Sayfa 3/17 İlkİlk 123456713 ... SonSon
83 sonuçtan 11 ile 15 arası

Konu: Ekmek Teknesi - Bölüm Yorumları

  1. #11
    Durum:
    Çevrimdışı
    arzu_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Figüran
    Üyelik tarihi
    01.11.2005
    Mesajlar
    248
    Konular
    2
    Verdiği Beğeni
    0

    Aldığı Beğeni: 0

    Bahsedilme
    0 Mesaj

    Standart

    Ekmek Teknesi gerçekten çok güzel ve kaliteli bir dizi idi..hayatın içinden-bizden ne çok şey vardı, bence hiçte baymadı, tam tadında bitirdiler..

  2. #12
    FBuse
    FBuse - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Standart

    bencede cok güzel bir dizidi, safak sezer muhtesemdi, Esin Civangil (Jale) ve Korkut coooK komik ve hostular bu dizide en sevdigim ama Peker Alicali di cok komikti hehe

  3. #13
    Durum:
    Çevrimdışı
    korkut:) - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Set Görevlisi
    Üyelik tarihi
    02.06.2006
    Mesajlar
    1
    Konular
    0
    Verdiği Beğeni
    0

    Aldığı Beğeni: 0

    Bahsedilme
    0 Mesaj

    Standart en çok etkilendiğimi sahne

    merhaba arkadaşlar,,
    benim dizide en çok etkilendiğim hatta ve hatta gözümden yaş süzüldü,
    kaçıncı bölüm olduğunu bilmiyorum ama,
    medet gemileri yakıyordu 15 gemiyi dizmiş ne gemiler yaktım diyordu...orda koptum zaten,osman sınav,hasan kaçmaz türkiye bu iki insanla gurur duyuyor....kişiliklerini bilemiyoruz yaptığı işler için diyorum....
    birde abna o bölümü lazım medetin gemileri yaktığı bana bi yardımcı olursanız çok sevinirim.teşekkürler arkadaşlar.......

  4. #14
    Durum:
    Çevrimdışı
    Antialiye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Set Görevlisi
    Üyelik tarihi
    20.04.2006
    Yer
    İstanbul
    Mesajlar
    83
    Konular
    0
    Verdiği Beğeni
    0

    Aldığı Beğeni: 0

    Bahsedilme
    0 Mesaj

    Standart

    Dizi dediğin işte böyle olmalı.Gülmeli eğlendirmeli bilgilendirmeli ağlatmalı.Herşeyi bir arada sunmalı. Bugun hangi dizide Bir herodot cevdet gibi karizma karekter var Allah aşkına
    Imza kuralini okuyunuz.

  5. #15
    Durum:
    Çevrimdışı
    girl01 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Yardımcı Yönetmen
    Üyelik tarihi
    15.01.2006
    Yer
    Kaybedenler Kulübü
    Mesajlar
    2,950
    Konular
    4
    Verdiği Beğeni
    0

    Aldığı Beğeni: 0

    Bahsedilme
    0 Mesaj

    Standart

    evet ya, cok komik bir diziydi! hele cengiz süperdi, ve hani bir adam vardi hep len,leeen,ehh lan diyordu, o da cok komikdi!!:img-grin2

Sayfa 3/17 İlkİlk 123456713 ... SonSon

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Bu Konudaki Etiketler

Yer imleri

Yer imleri

Yetkileriniz

  • Konu Açma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  

LinkBacks Enabled by vBSEO 3.6.1 © 2011, Crawlability, Inc.