Sayfa 1/201 123451151101 ... SonSon
1001 sonuçtan 1 ile 5 arası

Konu: Elif (Arşiv 4)

  1. #1
    Durum:
    Çevrimdışı
    keremcem_oyku - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Yardımcı Yönetmen
    Üyelik tarihi
    20.04.2006
    Mesajlar
    2,149
    Konular
    2
    Verdiği Beğeni
    0

    Aldığı Beğeni: 0

    Bahsedilme
    0 Mesaj

    Standart Elif (Arşiv 4)

    Ayy çok kötü yine bu bölüm...
    Nilgünden nefret ediyorum, Rıdvandan nefret ediyorum, Ekremden nefret ediyorum...
    Ahmet ve Elifin durumları çok kötü..
    Hoşçakal Ahmet..Hoşçakal aşkım..:img-cray:
    Ahmette akıllım attı deniz kabuğunu şimdide arıyo:img-hyste
    Odasında bulunca napcak acaba
    Ama ikiside unutamıo birbirini yazık
    Melekte saolsun Elifin gitmesini engelledi:happy0064
    Çok sevdim bu bölüm Meleği valla:img-in_lo
    Herşeyide bulucak ne dediler içeri tıkmak için uğramış avukatı buda Nilgün ve Ekremin planıydı zaten..

    Bide Nilgünün oyunları Aslanıa etkiledi sanırım ikna olucak gibi hiç sert falan deildi:img-cray:
    Gebertmek istiyorum o kızı:img-cray:
    GalatadaSarayyakanBeşikiçineTaşkoyanlardegil

    FENER ısıgındagünesgibiolup BAHCE yaratanlar
    EFSANEDİR!

  2. #2
    Durum:
    Çevrimdışı
    sudemnaz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Yönetmen
    Üyelik tarihi
    15.12.2005
    Yer
    ıhlamurlar altında
    Mesajlar
    34,221
    Konular
    3
    Verdiği Beğeni
    0

    Aldığı Beğeni: 5

    Bahsedilme
    0 Mesaj

    Standart

    ne bölümdü bee...
    duygusal güzel bir bölümdü Ahmetin kendini işe vermesi ama bir taraftan acı çekmesi
    elifin suçsuzluğu meleğin çabası mustafanın iki arada kalması
    her şey çok duygu yüklüydü benim için...

    bu hafta dizide beni en çok şaşırtan heyecanlandıran Melek'ti çok şekerdi canım yaa acaba ahmetin büyük aşkının kim olduğunu öğrenci tepkisi ne olacak
    mustafayııı da çok seviyorum
    melek & mustafa olma ihtimali yok mu :img-hyste

    ahmet & elif banko başrol albet birgün kavuşurlar :)

    nilgüne sinir oluyorum hem de çokkkkkkk

  3. #3
    Durum:
    Çevrimdışı
    TubaK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Oyuncu
    Üyelik tarihi
    30.03.2006
    Yer
    KEREMCEM--(almanya)
    Mesajlar
    1,068
    Konular
    0
    Verdiği Beğeni
    0

    Aldığı Beğeni: 0

    Bahsedilme
    0 Mesaj

    Standart

    bu bölüm okadar kötü bitmedi,yani sinir olmadim cok:)
    7. bölümde ahmet elifi arayacak ve bulacaktir kesin
    sinir oldugum yerler vardi ama,en cok nilgün´e tabi
    hersey onun istedigi gibi ilerliyo ya,olamaz böyle bisey

    ridvan´in ahmeti kendine benzetmesine cok güldüm:img-hyste

    birlikte´yi de caldilar ne güzel bol bol:)

  4. #4
    Lavita
    Lavita - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Standart

    off ya bizim burada asiri derecede yagmur yagdigi icin izleyemedim diziyi yayin gitti :img-cray: tam elif gidiyordu cantasini falan hazirliyorduki bi bakim ne yayin gitmis normal atvde artik olmadigi icin diziyi izleyemedim ya acayip üzüldüm cok sinir bozucu bisi ama tekrarlari yayinlandigi icin izleyebilirim insallah...demi? :img-cray: zaten duyduguma görede cok güzel ve duygusal bir bölümmüs :icon_sorr

  5. #5
    Durum:
    Çevrimdışı
    >>miray<< - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Yönetmen
    Üyelik tarihi
    26.05.2007
    Yer
    bilinmeyen...
    Mesajlar
    20,283
    Konular
    5
    Verdiği Beğeni
    0
    Beğenilen Mesaj
    Bahsedilme
    0 Mesaj

    Standart

    ben melek diyorum baskada birsey demiyorum :)
    birtek onun sahnelerine baktim diger yerlerde zapladim

Sayfa 1/201 123451151101 ... SonSon

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Benzer Konular

  1. Elif (Arşiv 7)
    By arzugunes in forum Elif
    Cevaplar: 1000
    Son Mesaj: 22-10-08, 23:15
  2. Elif (Arşiv 6)
    By €daa*... in forum Elif
    Cevaplar: 1000
    Son Mesaj: 08-09-08, 23:15
  3. Elif (Arşiv 5)
    By asi guzel in forum Elif
    Cevaplar: 1000
    Son Mesaj: 28-08-08, 13:10
  4. Elif (Arşiv 3)
    By YAGMUR DAMLA in forum Elif
    Cevaplar: 1000
    Son Mesaj: 07-08-08, 23:46
  5. Elif (Arşiv 1)
    By -Dena- in forum Elif
    Cevaplar: 1000
    Son Mesaj: 11-07-08, 03:04

Bu Konudaki Etiketler

Yer imleri

Yer imleri

Yetkileriniz

  • Konu Açma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  

webmaster forumu
hd film izle
film izle
diziizle.blog
fragmanlar
juul
One Hit Wonder
Kayseri evden eve nakliyat
uluslararası evden eve nakliyat
Bu sistem vBulletin® alt yapısına sahiptir, Version 4.2.5 kullanılmaktadır. Telif hakları, Jelsoft Enterprises Ltd'e aittir. Copyright © 2020

kartal escort
maltepe escort
bahis siteleri
güvenilir casino siteleri
casino siteleri
canlı bahis siteleri
escort ankara
tipobet
deneme bonusu
Güvenilir Bahis Siteleri
sağlam bahis siteleri
eskort
istanbul escort
bayan escort

LinkBacks Enabled by vBSEO 3.6.1 © 2011, Crawlability, Inc.