Sayfa 1/14 1234511 ... SonSon
66 sonuçtan 1 ile 5 arası

Konu: Bir İstanbul Masalı-Replikler...

  1. #1
    Durum:
    Çevrimdışı
    michelle - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Doctor Who
    Üyelik tarihi
    09.06.2004
    Yer
    İstanbul
    Mesajlar
    35,692
    Konular
    115
    Bahsedilme
    2 Mesaj

    Standart Bir İstanbul Masalı-Replikler...

    Zekeriya-Selim:

    Z: Eee... söyle bakalım heyecanlımısın?
    S: Bilmem.Şunu görüyormusun?
    Z:Nedir o?
    S: Ben yapmıştım.Çakımla 6-7 yaşlarımda falan.Babam haftasonu şirkete getirirdi beni.Öyle çok sıkılırdım ki bu odada.
    Z: Alçak sesle konuş.Teo'nun casusları duyarsa bunu bile aleyhine kullanabilir.
    Y: Toplantı akışı geldimi?
    S:Ben görmedim.Adviye Hanıma soralım.
    Z: Adviye Hanım gitti.
    S: Gittimi? Nereye gitti?
    Y: Biz kendi sekreterinizle çalışmak isteyebileceğinizi düşünmüştük.
    S: Yanlış düşünmüşsünüz.Arayın hemen.
    Y: Personel müdürlüğü....
    Z: Selim nedir bu?Gönül borcu filan mı?
    S: Romantik birine benziyormuyum,hayır.Adviye Hanımı ihtiyacım olduğu için istiyorum.Bu holdingi babamdan bile iyi tanır o.

  2. #2
    Durum:
    Çevrimdışı
    bimkolik - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Yardımcı Yönetmen
    Üyelik tarihi
    04.12.2004
    Yer
    Demir nereye ben oraya
    Mesajlar
    2,932
    Konular
    2
    Bahsedilme
    0 Mesaj

    Standart

    Ben sitede bu replige rastlayamadim, çok hosuma gitmisti_paylasmak istedim.

    33.Bölüm, Selim hastaneden eve dönünce, Esma odasinda tel çalar

    E: Nasilsin?
    S: Ya bu cep telefonlarinin da kötülügü bu karsi tarafi sasirtamiyorsun hiç.
    E: Sen kalbine biçak saplanip bes günde iyilesen biri olarak bizi yeterince
    sasirttin zaten
    S: Biz buna askin gücü diyoruz küçük hanim.
    E: Hih
    S: Saçlarin böyle toplu olunca çok güzel oluyorsun biliyor musun?
    E: Saçlarim mi? Evet, toplu..(camda Selim'i görür) Aaa senin
    yatman gerekmiyor muydu?
    S: Hayir, doktor günde üç kez sabah, ögle ve aksam sana bakmam ge-

    rektigini söyledi,yoksa iyilesemezmisim.

    E: Himm, peki. Yaran nasil aciyor mu?
    S: Hayir, acimiyor aslinda daha çok gülünce aciyor; o yüzden beni gül-
    dürme de ciddi seylerden konusalim.
    E: Iyi, ben de yarinki ders notlarini hazirliyordum, onlardan bahsede-
    yim istersen.(notlari alir)
    Pekii serbest piyasa ekonomilerinde büyüme alternatifleri.....
    S: Seni seviyorum...



    Umarim olmustur,keske resimli yapmayi becerebilseydim orda camdan cama çok tatliydilar.

  3. #3
    Durum:
    Çevrimdışı
    crazygirl7500 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Figüran
    Üyelik tarihi
    30.08.2006
    Yer
    rüyalar aleminde memomla
    Mesajlar
    249
    Konular
    2
    Bahsedilme
    0 Mesaj

    Standart alıntı

    bizi delirten replikler
    Esma: Seni bizim evde bizim yatağımızda başka bir kadınla gördüm!!!

    Selim: Ve seni aldattığımı düşündün öyle mi?
    bi bölümde suzanla tatyana arasında şöyle bi replik geçmiş, suzan mutfakta ağlıyomuş o sırada tatyana yanına gelmiş ve demişki;

    -Abla sen üzülme, ben buraya geldiğimde hiç bir şey bilmiyordum, türkçeyi bile... ama sen geldin bana "üzülme kızım ben sana herşeyi öğreticem" dedin....
    sahici bir ilşikiyi kaldırabilecek durumda değilim,
    derya ağlamaya başlar.ve selim devam eder..
    -yapma derya sen ayakları yere basan bir kadınsın
    derya iki gözü iki çeşme sorar
    -bir daha görüşmeyecek miyiz?
    selim cevap verir
    -tabiki görüşeceğiz
    aslında bir sürü sinir bozucu replik var. Mesela bir tanesi
    58.bölüm son sahne: Ömer Arhan ameliyathanede doktaor bağırıyor
    -hastayı kaybediyoruz hastayı kaybediyoruz. hemen kalp damar cerrahına haber verin ameliyathaneyi de hazırlasınlar hastayı acil ameliyata alacağız.
    e be kardeşim orası zaten ameliyathane. Ayrıca kalp krizi yüzünden getirilmiş hastaya anjio yapılıyor ama ameliyathanede kalp-damar cerrahı yok pes!
    hayır yani senaristler böyle hastane-doktor sahnelerinde hep saçmalıyorlar Türkiye'de oysa bir doktora danışsalar bu kadar saçmalığı izlemek zorunda kalmayacağız.

    Bir tane daha
    Selim Esma'ya
    -sen benden hiç yardım istemedin Esma herşeyi kendin hallettin. Şimdi içindeki bu şüphe konusunda istesen de ben sana yardım edemem. Ya güvenirsin ya güvenmezsin.
    Esma:
    Haklısın aslında!!
    !!??
    Hayret bişey!
    Adam sabah uyandığında Maria'yı yatakta görünce kendi kendinden bile şüphelenip panik ve pişmanlıkla Ne işin var burdsa ? diyebiliyor?
    Ama karısına açıklama yapmaya gelince gurur yapıyor! yok böyle bişey.
    Ayrıca Esma'nın şu haklısın aslında lafına da gıcık olmuştum. Nasıl haklı? Haklıysa sen niye bu durumdasın hala. neyse hatırladıkça cinlerim tepeme çıkıyor.
    Bu ikisi beni en sinir etmiş iki repliktir. Özellikle ikincisi.

  4. #4
    Durum:
    Çevrimdışı
    kusursuz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Oyuncu
    Üyelik tarihi
    15.06.2006
    Yer
    Fox River
    Mesajlar
    1,455
    Konular
    6
    Bahsedilme
    0 Mesaj

    Standart

    Selim'den mektup...

    Konuşmanın yetersiz kaldığı bir noktada olduğum için yazıyorum Esma...Senden önce yaşadığım tek aşkta hayal kırıklığıyla bitmişti...Aldatılmıştım...Kapattım kendimi sonra,kalbime kilit vurdum.
    ...Ve sen çıktın aniden...İmkansız bir biçimde ve imkansız bir zamanda.Bütün iyiliğinle,sıcaklığınla hayatıma girdin.Benim bile unuttuğum bir adam vardı derinlerde,onu bulup çıkarttın.Yeniden gün ışığına kavuşturdun.Dün gece aşkımızı yeniden sınadım.Zor...Gittikçe daha zor oluyor hepimiz için...Demir'i umursamazlık edemem.O benim kardeşim...Bu yüzden senden zaman istemiştim ama zaman hiçbişeyi çözemeyecek.Ben başımıza ne gelirse gelsin savaşmaya hazırım.Yanımda ol yeter...
    Yarın saat 4'de Yeşilköy sahilinde beklicem seni...
    Gel...Elimi tut...Sonsuza kadar birlikte olalım.Bir kez olsun kendimiz için bişey yapalım.Gidip evlenelim...Sonrada dünyaya duyuralım...
    Var mısın sevgilim?
    Seni bekliyor olucam...

    Selim.

  5. #5
    Durum:
    Çevrimdışı
    crazygirl7500 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Figüran
    Üyelik tarihi
    30.08.2006
    Yer
    rüyalar aleminde memomla
    Mesajlar
    249
    Konular
    2
    Bahsedilme
    0 Mesaj

    Standart

    ama o kadar güzel sözler wardıki dizide
    esma dan inciler:"Sana duyduğum sevgiyi ne yapacağımı , hayatımın neresine saklayacağımı bilmiyorum

Sayfa 1/14 1234511 ... SonSon

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Benzer Konular

  1. Bir İstanbul Masalı-Bölüm Resimleri
    By ^DUyGU^ in forum Bir İstanbul Masalı
    Cevaplar: 380
    Son Mesaj: 11-09-11, 20:06:25
  2. Bir İstanbul Masalı (Arşiv 3)
    By halka in forum Bir İstanbul Masalı
    Cevaplar: 2500
    Son Mesaj: 08-08-07, 22:49:32
  3. Bir İstanbul Masalı (Arşiv 2)
    By felini in forum Bir İstanbul Masalı
    Cevaplar: 2500
    Son Mesaj: 21-08-06, 23:17:28
  4. Bir İstanbul Masalı- Senaryolar
    By hermioneweasley in forum Bir İstanbul Masalı
    Cevaplar: 322
    Son Mesaj: 13-06-05, 15:34:48
  5. Bir İstanbul Masalı (Arşiv 1)
    By mykayra in forum Bir İstanbul Masalı
    Cevaplar: 2500
    Son Mesaj: 21-02-05, 10:24:52

Bu Konudaki Etiketler

Yer imleri

Yer imleri

Yetkileriniz

  • Konu Açma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  

casino siteleri
vdcasino
vdcasino
Listeler
fragmanlar
Yuregininsesi
juul
One Hit Wonder
yerli filmler
kartal escort
maltepe escort
ilbet
bahis siteleri
güvenilir casino siteleri
canlı bahis siteleri
escort ankara
deneme bonusu veren siteler
Mobil Ödeme bahis
bahis
deneme bonusu
ilbet giriş
ilbet giriş
ilbet
maltcasino giriş
meritroyalbet
güvenilir casino siteleri
canlı casino
grandpashabet
casino siteleri
canlı rulet
cratosslot giriş
izmit escort
izmir escort
eryaman escort
porno izle