Sayfa 1/201 123451151101 ... SonSon
1001 sonuçtan 1 ile 5 arası

Konu: Bıçak Sırtı - Bölüm Yorumları (7)

  1. #1
    Durum:
    Çevrimdışı
    sorenza - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Figüran
    Üyelik tarihi
    26.11.2004
    Yer
    R.P.
    Mesajlar
    981
    Konular
    9
    Verdiği Beğeni
    0

    Aldığı Beğeni: 0

    Bahsedilme
    0 Mesaj

    Standart Bıçak Sırtı - Bölüm Yorumları (7)

    Daha önceki başlığın mesaj sayısı 1000'ni aştığı için yorumlarınıza bu başlıkta devam ediniz. Bir önceki baslığa asağıdaki linkten ulaşabilirsiniz:

    http://www.dizifilm.com/forum/showthread.php?t=31708


    Tek cümlelik mesajlar, başlıkla ilgisi olmayan mesajlar, büyük harfle yazılan mesajlar ve tüm kural dışı mesajlarınız uyarı bırakılmadan silinecektir. Sohbet ortami olusturmayınız ve resimli çalışmaları alıntı yapmayınız.

    Saygılarımla
    DiziFilm.com Moderatörü
    Sorenza
    Konu NATY&FACU tarafından (22-01-14 Saat 15:45 ) değiştirilmiştir.

  2. #2
    Durum:
    Çevrimdışı
    MeMoLiSa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Yönetmen
    Üyelik tarihi
    11.01.2007
    Yer
    Melisa♥AliAtay
    Mesajlar
    3,768
    Konular
    2
    Verdiği Beğeni
    0

    Aldığı Beğeni: 0

    Bahsedilme
    0 Mesaj

    Standart

    Aysuncum aslında dedıklerın cok mantıklı ozellıkle ılk mesajda yazdıgın selim reşat amcanın konusmaya tanık olması ama ıste ozette kı cumle celıskıde bırakıyor ınsanı müdahele kelımesı benımde aklıma mahkeme sırasında olacak bır olay dıe geldı ve yalnız orhanı sasırtmakla kalmıyor koskte fırtınalar koparıyor derkende orhanın da hıc beklemedıgı bırınden beklemedıgı bır suprız olacak gıbı yazılmıs ama bu kısının mehmetten baskası olmadıgını hepımız bılıyoruz yoksa bu seferde yıne ters kose olucaz da bu suprız kısı Alimi olucak ama mehmet dururken ali ne yapabılır kı :icon_whis En fazla muratın onların gercek oglu olmadıgı konusunu sunabılırler buda mahkemede ne gıbı etkı yaparkı sonucta cocuk onların anca koskte etkı yapar.

    Not: Bu arada arkadaslar sızede soylıyım dızı muzıklerını buldum hepsı var ısteyen olursa ozel mesajdan bana ulasabılır yollarım.
    Konu MeMoLiSa tarafından (29-11-07 Saat 19:28 ) değiştirilmiştir.
    İmzada ki resmin pixel sayısı 600*110'u geçmemeli.
    Dizifilm Yönetimi

  3. #3
    Durum:
    Çevrimdışı
    glhn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Yönetmen
    Üyelik tarihi
    03.10.2007
    Yer
    İstanbul
    Mesajlar
    3,164
    Konular
    1
    Verdiği Beğeni
    0

    Aldığı Beğeni: 0

    Bahsedilme
    0 Mesaj

    Standart

    Alıntı sorfangirls Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Gülhancım şimdi benim anladıgım kadarıyla yani özetten o anlaşılıyor 2 duruşma oluyor galiba ilkinde boşanma olmuyor orhan beyimiz zorladıgı için, 2.de de orhan lehine işlerken dava son dakka süpriziyle boşanma oluyor ama bu son sahne oldugu ıcın bız bu bolum gorurmuyuz yoksa obur haftaya sarkarmı orası meçhul :icon_whis

    Bu arada bi önceki mesajımda yazmayı unutmusum özet için tesekkurler canım :img-wink:
    açıklama için sğl cnm:img-wink: ayrıca rica ederim
    valla orhan beyimiz istediği kadar uğraşsın, engel çıkarsın beklenen sondan kaçamaz bu blm olmazsa öbür blm

    Evet ya hakkaten... Ben de özeti okuyunca inanamadım. Daha abisiyle bu konuda arasını düzeltememişken kalkıp da o köşke nasıl adımını atabiliyor ki? Anca Ali'yle arası bu bölümde biraz düzelir ve Ali durumu kabul ederse Güneş'in o köşke gitmesi mantıklı sayılabilir. Yoksa yani Güneş abisine bu kadar değer verip, ondan küçük bir kız çocuğu gibi çekinirken o köşke gitmesini çok aptalca buluyorum.
    sevgili sleepinsanity ali öyle pek bi blmde düzelicek gibi gözükmüyodu ama belli olmaz tabi ben bu aralar tahminlerimi tutturamıyorum bizim aşıkları zor günler bekliyo gibi ee aşk öyle parkta, kapı önlerinde öpüşmekle olmuyo bu ilşikiyi her 2 tarafa da kabul ettirmekte zorlanacaklar (ben buna neden üzülemiyorum acaba:icon_whis)

    selencim sorma ya benim de hevesim kursağımda kaldı ne ümitlenmiştim ayrılacak diye neyse orhan kırk yılda bi işe yarar da belki ayırır onları:img-hyste
    Konu glhn tarafından (29-11-07 Saat 20:13 ) değiştirilmiştir.

  4. #4
    Durum:
    Çevrimdışı
    MeMoLiSa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Yönetmen
    Üyelik tarihi
    11.01.2007
    Yer
    Melisa♥AliAtay
    Mesajlar
    3,768
    Konular
    2
    Verdiği Beğeni
    0

    Aldığı Beğeni: 0

    Bahsedilme
    0 Mesaj

    Standart

    yani dimi arkadaslar butun dızılerde asıklar bırbırını zor bulur sonra bırbırıne zor kavusur ve mutlaka ayrılırlar sonraa taaa neredeyse bolum sonuna kadar ızleyenlerı komaya sokarlar dualar ederız bıran once barıssınlar dıye artık bıze afakanlar basar oylece barısırlar bır sekılde

    ama nedense bu mehmet - gunes askında gecerlı olmadı bıldık klasık ask hıkayesını ızleyemedık pat dıye damdan duser gıbı buldular bırbırlerını ve asık oldular hatta 2 gunde ne askk amaa ( amaa yookk 2 aydı dımı ee nede olsa cok cok uzun bır zaman sev sevebıldıgın kadar ) leyla ıle mecnuna donduler vallahi erıyıp bıttıler yazık yaa cok sevıyolar bırbırlerını ayrılmasınlar demek ısterdım ama nerde o gunler orhan yanı bır ıse yarasanda su seyırcılerden bı kerede olsa tam puan alsan ( sakın yanlıs anlasılmasın orhanın karakterı bakımından dıyorum ) orhana bu konuda hep destek tam desten ben arkasındayım :good:
    İmzada ki resmin pixel sayısı 600*110'u geçmemeli.
    Dizifilm Yönetimi

  5. #5
    Durum:
    Çevrimdışı
    ntor - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Figüran
    Üyelik tarihi
    22.05.2007
    Yer
    İzmir
    Mesajlar
    384
    Konular
    0
    Verdiği Beğeni
    0

    Aldığı Beğeni: 0

    Bahsedilme
    0 Mesaj

    Standart

    Alıntı sorfangirls Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yani dimi arkadaslar butun dızılerde asıklar bırbırını zor bulur sonra bırbırıne zor kavusur ve mutlaka ayrılırlar sonraa taaa neredeyse bolum sonuna kadar ızleyenlerı komaya sokarlar dualar ederız bıran once barıssınlar dıye artık bıze afakanlar basar oylece barısırlar bır sekılde

    ama nedense bu mehmet - gunes askında gecerlı olmadı bıldık klasık ask hıkayesını ızleyemedık pat dıye damdan duser gıbı buldular bırbırlerını ve asık oldular hatta 2 gunde ne askk amaa ( amaa yookk 2 aydı dımı ee nede olsa cok cok uzun bır zaman sev sevebıldıgın kadar ) leyla ıle mecnuna donduler vallahi erıyıp bıttıler yazık yaa cok sevıyolar bırbırlerını ayrılmasınlar demek ısterdım ama nerde o gunler orhan yanı bır ıse yarasanda su seyırcılerden bı kerede olsa tam puan alsan ( sakın yanlıs anlasılmasın orhanın karakterı bakımından dıyorum ) orhana bu konuda hep destek tam desten ben arkasındayım :good:
    işte budizidede bu hoşuma gidiyor. Yılan hikyesi gibi uzamıyor. Mehmet hemen güneş in abisinin karşısına çıktı. Ben gelmez yalanlar uydururlar diyordum

Sayfa 1/201 123451151101 ... SonSon

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Benzer Konular

  1. Bıçak Sırtı - Bölüm Yorumları (6)
    By blue&blue in forum Bıçak Sırtı
    Cevaplar: 1000
    Son Mesaj: 29-11-07, 18:15
  2. Bıçak Sırtı - Bölüm Yorumları (5)
    By lighttez in forum Bıçak Sırtı
    Cevaplar: 1000
    Son Mesaj: 02-10-07, 21:41
  3. Bıçak Sırtı - Bölüm Yorumları (4)
    By sayosh in forum Bıçak Sırtı
    Cevaplar: 1000
    Son Mesaj: 11-09-07, 18:12
  4. Bıçak Sırtı - Bölüm Yorumları (2)
    By hekimoglu64 in forum Bıçak Sırtı
    Cevaplar: 1000
    Son Mesaj: 23-08-07, 12:19
  5. Bıçak Sırtı - Bölüm Yorumları (1)
    By ehlocan in forum Bıçak Sırtı
    Cevaplar: 1000
    Son Mesaj: 17-08-07, 14:23

Bu Konudaki Etiketler

Yer imleri

Yer imleri

Yetkileriniz

  • Konu Açma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  

LinkBacks Enabled by vBSEO 3.6.1 © 2011, Crawlability, Inc.