Sayfa 331/331 İlkİlk ... 231281321327328329330331
1654 sonuçtan 1,651 ile 1,654 arası

Konu: Gossip Girl - Spoiler (Arşiv 5)

  1. #1651
    Durum:
    Çevrimdışı
    gazelle1 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Figüran
    Üyelik tarihi
    09.03.2010
    Mesajlar
    220
    Konular
    0
    Verdiği Beğeni
    0

    Aldığı Beğeni: 0

    Bahsedilme
    0 Mesaj

    Standart

    Alıntı bluenight Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Zaten tek tesellim 1.07 - 4.07 faktörü. Yoksa emin ol şuan ki gibi bile bir umdum olmazdı :) 3.sezon da promolarda bol bol "No Talking" repliğini ve sahnesini verdiler verdiler. Herkes heyecanlandı karşımıza çıka çıka yana kayan ekran çıktı meğer bir baktım "No Talking" yapan Nate ve Serena çıktı. :img-tomat O yüzden bu anlamda hala güvenmiyorum bu JS ikilisine.
    Valla canım biz hep böyle en küçük olumlu spoilerla bile havalar uçuyoruz ne hayaller kuruyoruz ama JS ikilisini genelde unutuyoruz. Bu psikopat ikili işin içine girince bütün bildiklerimiz sıfırlanıyo resmen ya hiç bişeylerine güvenemiyoruz :icon_whis

  2. #1652
    Durum:
    Çevrimdışı
    dolares - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Yönetmen
    Üyelik tarihi
    28.07.2009
    Yer
    Chair
    Mesajlar
    6,614
    Konular
    0
    Verdiği Beğeni
    0

    Aldığı Beğeni: 0

    Bahsedilme
    0 Mesaj

    Standart

    ama zaman geçmiyor resmen rüyalarıma falan girdi dizi artık gelsin yeni bölümler heyecan yaptık :img-in_lo
    nasılsa bizim dizimizde çok lanet okusakta biricik!!! senaristlerimiz çekmiyoruz abi sahneyi falan demezler en fazla ekran kararır ona da bünye alışkın :img-yes:
    acı çeken,canı sıkılan Chuck görmek istiyorum lütfen

    bu arada ben bu dan in saykoya bağlamasını serena ile ilişkilendirecekler fikrine git gide ısınıyorum umarım düşündüklerim olmaz :icon_whis
    <img src=http://i1116.photobucket.com/albums/k565/86EYL_/Chair/imza4.jpg border=0 alt= />

  3. #1653
    Durum:
    Çevrimdışı
    merfhe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Yardımcı Yönetmen
    Üyelik tarihi
    27.09.2008
    Yer
    ''Always...''
    Mesajlar
    2,179
    Konular
    0
    Verdiği Beğeni
    0

    Aldığı Beğeni: 0

    Bahsedilme
    0 Mesaj

    Standart

    Alıntı dolares Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ama zaman geçmiyor resmen rüyalarıma falan girdi dizi artık gelsin yeni bölümler heyecan yaptık :img-in_lo
    nasılsa bizim dizimizde çok lanet okusakta biricik!!! senaristlerimiz çekmiyoruz abi sahneyi falan demezler en fazla ekran kararır ona da bünye alışkın :img-yes:
    acı çeken,canı sıkılan Chuck görmek istiyorum lütfen

    bu arada ben bu dan in saykoya bağlamasını serena ile ilişkilendirecekler fikrine git gide ısınıyorum umarım düşündüklerim olmaz :icon_whis

    Fenalardayım şu 7.bölümün hayali yüzünden.Hayır yani ben hayal ederim de..İnsan kanlı canlı görmek istiyor :img-hyste O sahnede böyle şiddet olsa da fena olmaz.Hatta dadundan yenmez :img-in_lo Yanlış anlamayın Blair Chuck'a vursun ya da tokat atsın anlamında söyledim :img-hyste
    Aynen canım Chuck'ın acı çekmesini ve sürünmesini istiyorum :kahve
    Veronica: ''Come back to me.''
    Logan: ''Always.''


  4. #1654
    Durum:
    Çevrimdışı
    dml
    dml - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Yardımcı Yönetmen
    Üyelik tarihi
    15.01.2006
    Yer
    ...NeŞe...
    Mesajlar
    2,006
    Konular
    1
    Verdiği Beğeni
    0
    Beğenilen Mesaj
    Bahsedilme
    0 Mesaj

    Standart

    Tüm yorumlarınız için teşekkür ederim arkadaşlar, mutlu oldum çeviri işe yaradığı için.. İsmim Damla bu arada

    Üstünde konuşulacak çok detay var script'te sahiden.. İnsan ister istemez Chair için tekrardan umutlanıyor. Malum sahneyi gösterirler göstermezler orası senaristlerin takdiri ama 4.07 sahiden bir dönüm noktası olacak. Chuck artık gerçekten salak değilse Blair'in kendisini hala çok sevdiğini anlayacaktır ve aynen 1.07 sonrası olanlar gibi, Chuck'ın aşkı depreşecektir :img-in_lo

    Ama umarım, cidden umarım Chuck biraz sürünür ve Blair sahiden "güçlü kadın" olmayı başarır. Elaenor'la olan sahnesindeki diyalogdan kendi durumunu çok güzel bildiğini de anlıyoruz gerçi, o da ayrı hoşuma gitti..

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Benzer Konular

  1. Gossip Girl - Spoiler
    By angel.buffy in forum Gossip Girl
    Cevaplar: 1012
    Son Mesaj: 14-11-11, 11:42
  2. Gossip Girl - Spoiler (Arşiv 4)
    By sienna in forum Gossip Girl
    Cevaplar: 1608
    Son Mesaj: 12-05-10, 21:39
  3. Gossip Girl - Spoiler (Arşiv 3)
    By YASİN in forum Gossip Girl
    Cevaplar: 1682
    Son Mesaj: 09-04-10, 23:41
  4. Gossip Girl - Spoiler (Arşiv 2)
    By YASİN in forum Gossip Girl
    Cevaplar: 1635
    Son Mesaj: 23-11-09, 19:45
  5. Gossip Girl - Spoiler (Arşiv 1)
    By YASİN in forum Gossip Girl
    Cevaplar: 1689
    Son Mesaj: 07-09-09, 23:25

Bu Konudaki Etiketler

Yer imleri

Yer imleri

Yetkileriniz

  • Konu Açma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  

webmaster forumu
hd film izle
film izle
diziizle.blog
fragmanlar
juul
One Hit Wonder
Kayseri evden eve nakliyat
uluslararası evden eve nakliyat
Bu sistem vBulletin® alt yapısına sahiptir, Version 4.2.5 kullanılmaktadır. Telif hakları, Jelsoft Enterprises Ltd'e aittir. Copyright © 2020

kartal escort
maltepe escort
bahis siteleri
güvenilir casino siteleri
casino siteleri
canlı bahis siteleri
escort ankara
tipobet
deneme bonusu
Güvenilir Bahis Siteleri
sağlam bahis siteleri
eskort
istanbul escort
bayan escort

LinkBacks Enabled by vBSEO 3.6.1 © 2011, Crawlability, Inc.