Sayfa 1/27 1234511 ... SonSon
134 sonuçtan 1 ile 5 arası

Konu: Geniş Aile - Replikler

  1. #1
    Durum:
    Çevrimdışı
    lonely_b - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Yönetmen
    Üyelik tarihi
    04.12.2008
    Mesajlar
    14,585
    Konular
    7
    Verdiği Beğeni
    0

    Aldığı Beğeni: 0

    Bahsedilme
    0 Mesaj

    Standart Geniş Aile - Replikler

    tekrar izlerken sevdiğim replikleride yazdım iyi okumalar:img-wink:
    :img-hyste:img-hyste:img-hyste:img-hyste:img-hyste:img-hyste

    Mürsel:Hamileydiniz siz noldu o iş?
    Coğrafya hocası: Doğum yaptım.
    Mürsel: Oh hay maşallah Allah analı baba.. yapsanıza bi tane daha.

    Zekai:Vay be herkesin gönlü yapıldı ama beni biryere sığdıramadınız ,
    üvey miyim ben ya evlat mı edindiniz beni?
    Nazan:Saçmalama zekai evlat edinmiş olsaydık biraz seçici davranırdık
    seni almazdık.


    Mürsel:Sizinkilerin bilmemesi lazımda ben Zekaiyi nasıl idare ederim bilmiyorum.
    Zekai:İdare edersin enişte bey idare edersin bizimkiler 16 sene idare etti sen mi edemeyeceksin bundan sonrada bizimkilerin oğlu olacaksın helal olsun.


    Cevahir:Risk nedir lan?
    Ulvi:Risk.
    Cehavir:He risk.
    Ulvi:Şükufe.
    Cevahir:Evet durup dururken Şükufe demen senin için bir risk arz ediyor.

    Bilal:Etme eyleme bitanem Şükufem ne demek ilişkimize bi ara verelim ya şiir yüzünden mi vallahi ben yazmadım şiiri bak müfit denen bu mal yazdı.
    Şükufe:Üf Bilal bunda anlamayacak ne var bir süre görüşmeyeceğiz işte.
    Bilal:Ya neden görüşmeyeceğiz niçin görüşmeyeceğiz nerede görüşmeyeceğiz bari onu söyle.
    Şükufe:Üf Bilal ilişkimize bir süre ara vereceğiz yeter bu kadar.
    Bilal:Tamam ara verelim ama 2.yarıya ne zaman başlayacağız bari onu söyle.


    Arkadaş:Hadi kantine gidip yemek yiyelim.
    Zekai:Siz gidin ben başka bi yerde yiyeceğim.

    Fırıncı:Lan manyakmıdır nedir hem parasını veriyo hemde kaçıyo ha.

    Cevahir:Ya ister ister müşteri velinimetimizdir oğlum yoksa bile yok ama getirtebiliriz efendim diyeceksin ya Allah Allah.
    Şükufe:Kolay gelsin.
    Cevahir:Buyrun hanfendi ne istemiştiniz?
    Şükufe:Kuddusi amca yok mu.
    Ulvi:Yok ama getirtebiliriz.
    Cevahir:Ulvi dükkanın önünü sular mısın..bununla mı sulayacaksın dükkanın önünü ulvi?
    Ulvi:Ya neyle suluycam meyveli sodayla mı suluycam?


    Pırıl:Zek zek napıyosun sen ya bu parçayı internete koyucaz bizim grubumuzun tarzı bu değil.
    Zekai:İçimden böyle geliyo pırıl ne orhan ne ferdi bir tek sen anladın halimi söylesen müslüm baba nerden sevdim o zalimi benim mantalitem bu Pırıl...


    Pırıl:Ya zek dalga geçme lütfen.
    Zekai: Dalga geçmiyorum benim tarzım bu direkt damara akıyorum.
    Pırıl:Müzik grubu kuralım diyen sendin noldu da birden tarzını değiştirdin.
    Zekai:İstersen çıkarım grubundan mağdur etmem seni.:img-hyste



    DEVAM EDECEĞİM.......


  2. #2
    Durum:
    Çevrimdışı
    lonely_b - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Yönetmen
    Üyelik tarihi
    04.12.2008
    Mesajlar
    14,585
    Konular
    7
    Verdiği Beğeni
    0

    Aldığı Beğeni: 0

    Bahsedilme
    0 Mesaj

    Standart

    Kaan: Pırıl akşam seni plus club'a götüreyim mi?Tanıdık bir metal grubunun konseri var.
    Pırıl:Bilmem yani bakarız izin alabilirsem çıkarım.
    Kaan:İstersen Zekai'yide getir belki tarzı değişir orjinal bir müzik türüne ilgi duyar.Sınıf atlar.
    Zekai:Arabesk gayet orijinal bir müzik tarzı tamam mı? Hatta metal müzik arabeskten doğmuştur.
    Kaan: O ne saçma şey ya.
    Pırıl:Zekai tamam.
    Zekai:Bi dakka bi dakka. Metalcilerin en büyük numarası ne biliyor musun?
    Kaan:Neymiş?
    Zekai:Kafa sallamaları(tabi burda kafada sallıyo)Peki bunu ilk kim buldu biliyomusun?
    Kaan:Kim bulmuş?
    Zekai:Arabesk müziğin kralları fantezi müziğin prensleri buldu.İstersen göstereyim sana.
    Kaan:Göster bakalım.
    Zekai:Bak izle.(şarkıyı söyler)Bak bu kafa sallama hareketini görüyormusun?İşte siz metalciler bunu bizden çalıp aşağı yukarı daha yavaş bi şekilde yaparak kendinize mal ettiniz.
    alkış, arkadaşları:Baba Zek ,baba zek....

    arkadaşı:Lan Zekai bu üveylik ayağına bütün ilgiyi üstüne çektin.
    Zekai:Ne ayağı ya.Bu gerçeği bi ben biliyorum bi de Allah.
    arkadaş:Bende biliyorum.
    Zek:Bide sen.
    ark:Bide Pırıl
    Zek:Evet bi de Pırıl.
    ark:Bizim gruptaki elemanlarla Pırıl'ın grubundaki kızlarda
    Zek:Bide onlar.Oha ya Saltuk herkes öğrenmiş,dün ne oldu biliyomusun bana üvey olduğumu iyiden iyiye belli ettiler beni yemek masasına oturtmadılar.
    Saltuk:Hadi ya açaçına mı yattın?
    (ay buradaki yüzüne koptum ya)Zek:Hayır mutfakta yedim ama çok dışladılar beni çok.


    Ulvi:Cevo ben artık yükselmek istiyorum ha.Beni terfi ettir.
    Cevahir:Lan kuruyemişçide nereye terfi ediyosun?Şimdi Ulvi'sin ama bi adım sonra en fazla şeker sucuğu olursun.Lan dün bir bugün 2 naptında böyle birden kariyer azgını oldun?
    Ulvi:Öyle deme abi bugüne kadar sırf kariyerim için evlenmedim ben yani önümü kapama lütfen.Yükselmek istiyorum ben.
    Cevahir:Yükselmek istiyosun iyi.Şu ampulü yükselerek tak o zaman.

    Öğretmen:Zekai seni ne kulübü üyesi yapalım?Müzik kulübü üyesi?
    Zekai:Yok hocam ben müzik kulübüne üye olmasam.
    Öğretmen:Neye üye olmak istiyosun?
    Zekai:Benim hiç kardeşim olmadı kardeşlik kulübüne üye olmak istiyorum.
    Öğretmen: Ol bakalım.

    Ulvi:Ya cevo bu olmuyo ekonomik ampul ya ondan.
    Cevahir: Ozaman kenarına para sıkıştıralım oturur belki Ulvi.

    Şükufe:Nasıl seviyormuşsun sen beni?
    Cevahir:Böyle kalp şeklinde seviyorum seni.

    Masa altında Nazan
    Anne:Nazan
    Nazan:Efendim.
    Anne:Kimle konuşuyosun kızım?
    Nazan:Mürsel bişey sorduda.
    Anne:Ne sordu üstünde ne olduğunumu sordu?
    Nazan:Ay anne ya mürsel üstümde nolduğunu bilse benimle evlenmekten vazgeçer yani.Babam nerede?
    Anne:ay çıkıyorum dedi çıktı tutamadım.
    Nazan:He çok güzel kahveye gitmiş.
    Anne:Görmüş mü mürsel'i yoksa?
    Nazan:Yok Mürsel masanın altına saklanmış.
    Anne:Hah iyi bari akıl etmiş deli oğlan da sende masanın altındasın.Hayırdır bi fantaaazi mi yapıyosunuz yoksa?
    Nazan:Ya anne inanamıyorum üf ya temizlik yapıyorum burda.
    Anne:Çık ordan çık ordan çık.Bana bak evlenmeden masanın altına girmek yasak.


  3. #3
    Durum:
    Çevrimdışı
    lonely_b - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Yönetmen
    Üyelik tarihi
    04.12.2008
    Mesajlar
    14,585
    Konular
    7
    Verdiği Beğeni
    0

    Aldığı Beğeni: 0

    Bahsedilme
    0 Mesaj

    Standart

    son parça yoruldum yav:)

    :img-hyste:img-hyste:img-hyste:img-hyste

    En koptuğum sahnelerden biri.
    Ulvi:Cevo
    Cevahir:Gene ne var?
    Ulvi:Ben istifa ediyorum kardeşim çalışma şartları çok ağır.
    Cevahir:Yürü git lan... yürü senle çalışanda hata zaten yürü git.Ulvi
    Ulvi:Ne var?
    Cevahir:İşe ihtiyacın olursa gel beni bul lan.
    Ulvi:İşe çok ihtiyacım var cevo.
    Cevo:Vallaha mı gel tekrar başla lan o zaman.


    Zekai'nin iç sesi:Mutlu aile tablosu.Aman sesimi çıkarmayayım göze batmayayım üveyliğimi bileyim ben.


    Zekai'nin iç sesi:Bunlar niye bana bakıp konuşuyorlar?Yoksa aile meclisi hakkımda nihai kararı mı veriyor acaba?

    Baba:Zekai
    Zek:Aha efendim babacığım.
    Baba:Gel bakayım oğlum.
    Zek:Geleyim babacığım.Dinliyorum baba.
    Baba:Hadi git oğlum.
    Zek:Nereye gideyim babacığım?Ya ben size naptım?Vallahi size hiç yük olmam bi iş bulur çalışırım.Bari 18ime kadar kalıyım baba nolur.
    Baba: Oğlum sen hep Kunterlere gece yatmasına gitmek istiyorum diyodun ya kalk git işte.
    Zek: Demek böyle bi yol buldunuz ha direktte git diyebilirdiniz.
    Baba: Oğlum git fiyoruz işte lan manyak mısın?Git.
    Zek:Tamam babacığım gidiyorum.

    Anne:A a oğlum bırak o valizi sadece pijamalrını al.
    Zek: Doğru bana herşeyimi siz aldınız ama kabahat bende bazen ceketini alıp çıkacaksın arkadaş.

    Baba:Cevahir.
    Cevahir:Efendim baba.
    Baba:Günaydın.
    Cevo:Günaydın baba.
    Baba: Oğlum niye açmadın bugün dükkanı?
    Cevo:Açıcam baba önce bi kahvaltı edeyim diye hani böyle zinde olcaz ya.
    Baba:Açma benim yarasız oğlum açma benim dengesiz oğlum.Açmışlar zaten dükkanı.



    ve malum son

    Mürsel:Cevahir Bey bundan birkaç gün sonra kariyer olarak kendinizi nerede görüyorsunuz?
    Cevahir:Mapusta görüyorum.Senin katilin olarak.


  4. #4
    Durum:
    Çevrimdışı
    brokerturgut - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Set Görevlisi
    Üyelik tarihi
    13.02.2009
    Yer
    İstanbul
    Mesajlar
    12
    Konular
    0
    Verdiği Beğeni
    0

    Aldığı Beğeni: 0

    Bahsedilme
    0 Mesaj

    Standart

    Sevim'den iciler: Yağ aldırırsam orucum bozulur mu.. yani konsept olaraktan....
    _________________________________________

    Sevim; Ne bu ters haller filan, ne bu godi godi durumları....
    __________________________________________________ ___

    Ulvi: Sevim itiraf et, itiraf et.. Ağzınla... ağzınla...
    Sevim: Aa, gerizekalı, komaya sokarım seni be!! Rencide etmeye mi çalışıyorsun sen beni...Gerizekalı..(Çantayı vurup gitti ya koptum)
    _________________________________________________
    Sevim: Bana uzak mı yapıyosun, köpek mi çekiyosun, kaçıyo musun napıyosun?
    Ulvi: Yoo kaçmıyorum, seni bu hayattan cekip kurtarıcam Sevim.
    Sevim: Pardon hangi hayattan? Benim bir tane hayatım var, öldürecek misin beni..
    Ulvi: Onuda düşünmedim degil. ama şşimdi sen direnirsin filan şöyle.. Sen beni öldürürsüni korktum vazgeçtim valla..
    Sevim: İyi yapmışsın,sen çıkarsan şu ağzındaki baklayı.
    Ulvi: Sonra görüşürüz.
    Sevim: Ayol çocuga gider borusu gibi dedik, Baku-Ceyhan boru hattı gibi oldu ya!! Yanına yaklaşılmıyo.Bayagi oldu bu ya:) Sert aşkitom benim hah:)))


    Böyle yazınca çok komik olmuyo, demek ki oyunculuklar gerçekten müthişşş..

  5. #5
    Durum:
    Çevrimdışı
    yasem!n - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Yönetmen
    Üyelik tarihi
    07.03.2008
    Yer
    Selen Seyven♥
    Mesajlar
    4,229
    Konular
    71
    Verdiği Beğeni
    0

    Aldığı Beğeni: 0

    Bahsedilme
    0 Mesaj

    Standart

    Mürsel:Yürü git lan sülalesi unisex :img-hyste
    ___

    Cevahir:Hayırlı işler 11 asrın sultanı, hayırdır beni arıyomuşsun.
    Şükufe:Kim dedi, işletmişler oğlum seni.
    Cevahir:Olur mu canım, bak burdaki eleman benim...
    Şükufe:O eleman bayan eleman canım...
    Cevahir:Allah Allah şimdi sen bana niye karşı cinslik yapıyosun göğüs kafesim :img-hyste

    ___

    Kunter:Bak kanka bak eğer notlarım Pırıl'ınkinden iyi gelirse ki biliyorsun benim notlarım onunkilerden daha iyi ailem beni sömestırda Uludağ'a gönderecek.
    Zekai:İyi de kanKA sen bana bunu niye söylüyorsun ki ne yani bizim aile daha mı az çağdaş onu mu söylemeye çalışıyorsun?
    Kunter:Yoo hani biz yeniden kanka olduk ya benim adıma sevinirsin diye düşünmüştüm.
    Zekai:Çok sevindim kanka senin adına tabii..
    Kunter:Sağol kanka...
    (Kunter gider Pırıl gelir)
    Zekai:Noldu aşkım yüzün solmuş.Çok acıktın dimi sen.Bak istersen ye orucunu ben tutarım 61 gün kefaretiyle :img-hyste
    Pırıl:Ya yok aşkım ya ailem beni abimle yarıştırıyor.
    Zekai:Haa çok çağdaş bir hareket ben de abimle yarışmak isterdim ama benden büyük olduğu için bir at kafası önde hep.
    Pırıl:Ya ben de Uludağ'a gitmek istiyorum ama coğrafyam kötü ilk sınavda kaydırmışım 2. ve 3. sınavlarımın çok iyi geçmesi lazım.
    Zekai:Üzülme coğrafyada olur kaydırma heyelanım :img-hyste
    Pırıl:Ama neyse ki Tayanç beni çalıştıracak.
    Zekai:Tayanç mı?Pırıl artık biz sevgili olduğumuza göre niye Tayanç denen tiki çalıştırıyor seni?
    Pırıl:Ya Zekai senin coğrayan iyi mi?
    Zekai:Tayanç'ın yüz ölçümünü alacak kadar iyi :)


Sayfa 1/27 1234511 ... SonSon

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Benzer Konular

  1. Geniş Aile - Bölüm Yorumları
    By GFBusra in forum Geniş Aile
    Cevaplar: 794
    Son Mesaj: 30-10-18, 00:42
  2. Geniş Aile - Bölüm Yorumları (6)
    By GFBusra in forum Geniş Aile
    Cevaplar: 1000
    Son Mesaj: 31-01-11, 16:35
  3. Geniş Aile - Bölüm Yorumları (5)
    By Messa in forum Geniş Aile
    Cevaplar: 1000
    Son Mesaj: 14-09-10, 15:45
  4. Geniş Aile - Bölüm Yorumları (3)
    By sugary in forum Geniş Aile
    Cevaplar: 999
    Son Mesaj: 17-03-10, 19:30
  5. Geniş Aile - Bölüm Yorumları (2)
    By diloscan in forum Geniş Aile
    Cevaplar: 1000
    Son Mesaj: 04-12-09, 15:58

Bu Konudaki Etiketler

Yer imleri

Yer imleri

Yetkileriniz

  • Konu Açma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  

hd film izle
film izle
fragmanlar
juul
One Hit Wonder
istanbul evden eve nakliyat
Kayseri evden eve nakliyat
uluslararası evden eve nakliyat
Bu sistem vBulletin® alt yapısına sahiptir, Version 4.2.5 kullanılmaktadır. Telif hakları, Jelsoft Enterprises Ltd'e aittir. Copyright © 2020

antalya eskort
escort ankara
Güvenilir Bahis Siteleri
bahis siteleri
güvenilir casino siteleri
casino siteleri
canlı bahis siteleri
maltepe escort
izmit escort
buca escort
iddaa siteleri
bahis siteleri
adiosbet
sağlam bahis siteleri
eskort
istanbul escort
bayan escort

LinkBacks Enabled by vBSEO 3.6.1 © 2011, Crawlability, Inc.