra iyice kapilir ve bunu Cemile'ye söyler:)
    evet yapmaz ya bukadarini yaparsa senaristler ohaaa derim baska birsey demem... söyle Cemilesiz yapamasin ve Cemileye cok yakin davranir ve senin gibi 3-4 bölüm sonra Murat Cemile acilmasinda söyle imali imali konussun...

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Bu Konudaki Etiketler

Yer imleri

Yer imleri

Yetkileriniz

  • Konu Açma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  

LinkBacks Enabled by vBSEO 3.6.1 © 2011, Crawlability, Inc.