Sayfa 1/272 123451151101 ... SonSon
1356 sonuçtan 1 ile 5 arası

Konu: Cesur ve Güzel (Arsiv 2)

  1. #1
    Durum:
    Çevrimdışı
    Dazzle - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Emektar
    Üyelik tarihi
    06.06.2005
    Yer
    M.KEMAL ATATURK
    Mesajlar
    24,355
    Konular
    66
    Verdiği Beğeni
    52

    Aldığı Beğeni: 204

    Bahsedilme
    2 Mesaj

    Standart Cesur ve Güzel (Arsiv 2)

    paylasimlariniza buradan devam edebilirsiniz arkadaslar,

    Dazzle


    diger basliga burdan ulasabilirsiniz.


    http://www.dizifilm.com/forum/showthread.php?t=69656


    Lutfen forum kurallarina uyunuz.
    Konu Argosy tarafından (10-02-13 Saat 05:15 ) değiştirilmiştir.
    YAŞA MUSTAFA KEMAL PAŞA YAŞA <3
    Adın yazılacak Mucevher taşa!

  2. #2
    Seattle
    Seattle - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Standart

    waw..süper..yeni sayfa da ne hızlı açılmış..ya ben bu yüzden bu siteyi çok seviyorum..bu arada yeni sayfamız hayırlı olsun arkadaşlar..işallah daha güzel payaşımlarımız olur..

    aylaa_84.teşekkürler ama benim sorum asıl şuydu..Taylor gerçekten ölmüştü yani tabuta konulmuştu..yani hangi mantıklı açıklama ile diziye geldi..yani dizide Taylor nasıl hayatta kalmış gibi gösterildi???ben bunu merak ettim..

  3. #3
    Durum:
    Çevrimdışı
    cerenim-o - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Figüran
    Üyelik tarihi
    06.01.2009
    Yer
    İstanbul
    Mesajlar
    410
    Konular
    0
    Verdiği Beğeni
    0

    Aldığı Beğeni: 0

    Bahsedilme
    0 Mesaj

    Exclamation

    Evet hayırlı olsun Bir önceki konuya ilişkin söyleyeceklerim var...
    Genelde oyunculuk anlamında masum ve kendi halinde karakterlerin oyunculuklarının zayıf olduğu düşünülür Ya da hiç yorum yapılmaz Oysa kötü karakterleri canlandıran oyuncular bir adım önde oluyorlar (bkz.yaprak dökümü-ferhunde) Brooke'in sinsi bakışlarını unutamıyorum :img-hyste

    Hee bir teori daha, genelde bir oyuncunun fanatiklik derecisinde hayranı olanlar da, onları göklere çıkarıp, onun rakibi denilebilecek karakterleri zayıf ya da başarısız bulabiliyorlar Bunun örneklerini daha önce çok gördüm...

  4. #4
    Durum:
    Çevrimdışı
    aylaaa_84 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Oyuncu
    Üyelik tarihi
    05.06.2008
    Yer
    muratin bakislarindayim
    Mesajlar
    1,280
    Konular
    0
    Verdiği Beğeni
    0

    Aldığı Beğeni: 0

    Bahsedilme
    0 Mesaj

    Standart

    Alıntı kensibelan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    waw..süper..yeni sayfa da ne hızlı açılmış..ya ben bu yüzden bu siteyi çok seviyorum..bu arada yeni sayfamız hayırlı olsun arkadaşlar..işallah daha güzel payaşımlarımız olur..

    aylaa_84.teşekkürler ama benim sorum asıl şuydu..Taylor gerçekten ölmüştü yani tabuta konulmuştu..yani hangi mantıklı açıklama ile diziye geldi..yani dizide Taylor nasıl hayatta kalmış gibi gösterildi???ben bunu merak ettim..
    pardon ben yanlis anlamisim:img-hystevallaa dur bi düsünem az,ok geri yazicam...yani ridge onu bulmustu ama simdi tam hatirliayamadim,bi bakim....geliyorum:img-wink:

    Evet hayırlı olsun Bir önceki konuya ilişkin söyleyeceklerim var...
    Genelde oyunculuk anlamında masum ve kendi halinde karakterlerin oyunculuklarının zayıf olduğu düşünülür Ya da hiç yorum yapılmaz Oysa kötü karakterleri canlandıran oyuncular bir adım önde oluyorlar (bkz.yaprak dökümü-ferhunde) Brooke'in sinsi bakışlarını unutamıyorum

    Hee bir teori daha, genelde bir oyuncunun fanatiklik derecisinde hayranı olanlar da, onları göklere çıkarıp, onun rakibi denilebilecek karakterleri zayıf ya da başarısız bulabiliyorlar Bunun örneklerini daha önce çok gördüm
    buarada hatirlatiyim brooke dizideki kötü kadin degil,esas kadin!!!!!karakteri yanlis gelebiliir kimilerine amaa esas kadin olduguna deyinmeden gecemedim..

    kensbelana özel


    .2002 Ekim aylarindaki bolumunde Sheila tarafindan vurulmustu ve hastanede oldugu zannediliyordu...Ancak Prens Omer onu hastaneden kacirtip onu yasatmak icin elinden geleni yapmis...Prens Omer Taylora Laila adini vermisti...Ridgein Taylori asla kendisi gibi sevemedigini koruyamadigini dusunuyordu...2005 Mayis ayinda Taylor Prens Omerden kurtularak yeniden Ridge ile birlikte olmak icin mucadele etti ve basardi...Ancak su siralar Ridgein hala duygularindan tam emin olamamasi onu cileden cikartti ve o da Ridge in evden ayrilmasini istedi kafasini toplamasi icin...

    aha böyledi az cok...canim..

  5. #5
    Seattle
    Seattle - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Wink








Sayfa 1/272 123451151101 ... SonSon

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Benzer Konular

  1. Cesur ve Güzel - Bölüm Yorumları (5)
    By Alexia in forum Cesur ve Güzel
    Cevaplar: 1030
    Son Mesaj: 22-03-17, 17:16
  2. Cesur ve Güzel
    By Dazzle in forum Biten Pembe Diziler
    Cevaplar: 983
    Son Mesaj: 11-03-17, 18:02
  3. Cesur ve Güzel - Bölüm Yorumları (2)
    By Rüzgar in forum Cesur ve Güzel
    Cevaplar: 995
    Son Mesaj: 27-12-16, 18:59
  4. Cesur Ve Güzel
    By AL!Y£LDA in forum Biten TV Programları
    Cevaplar: 33
    Son Mesaj: 04-08-09, 14:16
  5. Cesur ve Güzel (Arsiv 1)
    By purna in forum Biten Pembe Diziler
    Cevaplar: 1805
    Son Mesaj: 25-01-09, 00:51

Bu Konudaki Etiketler

Yer imleri

Yer imleri

Yetkileriniz

  • Konu Açma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  

LinkBacks Enabled by vBSEO 3.6.1 © 2011, Crawlability, Inc.