Sayfa 14/201 İlkİlk ... 41011121314151617182464114 ... SonSon
1001 sonuçtan 66 ile 70 arası

Konu: Doktorlar - Bölüm Yorumları (6)

  1. #66
    Durum:
    Çevrimdışı
    sevgi sihirbazı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Yönetmen
    Üyelik tarihi
    15.01.2007
    Yer
    İzmir
    Mesajlar
    4,716
    Konular
    2
    Verdiği Beğeni
    0

    Aldığı Beğeni: 0

    Bahsedilme
    0 Mesaj

    Standart

    slm millet ben geldim!fragmanı dün seyrettim yeni fragmanı gören şanslılardanım.izleyemeyenler için kısaca anlatayım:başlarda ela ve levent soğuk levent kucağında yaralı bir kızla geliyo onu tedavi ediyo başında uyuyo.burak kaderin mayolu resimleri duvara yapıştırmış ve anlatılanlara göre hastanede herkese dağıtmışşş .kader sinir krizi geçiriyo görmek istediğin bumu dercesine gömleğini falan yırtıyo.sanırım bir hastaya suat ve zenan beraber müdahale ediyo.önce suat bağırıyo,sonra saçına yapışıyo,sonrada koridorda baya güzel bakışıyolar.hasan la ilgilipek birşey yoktu.ela ve leventte kekin üstünde yanan mumla aşka yelken açıyolar.bu arada mumu yakan ela kıyafetinden anladım sınavı olan arkadaşlar nasıldı sınavlar şimdiden tebriklerrrr

  2. #67
    Durum:
    Çevrimdışı
    sedosshh - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Figüran
    Üyelik tarihi
    14.01.2007
    Yer
    İstanbul
    Mesajlar
    489
    Konular
    0
    Verdiği Beğeni
    0

    Aldığı Beğeni: 0

    Bahsedilme
    0 Mesaj

    Standart

    üfff arkadaşlar yaa neden kimse bişi yazmıoo:S hadiiii hadiii çalışsın parmaklar birazzzz
    nasıl geçcez biz böle anasayfayaa.......................

  3. #68
    Durum:
    Çevrimdışı
    sedosshh - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Figüran
    Üyelik tarihi
    14.01.2007
    Yer
    İstanbul
    Mesajlar
    489
    Konular
    0
    Verdiği Beğeni
    0

    Aldığı Beğeni: 0

    Bahsedilme
    0 Mesaj

    Standart

    Alıntı sevgi sihirbazı Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    slm millet ben geldim!fragmanı dün seyrettim yeni fragmanı gören şanslılardanım.izleyemeyenler için kısaca anlatayım:başlarda ela ve levent soğuk levent kucağında yaralı bir kızla geliyo onu tedavi ediyo başında uyuyo.burak kaderin mayolu resimleri duvara yapıştırmış ve anlatılanlara göre hastanede herkese dağıtmışşş .kader sinir krizi geçiriyo görmek istediğin bumu dercesine gömleğini falan yırtıyo.sanırım bir hastaya suat ve zenan beraber müdahale ediyo.önce suat bağırıyo,sonra saçına yapışıyo,sonrada koridorda baya güzel bakışıyolar.hasan la ilgilipek birşey yoktu.ela ve leventte kekin üstünde yanan mumla aşka yelken açıyolar.bu arada mumu yakan ela kıyafetinden anladım sınavı olan arkadaşlar nasıldı sınavlar şimdiden tebriklerrrr
    hoşgeldin arkadaşım. bende izledim fragmanı çoookk gzl olcak bu bölümmm. herşey olayy olayyy... biran önce yrn olsa yaaaaf

  4. #69
    Durum:
    Çevrimdışı
    bostepeli - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Oyuncu
    Üyelik tarihi
    12.08.2006
    Yer
    Trabzon
    Mesajlar
    1,673
    Konular
    1
    Verdiği Beğeni
    0

    Aldığı Beğeni: 0

    Bahsedilme
    0 Mesaj

    Wink

    inşallah mum sahnesi kısa olmaz ama olma ihtimalide var o sahneyi zenanla suat sahnesini ve kader burak sahnelerini acayip merak ediyorum e leventle ela çıkıyo bakalım hastahanede nasıl davranacaklar ela yine mesafeyi koyacak ama zaten kızıyo levent ona ya elanın durumuda o an zor olacak bakalım artık izlemek istiyoeum yeni ölümü millet nedesiniz ya bi konu açın tartışalım ana sayfaya geçmezliyiz olmuyo böyle
    Imza kurallarina gore izin verilen imza buyukluk limiti 600x110 dur.

    MardiGras
    Super Moderator

  5. #70
    Durum:
    Çevrimdışı
    sozer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Figüran
    Üyelik tarihi
    25.08.2005
    Mesajlar
    262
    Konular
    0
    Verdiği Beğeni
    0

    Aldığı Beğeni: 0

    Bahsedilme
    0 Mesaj

    Standart

    fragmanı izlemedim.yazdıklarınızdan güzel ve aşk dolu bir bölüm bizi bekliyor.burak yine yapmış yapacağını.herşey iyi hoş da aysun kayacıya bitürlü ısınamadım.onu izlerken çok sıkılıyorum.yapay duruyor.hasana bayılıyorum.izlerken çok gülüyorum.

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Benzer Konular

  1. Doktorlar - Bölüm Yorumları
    By Rüzgar in forum Doktorlar
    Cevaplar: 110
    Son Mesaj: 10-07-18, 07:25
  2. Doktorlar - Senaryolar ve Replikler (6)
    By celine18 in forum Doktorlar
    Cevaplar: 1000
    Son Mesaj: 27-04-08, 15:12
  3. Doktorlar - Bölüm Yorumları (45)
    By nagis19 in forum Doktorlar
    Cevaplar: 1000
    Son Mesaj: 29-04-07, 16:35
  4. Doktorlar - Bölüm Yorumları (11)
    By gzd_gzd in forum Doktorlar
    Cevaplar: 1000
    Son Mesaj: 01-02-07, 14:55
  5. Doktorlar - Bölüm Yorumları (2)
    By gs-tugba93 in forum Doktorlar
    Cevaplar: 1000
    Son Mesaj: 04-01-07, 18:39

Bu Konudaki Etiketler

Yer imleri

Yer imleri

Yetkileriniz

  • Konu Açma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  

LinkBacks Enabled by vBSEO 3.6.1 © 2011, Crawlability, Inc.