Sayfa 1/104 123451151101 ... SonSon
516 sonuçtan 1 ile 5 arası

Konu: Beyaz Gelincik-Replikler

  1. #1
    Durum:
    Çevrimdışı
    merve_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Set Görevlisi
    Üyelik tarihi
    18.02.2005
    Mesajlar
    10
    Konular
    2
    Bahsedilme
    0 Mesaj

    Standart Beyaz Gelincik-Replikler

    arkadaşlar lütfen buraya aklımızda kalan replikleri yazalım...
    MERVE&SANEM
    Kalbim dağladanda soğuk nerdesin SANEM ABLAM?

  2. #2
    Durum:
    Çevrimdışı
    joshandme - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Figüran
    Üyelik tarihi
    24.07.2004
    Yer
    izmir & istanbul
    Mesajlar
    354
    Konular
    8
    Bahsedilme
    0 Mesaj

    Lightbulb

    2. bölüm den
    meryemce : başına bela oldum ,benim yüzümden başına neler geldi ...
    mustafa : evt başıma bela oldun ,böyle belaya can kurban ...

    --------------------------------------------------

  3. #3
    Durum:
    Çevrimdışı
    lindsay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Figüran
    Üyelik tarihi
    27.02.2005
    Yer
    Gerçekçi ol imkanszı iste
    Mesajlar
    919
    Konular
    9
    Bahsedilme
    0 Mesaj

    Standart

    ya tam aklımda kalmadı ama mustafa suda yüzüyodu
    mustafa-aliş hadi oğlum gelsene
    aliş-yok abi yılan mılan çıkar şimdi
    mustafa-korkaksın oğlum sen korkmaktan hayatı yaşıyamıyosun
    aliş-ya öylemi benden sana bi tavsiye kıyafetlerin kardeşinin yanındayken onunla alay etme(sonra kıyafetleri alır)
    kopmuştum bu sahneye ya

  4. #4
    Durum:
    Çevrimdışı
    daylights - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Figüran
    Üyelik tarihi
    24.02.2005
    Mesajlar
    733
    Konular
    25
    Bahsedilme
    0 Mesaj

    Thumbs up 4. bölümden

    Çiftlik evi Meryemce Mustafa'yı elleriyle beslio :)
    Mu:Walla Meryemim sen yırttın bu aşçılık işini. Arık bize karada ölüm yok
    Me:Beğendin mi sahiden?
    Mu: Harika olmuş. Yufkayı da ben açtım deme sakın
    Me: Hayır o kadar uzun boylu diil. Hamuru buzdolabında buldum.
    Mu: Canım karıcım. Mükemmel olmuş hiç acemi işine benzemiyo bunlar
    Me: Küçükken teyzemi izlerdim hep börek açarken. Ordan aklımda kalmış heralde.
    Mu: Ben de ocağı iyi ayarladım ama di mi?
    Me: Aaa çok iyi ayarladın dışı çıtır içi yumuşacık oldu.
    Mu: Ocağı zaten iyi beceriyorum. Yemeği de. İyi becerdiğim başka bişi daha var ayıptır sölemesi
    Yaklaşıp Meryemceyi öper
    Me:Söyleme o zaman
    Mustafa Meryemce'nin yüzünü okşar.
    Mu: Meryemim sen benim hayatımdaki en güzel şeysin. Meleğim. Gökyüzünden süzülüp inmiş meleğim
    Me: Göklerden gelmedim Mustafa. Beni nerden çekip çıkardığını bal gibi biliyosun.
    Mu: Hişşş.. Sen benim hayatımdaki en güzel şeysin Meryemce. Ben seninle yeniden doğdum.
    Me: Tamam konuşma böyle. Ben.. korkuyorum
    Mu: Neden?
    Me: Seni kaybetmekten
    Mu: Saçmalama. Kaybedicek hiçbişi yok hayatta. Biz buralara elele geldik. Herşeye göğüs gerdik. Ve bunu kimse bizden alamaz. Kimse...Sırf ikimiz.. O kadar mutluyuz ki Meryemim.. Ben seninle sonusuza kadar yaşarım. Heryerde..Heryerde..Hatta belki böyle bi yerde.Ne dersin?
    Meryemce şaşırır.
    Me: Ciddi misin?
    Mu: Belki birazcık daha küçük olabilir. Yerleşiriz. Çocuklarımızı da orda yetiştiririz.
    Me: Ciddi mi söylüyosun?
    Meryemce hala şoktadır. Gülmeye başlar.
    Me: Mustafa sen ciddi mi söylüyosun?
    Mustafa'nın kucağına oturur.
    Me: Mustafa sen ne diyosun? Bizim evimiz mi olucak yani şimdi? Aman Allah'ım
    Mustafa'ya satılır.
    Me: Seninle birlikte eve mi çıkıcaz yani şimdi! Kocamla başbaşa kalıcam öyle mi! Gülizar'ın sivri dilinden de uzakta...
    Mustafa'yı öper öper...
    Me: İnanamıyorum yaa :)

  5. #5
    Durum:
    Çevrimdışı
    Alexia - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Süper Yönetici
    Üyelik tarihi
    20.11.2005
    Yer
    Somewhere
    Mesajlar
    42,472
    Konular
    103
    Bahsedilme
    68 Mesaj

    Standart

    Bölüm 1:
    Tarladalar, Samurun adamları işçileri kışkırtmaya gelmiş, o sırada bebek doğdu. İlk karşılaşmaları. Ceren, Yaşar Kahya,Ömer konuşuyor
    Ceren:Kadın işçilerden biri doğum yapıyor, hastaneye falan götürmek gerekmez mi?(Yaşar Kahyaya)
    Yaşar Kahya:Onlar alışıktır bakarlar başlarının çaresine.
    (Ceren, Ömerin dikkatini çekiyor, Ömer Cerene bakmaya başlıyor.)
    Yaşar Kahya:Hasatta doğan bebe, uğur getirir ağam.
    Ömer: (Cerene bakarak) Öyle midir, getirir mi?
    Ceren: Bilmem.Ben uğura uğursuza inanmam. Ama onca zaman varken, şimdi doğduğuna göre heralde bi bildiği vardır.
    Yaşar Kahya:Ne yapacaz ağam, essahtan gönderecek miyiz bu kafasızları?
    Ömereki kalsınlar o bebeğin hatrına kalsınlar. Belki o büyüyünce bunlardan daha akıllı olur.(Ömer giderken bir kez daha kafasını çevirip Cerene bakar)

Sayfa 1/104 123451151101 ... SonSon

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Benzer Konular

  1. Beyaz Gelincik-Bölüm Resimleri
    By belize22 in forum Beyaz Gelincik
    Cevaplar: 974
    Son Mesaj: 13-08-11, 22:31:12
  2. Beyaz Gelincik-Mantık Hataları
    By lil_a in forum Beyaz Gelincik
    Cevaplar: 405
    Son Mesaj: 10-03-08, 22:51:50
  3. Beyaz Gelincik Buluşma Resimleri
    By Alexia in forum Beyaz Gelincik
    Cevaplar: 105
    Son Mesaj: 02-11-07, 21:40:04
  4. Beyaz Gelincik -Oyuncular-
    By papatya593 in forum Beyaz Gelincik
    Cevaplar: 268
    Son Mesaj: 10-07-07, 22:11:42
  5. Beyaz Gelincik-Senaryolar
    By CveB in forum Beyaz Gelincik
    Cevaplar: 497
    Son Mesaj: 18-06-07, 00:34:46

Bu Konudaki Etiketler

Yer imleri

Yer imleri

Yetkileriniz

  • Konu Açma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  

vdcasino
vdcasino
vdcasino
betexper
fragmanlar
Yuregininsesi
juul
One Hit Wonder
cratosslot giriş
eta saat
bahis forum
ilbet
vdcasino giriş
Mobil Ödeme bahis
grandpashapet
grandpashapet
meritroyalbet
güvenilir casino siteleri
deneme bonusu
grandpashabet
casino siteleri
canlı rulet
bahis
deneme bonusu
escort ankara
izmit escort
izmir escort
vdcasino
ilbet giriş
ilbet
maltcasino giriş