Sayfa 4/143 İlkİlk 123456781454104 ... SonSon
714 sonuçtan 16 ile 20 arası

Konu: Friends (1)

  1. #16
    Durum:
    Çevrimdışı
    gitarist - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Set Görevlisi
    Üyelik tarihi
    09.01.2006
    Mesajlar
    4
    Konular
    0
    Verdiği Beğeni
    0

    Aldığı Beğeni: 0

    Bahsedilme
    0 Mesaj

    Unhappy

    süpper bi dizi.. bn comedymax'te izliyorum. ilk sezonda daha....
    Lütfen imza kurallarını okuyunuz.

    Saygilar..
    Bavarde

  2. #17
    Durum:
    Çevrimdışı
    RFalangie - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Yardımcı Yönetmen
    Üyelik tarihi
    18.01.2006
    Yer
    İstanbul
    Mesajlar
    2,293
    Konular
    4
    Verdiği Beğeni
    0

    Aldığı Beğeni: 0

    Bahsedilme
    0 Mesaj

    Standart

    ya arkdaşlar bende tamamen bi frends manyağıyım diye bilrim size her bölümünü en az 5 kere izledim düşünüün bide 236 bölüm sürdü:) jennifer aniston hayranıyımdır bide ...çok süper bi dizi ya asla izlemekten bıkmıoyurm kaç kere izlediim halde hergün gine izliyorum ve bilgisararımda abartsız en az bin tane foto war friends ve jennifer anistonla ilgili ...izlemeyenlere tavsiyem bu diziyi bi kerede olsa izleyinnn yoksa çok şey kaybedersinizz...bu dizi digiturkte comedymax te hafta içi saat 14 ve 20 de yayınlanıyor bi kere bile olsa izleyin diyorum ...assında bi kere ilzeyince bırakamıcaksınız ama nese:):)

  3. #18
    Durum:
    Çevrimdışı
    RFalangie - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Yardımcı Yönetmen
    Üyelik tarihi
    18.01.2006
    Yer
    İstanbul
    Mesajlar
    2,293
    Konular
    4
    Verdiği Beğeni
    0

    Aldığı Beğeni: 0

    Bahsedilme
    0 Mesaj

    Standart

    arkdaşlar bişe başlatim dedim kimse konuşmuyor ne zmndır ...so akdr güsel bölümleri wardı ki ama olsun aklınızda kalanı söleyin çok beğendiğiniz ve unutamadığınız bi sahne friendsden ben başlıyım ilk önce bi kaç tane sölicem...:)
    1-monicanın kendini chandler a affettirmek için tavuğu kafasına geçirmesi we ondan sonrada gözlüğü taktı ve bide şapkayı taktı dans etti ya orayı unutamıyorum süperdii...:)
    2-bide ross tam emily le ewlencekken kilisede take the rachell dedi ya orda bittim işte ya süperdi :):)
    3- tabiki son bölümden :) oda şu telesekreterde konuşuyordu rachel i got off the plane muhabbetine bittim ya rahat bi 10 dakka did you get off the plane fln denmiştir yani:):) süper ya şu friends anlat anlat bitmez walla:):)

  4. #19
    Durum:
    Çevrimdışı
    daylights - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Figüran
    Üyelik tarihi
    24.02.2005
    Mesajlar
    733
    Konular
    25
    Verdiği Beğeni
    0

    Aldığı Beğeni: 0

    Bahsedilme
    0 Mesaj

    Standart

    final bölümü bnm de favorilerimden bitanesi ayrıca 2.sezonda Ross'un Rachel'in onu sevdiğini öğrendiği bölüme bayılıyorm kaç kere izlediğimi hatırlayamıyorum bile! özellikle o telefon sahnesi! Rachel'ın telefonu almak için koltuğun üstünden fırlayıp Ross'un üstüne atladığı sahne :) yine en sevdiğim bölümlerden bitanesi daireleri değiştirmek için yarışma yaptıkları bölüm. sonraa Ross hariç hepsinin Monica ve Chandler'ın birlikte olduklarını öğrendiği ve Phoebe'nin, itiraf etmesi Chandler'ı baştan çıkarma çabaları daha o kadar çok war ki! Ross'un Rachel'la Joey'nin birlikte olduğunu öğrendikten sonraki garip tawırları ama iyi olduunu kanıtlama çabası, Rachel'ın kızkardeşlerinin olduğu bölümler! Chandler'ın Monica'ya evlenme teklif etmesi yine Chandler'ın Monicayla ilişkisini Phoebe'yle Rachel'a çaktırmamak için ikisiyle de öpüşmesi! Phoebe'nin Joey'e Fransızca öğretme çabası, Phoebe'nin olağanüstü şarkıları (Smelly Cat, Two of Kissed Last Night, Grandma gibi), Phoebe'nin düğünü, Joey'nin koltuğuna olan garip bağlılığı... we daha bisürü war sayamadığım. Sewmediğim bölümü yok gibi bişi nerdeyse.. Friends bnce gelmiş geçmiş en iyi komedi dizisi.. Bi efsane.. Daha ne diyim

  5. #20
    Durum:
    Çevrimdışı
    RFalangie - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Yardımcı Yönetmen
    Üyelik tarihi
    18.01.2006
    Yer
    İstanbul
    Mesajlar
    2,293
    Konular
    4
    Verdiği Beğeni
    0

    Aldığı Beğeni: 0

    Bahsedilme
    0 Mesaj

    Standart

    daylights warya benimde öle ya sewmediğim bölümü yok pek işey hatırlıyor musn hani rachel in kız kardeşi gelmişti znnedersem jill di saç başa girişmişlerdi :) o bölümüde hiç unutmuyorum assında hepsi öle muhteşem ama orda bi komedylerdi ya ...
    rachelin babasının kalp krizi geçirdiğinde ki bölümde hani rachel onla bilrikte olmak istemişti ross red etmişti fln ertesi sabah ta bidaha sana yopk bidaha brilikte olmicaz demişti sonra babası duymuştu bunu ben orda yıkılmıştım gülmekten ya bide o bölümde dediler ya ewe dönünce hani bi kere birlikte olmuştuk çok güseldi die ikisi aynı anda baka yer isimleri söledi we o anki tepkilerinede bitmiştim....ya bu dizi bitmezdi ya çok sewiyodum ben bu diziyi hala seviyorum walla he bölümünü en az 3-4 kere izlemişimdir süperdi ya...sırrf dewamı niteliğinde olduğu için joey i ilzioyorum walla bekliiyorum belki jennifer flnda gelir konuk olur dawid le ...göürrüz onlarıda belki monica ile chandlerda gelir çocukalrıyla ikizleri büyümüş olur all heycan yaptım ya keşke onların çocuklarının büyümelerini izleseydik tabiki rossla rachelindaemmanın büyümesini görmeyi çok isterdim ya...

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 konuk)

Benzer Konular

  1. Friends - Özel çalışmalar (Arşiv 1)
    By dilan_04 in forum Friends
    Cevaplar: 1000
    Son Mesaj: 14-12-19, 15:13
  2. Friends With Benefits (2011)
    By omayra73 in forum Dünya Sinemasından Film Tanıtımları
    Cevaplar: 10
    Son Mesaj: 09-08-12, 15:46
  3. Ghost Friends / 2009 / JP
    By ZEN_NURE in forum Japon Dizileri
    Cevaplar: 3
    Son Mesaj: 29-05-11, 12:50
  4. Friends-Peurenju / 2002 / GK
    By candost-um in forum Güney Kore Dizileri
    Cevaplar: 2
    Son Mesaj: 06-03-11, 00:18

Bu Konudaki Etiketler

Yer imleri

Yer imleri

Yetkileriniz

  • Konu Açma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  

hd film izle
film izle
fragmanlar
juul
One Hit Wonder
istanbul evden eve nakliyat
Bu sistem vBulletin® alt yapısına sahiptir, Version 4.2.5 kullanılmaktadır. Telif hakları, Jelsoft Enterprises Ltd'e aittir. Copyright © 2020

antalya eskort
escort ankara
Güvenilir Bahis Siteleri
bahis siteleri
canlı bahis siteleri
maltepe escort
izmit escort
buca escort
iddaa siteleri
bahis siteleri
adiosbet
sağlam bahis siteleri

LinkBacks Enabled by vBSEO 3.6.1 © 2011, Crawlability, Inc.