Sayfa 51/201 İlkİlk ... 4147484950515253545561101151 ... SonSon
1001 sonuçtan 251 ile 255 arası

Konu: Baba Ocağı - Bölüm Yorumları (23)

  1. #251
    Durum:
    Çevrimdışı
    Fb_RaP - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Oyuncu
    Üyelik tarihi
    26.08.2008
    Yer
    İzmir
    Mesajlar
    1,856
    Konular
    0
    Verdiği Beğeni
    0

    Aldığı Beğeni: 0

    Bahsedilme
    0 Mesaj

    Standart

    Yaa hadi bakalım konuşalım!
    Bu bölüm bence murat&cemile açısından patlayan bir bomba olucak!
    En büyük etken muratın aşık olması bu bölüm!
    Murat çok etkilencek 30.bölümde cemileden peşinde koşturur bence sırıtır güler durmadan arar ayy ama inşallah cemile pas vermez eğer verirse işler çok çabuk gelişir!
    Hala bu zamana naısl geldik hayret ediyorum bu bölümü bilmiyoduk bile nasıl oalcğaını birden herşey dğeişti:):)

  2. #252
    Durum:
    Çevrimdışı
    pinar_burak - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Cezalı Üye
    Üyelik tarihi
    20.09.2008
    Yer
    ♥DaĞ EşKiYa'm♥
    Mesajlar
    4,704
    Konular
    1
    Verdiği Beğeni
    0

    Aldığı Beğeni: 0

    Bahsedilme
    0 Mesaj

    Standart

    bu istanbul olayı beni iyice daralttı yaa bence bırakalım izleyip görücez zaten oyuncularda diyoo gitmeybilirizz malum daha belli değill belli yani buna onlar karar vericek ama şunuda düşünelim oyuncular açısından son derece zor bişe buu katlanmak zorundalar yada bırakıp dönmekk bakalım görücezzz

    ama sıkıldım ben bu konudan ne olacağını bilmemek en iğrenç şeyy

    izleyip görücezzz bakıcaz şimdilik elimizdekilerin tadını çıkaralımm

    ((cemile murat)):img-in_lo
    ((ismet güven)):img-in_lo

    bu bölümün bomba olaylarııı aşk bee aşkkk:happy0064

  3. #253
    Durum:
    Çevrimdışı
    serhan-pelin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Figüran
    Üyelik tarihi
    05.09.2008
    Yer
    İzmir
    Mesajlar
    451
    Konular
    0
    Verdiği Beğeni
    0

    Aldığı Beğeni: 0

    Bahsedilme
    0 Mesaj

    Standart

    evet ya buraya nası geldik..
    ben bazen inanamıyorum ya fragmana tekrar tekrar bakıyorum imzalara tekrar tekrar bakıyorum çok karışık duygular içerisindeyim
    inş. Cemile pek pas vermez tabi Murat öle bişi yaparsa odunluğu atar inş. üzerinden..

  4. #254
    Durum:
    Çevrimdışı
    gümüs&mehmet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Yönetmen
    Üyelik tarihi
    24.01.2006
    Yer
    Son|GÜL|den Ö. / D.
    Mesajlar
    4,872
    Konular
    2
    Verdiği Beğeni
    0

    Aldığı Beğeni: 0

    Bahsedilme
    0 Mesaj

    Standart

    Alıntı Fb_RaP Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bu bölüm bence murat&cemile açısından patlayan bir bomba olucak!
    En büyük etken muratın aşık olması bu bölüm!
    Murat çok etkilencek 30.bölümde cemileden peşinde koşturur bence sırıtır güler durmadan arar ayy ama inşallah cemile pas vermez eğer verirse işler çok çabuk gelişir!
    Hala bu zamana naısl geldik hayret ediyorum bu bölümü bilmiyoduk bile nasıl oalcğaını birden herşey dğeişti:):)
    Kesinlikle bu bölüm Cemile&Murat bomba etkisi yapacak:)
    fragmanda bile yapti hala etkisindeyim ben:)
    Cemile pas vermez diyemiycem cünkü Cemile'yi cok iyi biliyoruz "kin tutamiyor" ama belki böyle olduktan sonra cok kirici bir hareket yapar Murat o zaman iste kin tutamiyan Cemile kin tutar:)


  5. #255
    Durum:
    Çevrimdışı
    pinar_burak - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Cezalı Üye
    Üyelik tarihi
    20.09.2008
    Yer
    ♥DaĞ EşKiYa'm♥
    Mesajlar
    4,704
    Konular
    1
    Verdiği Beğeni
    0

    Aldığı Beğeni: 0

    Bahsedilme
    0 Mesaj

    Standart

    Alıntı Fb_RaP Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Yaa hadi bakalım konuşalım!
    Bu bölüm bence murat&cemile açısından patlayan bir bomba olucak!
    En büyük etken muratın aşık olması bu bölüm!
    Murat çok etkilencek 30.bölümde cemileden peşinde koşturur bence sırıtır güler durmadan arar ayy ama inşallah cemile pas vermez eğer verirse işler çok çabuk gelişir!
    Hala bu zamana naısl geldik hayret ediyorum bu bölümü bilmiyoduk bile nasıl oalcğaını birden herşey dğeişti:):)
    evet canım yaa 3 gece önce herşey başladıı eğer dizi bittikten sonra fragmanı gösterselerdi bu hafta geçmek bilmezdi iyiki göstermemişler yaa bu hafta slow motion geçerdi hepimiz için ilerlemek bilmezdii

    bende hayret ettim ya nasıl olur dedim nasıll bi baktım öpüşmeye çalışan iki insann vee ardından dağ eşkiyasıı ''noluyo lan burdaa'' bide ardınada katmışş dağlar kızınıı haha basıyolarr bizim hayal dünyasıylaa balkon çocuğunuu...

    bu arada cemilemze artık başka bi lakap bulalım hayal olmaktan çıktı çünkü murat onun içinnn:happy0064:img-in_lo:img-hyste

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Bu Konudaki Etiketler

Yer imleri

Yer imleri

Yetkileriniz

  • Konu Açma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  

LinkBacks Enabled by vBSEO 3.6.1 © 2011, Crawlability, Inc.