Sayfa 2/79 İlkİlk 1234561252 ... SonSon
395 sonuçtan 6 ile 10 arası

Konu: Çukur - Bölüm Yorumları

  1. #6
    Durum:
    Çevrimdışı
    Selin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Moderatör
    Üyelik tarihi
    05.04.2007
    Yer
    MUSTAFA KEMAL PASA ❤
    Mesajlar
    6,801
    Konular
    6
    Bahsedilme
    3 Mesaj

    Standart Cevap: Çukur - Bölüm Yorumları

    Güzel bi bölümdü. İdris geri dönecek, gizemli kişi o teorileri de var. Ben artık hiçbi yorum yapamayacağım 4 sezon sonra bu gizem kasılmasına. Görüyoruz her yeni karakter hayal kırıklığı yaratıyor. Tabi benim için cengiz oldu ama genel yorum, olmadığı yönünde...

    Horzum'un 5. Sezona bile sarkıtabile'cegi konusunda fikrimi koruyorum ama.

    #efyam'i nehir görüyor şimdi "yamaç beni aldattı" sanrı sını izleyeceğiz offfff ne gereksiz...

    Bide bu kızın hamileliğini sadece bi hamile kıyafetiyle sunmaya çalışmışlar çok saçma olmuş yanı karnının falan şişirilmesi lazım. Yine inandırıcılık diyorum inandırıcılıkkk

    Azkar hala #efyam'dan güzel yazılıyor su anda onlar için de fanların beklediği bir sahne geliyor galiba. Azerin öleceğini düşünmek üzücü. Tabii ki bir türk senaristten bahsediyoruz ve karaca hamile kalırsa sasirmam. Celasun da onu bebekle kabul eder ve sezonu öyle geçirir karaca karakteri.

    1 ve 2. Sezonlarda nefret edilen bu kızın azer karakteriyle tam anlamıyla toparlanmasını'n ardından dizide kalmasını gereksiz görüyorum açıkçası.keşke yasak elma dizisindeki zeyal çifti gibi diziden birlikte çıksalar da uzakta kendi mutluluklarını kursalar...
    https://i.ibb.co/cLBx4Cs/omrryaim3.png

  2. #7
    Durum:
    Çevrimdışı
    Bayandizici - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Set Görevlisi
    Üyelik tarihi
    20.03.2020
    Yer
    Burdur
    Mesajlar
    83
    Konular
    0
    Bahsedilme
    0 Mesaj

    Standart Cevap: Çukur - Bölüm Yorumları

    Katılıyorum Azer ve Karaca efyam daha iyi yazılıyor ama ben Karaca'nın çıkmaması taraftarıyım Karaca'nın Azer'le birlikte olup hamile kalacağını söyleyenler var hatta kesin bilgi diyorlar Şu 4 sezon boyunca Karaca'nın hırçınlığı ve kıskançlığı onu kimsenin sevmemesiydi aslında herkese tek başına nasıl çocuk büyüttüğünü gösteren bir hikaye yazabilir aslında senarist ben bu Senaristden bunu bekliyorum bana göre yamacın aşk hayatı sıktı kısır döngü dönüşmüş durumda ve Vartolu ve Yamaç kardeşliğini seviyorum Bana diğer kardeşlerinden daha samimi geliyor herkese iyi yorumlar

  3. #8
    Durum:
    Çevrimdışı
    efran_albatros - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Yardımcı Yönetmen
    Üyelik tarihi
    23.10.2006
    Yer
    nadaan parindey
    Mesajlar
    2,446
    Konular
    7
    Bahsedilme
    3 Mesaj

    Standart Cevap: Çukur - Bölüm Yorumları

    "2 dakika Efsun-Yamaç izliycem diye nelere katlanıyorum Yarabbi" dediğim bir bölüm oldu, yapımında emeği geçenlere teşekkürler ..

    Daha önce de yazmıştım birkaç defa suç draması izlemeyi severim, özellikle yabancı örneklerini çok da izledim. Ama çukur, çukur başka bir boyut ya, bunu bu bölüm net anladım. Türüne de suç draması falan demeye dilim varmıyor, başka bir şey bu :) Yani gerçekten senarist şu bölümü izleyip ne de güzel yazmışım falan diyebiliyor mu merak ediyorum. Her şey bölük pörçük, kopuk, alakasız, bir sürü hikayede yeri yurdu olmayan işlevsiz karakter var, bir sürü manasız sahne var. Yamaç üzerinden duygu sömürüsünün gözü de çıkarıldı zaten. 2 bölüm için dayak yedi, vuruldu, linç edildi ve kovuldu. Abartsaydınız!

    Üstelik ne için kim için? Senaristin kafasına erişemediğim bir konu da bu; hem çukur insanını ve Koçovalıları adi, nankör, salak, sülük insanlar olarak tasvir ediyor göze soka soka hem de bu insanlar uğruna cinayet işlemeyi, acı çekmeyi, hayatını mahvetmeyi yüceltiyor. Anlayan beri gelsin, şu işteki mantığı. Bu çukur insanları bu denli adiyse Yamaç'ın onlara dittiri çekip kendi hayatı ve gerçekten değen, sevdiği/onu seven insanların hayatı için kavga verişini işleyeceksin o zaman. Yamaç "Allah topunuzun belasını versin" diyip çıkıp gidecek çukur'dan, Vartolu ve Efsun'la kendi ekibini kurup kendi yoluna bakacak, hatta onu da yapmazsa alıp başını kayıplara falan karışacak o zaman. Yamaç bu bölümün üstüne hala çukur insanı için çırpınacaksa o da kafasız embesilin teki demektir. Ben bundan sadece bunu anlarım. Dizinin verdiği mesaj da "toksik ilişkiler çok iyidir, güzeldir" oluyor tabii bu durumda. Şimdiye kadar değildiyse bile bu bölümden sonra Yamaç ve Koçovalılar/çukur halkı arasındaki ilişki dibine kadar TOKSİK'tir çünkü. Bunu yüceltmek de çok sıkıntılı bir durum, bir suç draması için bile!!

    Nehir'i oynayan oyuncunun yoğun bakımda Yamaç'ın yanına girdiği sahnedeki performansı da çok ama çok kötüydü, izlerken limon yemiş gibi oldu suratım. Karakterin zaten hikayede bir işlevi de esprisi de yok bir de üstüne oyuncunun zayıf perfomansı eklenince bu hafta benim Nehir'e tahammülüm doldu bitti.

    Neyseki haftaya çiçek Efsun'u görücem, umarım bu çektiğim çilelere değen sahneler olur, ne diyim :))
    Konu efran_albatros tarafından (15-09-20 Saat 13:06:59 ) değiştirilmiştir.

  4. #9
    Durum:
    Çevrimdışı
    baiano - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Set Görevlisi
    Üyelik tarihi
    30.03.2020
    Yer
    İstanbul
    Mesajlar
    56
    Konular
    0
    Bahsedilme
    1 Mesaj

    Standart Cevap: Çukur - Bölüm Yorumları

    Alıntı efran_albatros Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Vartolu, Selim, Akın için yazdıklarınız benim bahsettiğim günahlarından dolayı ödedikleri bedeller değil, mafya dünyasında/mafya ailesinde olmanın bedelleri. Bunun ayırdını yapalım. Yamaç'ın doğmamış bebeğinin ahı iki abinin de üstünde, bedel falan da ödemediler bu konuda, kapandı gitti. İzleyiciler bile umursamadı. Akın da öz dedesini öldürtmenin bedelini falan ödemedi henüz, Kahraman da öldüğüyle kaldı. Medet bile, Metin bile Koçovalı sofrasında yemek yiyorlar artık, hangi bedel, hepsi unutuldu. Ha, Efsun'nunki zaten unutulmaz ve affedilmez, buna ihtimal bile vermiyorum zaten. Ama daha çok suçlu olduğu için, yaptığı herkesinkinden daha ağır olduğu için değil "çifte standart" bunu gerektirdiği için, Koçovalıların ikiyüzlü aile anlayışına bu yakıştığı için Efsun asla affedilmez . Azer'i bile damat olarak görmeye hazır olan Sultan Efsun'u asla istemez. Bunlar çok net. Ki Efsun'un da kimse tarafından affedilmek gibi bir derdi olduğunu sanmıyorum :)

    Efsun'un bir bedel ödemesi falan da gerekmiyor bu saatten sonra. Kıza babanı öldürdüler denildi o da intikam almak istedi, bu dizideki pek çok karakterin yaptığı gibi. Durumun öyle olmadığını anlar anlamaz da geri çekildi. Vartolu bile ( ki çok severim ) Kahraman'ı suçsuz olduğunu bile bile kurban etti. Ama Efsun Yamaç'a babasının katil sanırken bile kıyamadı. Gönderdiği paralar da çukuru ele geçirmek içindi. Yücel havuz yapıp içinde adam boğacam demedi. Neyi tartışıyoruz ki :) Efsun Yamaç'ı sevmenin bedelini ödüyor ve daha çok da ödeyecek belki bu yüzden ölecek bile, asıl konuyu kaçırıyoruz küflü konuları tartışıp dururken.

    *****

    Nehir'in akıl hastanesinde çekimi varmış sanırım bugün. Yazın yazıp durmuştum hep, şimdi bulmaya üşendim o yorumlarımı, özet olarak "bu kızın neden akıl hastanesinde yattığı, hastalığının ne olduğu, iyileşip iyileşmediği bile belli değil. Nehir hamile kalacak, bebek bakacak durumda mı psikolojik olarak onu bile bilmiyoruz, Yamaç da sağ olsun hiç merak etmiyor" falan diye eleştirmiştim. Tabii çekilen sahne ne bilmiyorum ama umarım bu konuya bir açıklama getirilir. Yamaç kardeşimiz akıl hastanesinde tanıştığı kızın hastalığını bile sormaya gerek duymadan bebek yaptılar ama bu önemli bir konu aslında. Belki kızın ağır bir psikolojik rahatsızlığı var, belki iyileşmedi, ne olacak o zaman? Ha ne olacak Yamaçcım ..
    Efsunun bedel ödemesi konusunu tamam geçiyorum size göre gerekli değil peki en çok garibime giden Efsunun çelişkili tavırları ki fragmandan da anladığımız kadarıyla yine aynı şeyler dönüyor ve efsun yine tavırlarıyla, söyledikleriyle çelişiyor. senarist her işte olduğu gibi bunuda bir kısırdöngüye soktu tebrik ederim. görürsünüz efsun erdenetlere de gider böyle devam eder. hatta ben nehir konusundan da anladığım üzere efsunun nehirden önce öleceğini düsünüyorum büyük ihtimal cünkü senaryo o yöne gidiyor. nehir daha ön plana çıkarılmıs final sezonu oldugu icin. sürekli bebek ile bir temas var bakın 2 bölüm çekildi 2 tanesinde de yamaç bebeğe dokundu. büyük vurgu var bebeğe o bebek doğacak bu kadar vurguya rağmen doğmazsa aklımızla alay ediyor demektir. efsun ise kendini feda eder kurşunun önüne falan atlar yüzde yüz ölürken bile seviyorum demez :) nehirin daha önce öleceğini düşünüyordum ama kısmet degilmis. ben serenin de efsunyamac iliskisiyle bagı olacağını sanmıyorum digerleri gibi o yüzden efsun gidici benim tahminimce.

  5. #10
    Durum:
    Çevrimdışı
    yahut - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Set Görevlisi
    Üyelik tarihi
    17.05.2020
    Yer
    İstanbul
    Mesajlar
    33
    Konular
    0
    Bahsedilme
    0 Mesaj

    Standart Cevap: Çukur - Bölüm Yorumları

    Senarist Gökhan horzum diziyi öyle bir yazıyor ki düşünün yani yamaçı ilgilendiren konular ve düşmanlar dışında kalan tüm olaylar zaman kaybı. Yanisi damla ve cumalinin duygusal sahnesinin ne karakter gelişimine katkısı var nede dizinin akışına. Bu sahneleri izlemeyip sadece Yamaç ve etrafındakilere bir de o dönemki düşman kimse onları izlerseniz dizi süresi neredeyse yarıya düşüyor ve diziye dair her şeye hakim olabiliyorsunuz. Müthiş bir kurgulama tekniği bu (!) tebrik ediyorum senaristimizi.

    İşin özü damla cumali, azer karaca, selimin tek sahneleri, vartolunun medetle sahneleri, vartolunun tek sahneleri, cumalinin tek tabanca hali, emminin kocovalılar olmadan bos beleş şeyleri, meke celasun, kocovalı kadınların aptal entrikaları, sultan hanımın gereksiz tripleri...

    Bakın bunlar olmasın demiyom ama izlettirdiği şeylerin ana hikayeye bağı yok. Yamaç ne yaparsa, ne adım atarsa ana hikayeye yön verebiliyor hadi bakın yazdıgım seyler ana hikayeye yön vermesin ama karakter gelişmine de katkı vermiyor hoş karakter gelişimi tek bir sahneyle 3 yıllık bir şeyi alt edebiliyor yani bu dizi bu senaryoya rağmen bu denli devam edebiliyorsa bu yapımın ve oyuncuların başarısıdır bence.

Sayfa 2/79 İlkİlk 1234561252 ... SonSon

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Bu Konudaki Etiketler

Yer imleri

Yer imleri

Yetkileriniz

  • Konu Açma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  

vdcasino
vdcasino
vdcasino
Listeler
fragmanlar
Yuregininsesi
juul
One Hit Wonder
grandpashapet
grandpashapet
eta saat
bahis forum
ilbet
bahis siteleri
güvenilir casino siteleri
canlı bahis siteleri
escort ankara
vdcasino giriş
Mobil Ödeme bahis
bahis
deneme bonusu
ilbet giriş
ilbet giriş
ilbet
maltcasino giriş
meritroyalbet
güvenilir casino siteleri
canlı casino
grandpashabet
casino siteleri
canlı rulet
cratosslot giriş
izmit escort
izmir escort
eryaman escort
porno izle