Sayfa 1/201 123451151101 ... SonSon
1001 sonuçtan 1 ile 5 arası

Konu: Binbir Gece - Bölüm Yorumları (7)

  1. #1
    Durum:
    Çevrimdışı
    burcuuu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Cezalı Üye
    Üyelik tarihi
    24.07.2005
    Mesajlar
    1,029
    Konular
    2
    Verdiği Beğeni
    0

    Aldığı Beğeni: 0

    Bahsedilme
    0 Mesaj

    Standart Binbir Gece - Bölüm Yorumları (7)

    Bn Kerem'i çok seviyordum ya.. Şu asansör mevzusuna sinir oLdm..
    Baya hoşuna qitti.. bir an Şehrazat'a bişii yapcak sandm ya..
    nasıL bakıyordu öyLe..
    Konu NATY&FACU tarafından (25-12-13 Saat 20:19:25 ) değiştirilmiştir.

  2. #2
    Durum:
    Çevrimdışı
    mojo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Figüran
    Üyelik tarihi
    27.12.2006
    Yer
    İzmir
    Mesajlar
    545
    Konular
    0
    Verdiği Beğeni
    0

    Aldığı Beğeni: 0

    Bahsedilme
    0 Mesaj

    Standart

    Alıntı RODYA Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    :happy0064 :happy0064 Arkadaşlar fragmanı izledim.Gerilim tırmanmış,şrhrazat ısrarla yok diyor,ses yükseliyor..yani anlayacağınız 13. bölümün sonunda çok güzel bir sahne bizi bekliyor:happy0064 :happy0064 .Bu hep böyledir,gerilim tırmanır tırmanır ve .. bomm.oFF HAFTAYI NASIL BEKLEYECEĞİZ
    Evet,14.bölümün sinyalleri işte,kesinlikle yakındır...Ama nsıl olcak,nasıl ikna olacak ki hatun? Hayal ettiğimiz kıskanma sahnesi mi olacak,başka bir şey mi olacak..O salak KErem nasıl ikna olacak? O tripcan trip yapmanın ayıp olduğunu nasıl anlayacakk....rrsa nerdesin kuzum yaa....sensiz tadı çıkmıyor benim saçmalamalarımın...

  3. #3
    Durum:
    Çevrimdışı
    burcuuu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Cezalı Üye
    Üyelik tarihi
    24.07.2005
    Mesajlar
    1,029
    Konular
    2
    Verdiği Beğeni
    0

    Aldığı Beğeni: 0

    Bahsedilme
    0 Mesaj

    Standart

    Alıntı Fun-Time Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Fragmandan anlaşılan Kaan annesine sarılıyor, aslında herkesin yüzü gülüyor enterasn. Ancak Şehrazatın fikrini değiştireceğini sanmaması ne için acaba? Araba da ise Şehrazat benim duygularımın hiç önemi yok değil mi diye hafiften bağırıyordu Onura. Aynen daha önce dediğim gibi aslında neden hiç Şehrazatın aşık olup olmadığının üzerinde durmaz diye.

    Fraqman biLqiLerii için saoL.. =)) Bn yine kanaLı değiştirdim
    hemen ve qöremedim.. Niye her hafta aynı şeyii yapıyorum
    anLamadım =))

  4. #4
    Durum:
    Çevrimdışı
    pest - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Figüran
    Üyelik tarihi
    24.02.2006
    Yer
    İçel
    Mesajlar
    210
    Konular
    1
    Verdiği Beğeni
    0

    Aldığı Beğeni: 0

    Bahsedilme
    0 Mesaj

    Standart

    Alıntı asumgok Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    süpersin her seferinde 10 saniyenin siniriyle kanalı değiştiriveriyorum bana hemşehri kıyağı oldu:)
    bu arada fragmanları hemen veriyorlar diye sevinirken ne bu böyle iyie puzzle'a benzedi bunlar
    rica ederim ne demek :) :)

    benim anladığım onurla keremin arası düzelecek. çünkü sen olsan kimi seçerdin benimi sevdiğin kadınımı gibi bişe sorduğunu duydum keremin. sonrada kendi sorusunu cevapladı : ben seni seçtim onur. aşkımdan vazgeçtim gibi bişe dedi.

  5. #5
    Durum:
    Çevrimdışı
    meltem-cmbl - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Yönetmen
    Üyelik tarihi
    24.02.2006
    Yer
    İstanbul
    Mesajlar
    5,059
    Konular
    4
    Verdiği Beğeni
    1,748

    Aldığı Beğeni: 975

    Bahsedilme
    8 Mesaj

    Standart

    ya ne biçim bu son ya nolcak şimdii haftaya kadar bekle fragmanıda izledim ama pek bişey anlamdım sadece onurn sözleri güseldii Şehrazat'ın beni sevdiğine eminim . ya ama şehrazat telefonda hala benım duygularımın hiçmi önemi yok diyoo onur hala sevmediğine inanmıyo helAL olsun valla

    aa bu bölüm acaişp gıcık oldum kereme yaa yolucamm

Sayfa 1/201 123451151101 ... SonSon

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Benzer Konular

  1. Binbir Gece - Bölüm Yorumları (15)
    By yelda92 in forum Binbir Gece
    Cevaplar: 1000
    Son Mesaj: 12-01-09, 12:52:42
  2. Binbir Gece - Bölüm Yorumları (13)
    By MoOnDaNcE-11 in forum Binbir Gece
    Cevaplar: 1000
    Son Mesaj: 04-10-07, 13:16:01
  3. Binbir Gece - Bölüm Yorumları (12)
    By ozde-01 in forum Binbir Gece
    Cevaplar: 1000
    Son Mesaj: 15-09-07, 17:17:15
  4. Binbir Gece - Bölüm Yorumları (5)
    By Melal in forum Binbir Gece
    Cevaplar: 1000
    Son Mesaj: 24-01-07, 01:58:40
  5. Binbir Gece - Bölüm Yorumları (2)
    By sevdam in forum Binbir Gece
    Cevaplar: 1000
    Son Mesaj: 20-11-06, 19:58:36

Bu Konudaki Etiketler

Yer imleri

Yer imleri

Yetkileriniz

  • Konu Açma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  

webmaster forumu
netspor
canlı maç izle
yerli filmler
diziizle.blog
fragmanlar
juul
One Hit Wonder
Bu sistem vBulletin® alt yapısına sahiptir, Version 4.2.5 kullanılmaktadır. Telif hakları, Jelsoft Enterprises Ltd'e aittir. Copyright © 2020

deneme bonusu
ilbet giriş
bursa escort
kartal escort
maltepe escort
bahis siteleri
güvenilir casino siteleri
casino siteleri
canlı bahis siteleri
escort ankara

LinkBacks Enabled by vBSEO 3.6.1 © 2011, Crawlability, Inc.