Sayfa 156/203 İlkİlk ... 56106146152153154155156157158159160166 ... SonSon
1013 sonuçtan 776 ile 780 arası

Konu: Gossip Girl - Spoiler

  1. #776
    Durum:
    Çevrimdışı
    summer___17 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Yönetmen
    Üyelik tarihi
    25.07.2006
    Yer
    Kumandasız TV
    Mesajlar
    14,450
    Konular
    5
    Verdiği Beğeni
    3

    Aldığı Beğeni: 0

    Bahsedilme
    0 Mesaj

    Standart

    Alıntı eda-harun Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    SereNate ilişkisine yaptıkları bitmedi şimdide chair'e geldi sıra.

    B
    Serenate'e bişe yapmadılar ki.Zaten doğru düzgün Serenate diye bişe bile olmadı. Chair'a yaptıklarının yanında Serenate de bişe yok walla

    Chair'ın başına gelmeyen kalmadı.

  2. #777
    Durum:
    Çevrimdışı
    eda-harun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Figüran
    Üyelik tarihi
    12.08.2009
    Yer
    Hiç Kimse 1 ALEX Değil
    Mesajlar
    384
    Konular
    0
    Verdiği Beğeni
    0

    Aldığı Beğeni: 0

    Bahsedilme
    0 Mesaj

    Standart

    Alıntı summer___17 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster


    Serenate'e bişe yapmadılar ki.Zaten doğru düzgün Serenate diye bişe bile olmadı. Chair'a yaptıklarının yanında Serenate de bişe yok walla

    Chair'ın başına gelmeyen kalmadı.
    SereNate derken yani jenny'yi araya sokmaları ondada yanlış anlaşılmalar falan.Chair'e sıra geldi dediğim yani dan'in serenate üzerindeki etkisinden sonra chair'e de dokundu kötülüğü anlamındaydı.Yoksa chair'in çektiğini çeken var mı canım:img-in_lo:img-in_lo:img-hyste

  3. #778
    Durum:
    Çevrimdışı
    KübrArda - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Oyuncu
    Üyelik tarihi
    21.08.2008
    Yer
    Bırak imkansız kalsın
    Mesajlar
    1,568
    Konular
    0
    Verdiği Beğeni
    0

    Aldığı Beğeni: 0

    Bahsedilme
    0 Mesaj

    Standart

    Bölümü izlemedim ama yorumları okuduğum kadarıyla, dizi sapıtmış durumda.
    Ya ilk iki sezonunu bayılarak izlerdim ben bu dizinin. Gossip Girl benim için hep çok farklı bir diziydi. Ama biraz kavak yellerine benzetiyorum kendi açımdan. Çok özeli güzel başlayıp, kabak tadı vermeye başladığı için.
    Özellikle Dan konusunda çok kızgınım, büyük hayal kırıklığı benim için. Diziyi izlediğimden beri, özellikle ilk iki sezon için, favori karakterim ne Chucktı ne Blair. bana en sıcak gelen karakter Dandi, Danin yalnız çocuk halleri, Serenaya duyduğu platonik aşk, onlar gibi olmaması, en duygusal ve aşkını en fazla hissettiğim karakter oydu çünkü. Bi de şimdi bakıyorum, Chuckla en son Blair ı ben öptüm kavgası yapıyor. Ya yuh. Bir karakter nasıl bu derece saptırılabilir.
    Dan&Serena ilk sezon efsanemdir, GG adına. Chairden bile daha çok secdiğim aşktır, tabi artık ortada öyle birşey kalmadı.
    Aynı şekilde Chair ilişkisininde suyunu çıkarttılar iyice. Dizi nereye gidiyor bilmiyorum ama bu gidişle cık gitmez, yürümez gibi geliyor.
    Karakterleri ve çiftleri, aşkları çorap değiştirir gibi değiştirdikleri için, inandırıcılık kalmıyor resmen.

  4. #779
    Durum:
    Çevrimdışı
    Tisdale. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Cezalı Üye
    Üyelik tarihi
    11.06.2010
    Yer
    leighton'ed
    Mesajlar
    5,721
    Konular
    0
    Verdiği Beğeni
    0

    Aldığı Beğeni: 0

    Bahsedilme
    0 Mesaj

    Standart

    3 words 8 letters anlamını yitirdi bu bölümden sonra.
    Bu sihirli sözcüğün kullanılması yanlış ve saçmaydı.

    Blair'e bayıldım ama sadece güzelliğine (: Çok taştı ya.

    Chuck;diyecek sözüm yok karizma adam bayıldım. En çok NSC sahnelerini beğendim dostuklarını seviyorum ya her şeye rağmen bir arada olmalarını :img-in_lo

    Blair ve Louis'in bütün yaz yatakta olmaları gibi saçma bir repliğin biz Chair fanlarının kafasını karıştırmak için buldukları bir yöntem bence. İlk başta Dorota'nın hamile olmadığını Blair'i korumak için söylediğini düşündüm ama çifte bebek geliyor yeni promodan anlaşıldığı üzere :)

  5. #780
    Durum:
    Çevrimiçi
    Frances - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Oyuncu
    Üyelik tarihi
    01.04.2010
    Yer
    İzmir
    Mesajlar
    1,126
    Konular
    0
    Verdiği Beğeni
    345

    Aldığı Beğeni: 293

    Bahsedilme
    1 Mesaj

    Standart

    Chuck karizmaydı <3
    Blair'ın sahnelerini çok gereksiz buldum.Sıkıcı geldi yani.SernaNateChuck üçlüsü ise coşmuştu.Hele Chuck komediydi.Benim gibi insanlar kitap yazmazlar.Kitaba konu edinirler :img-hyste :img-hyste

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Bu Konudaki Etiketler

Yer imleri

Yer imleri

Yetkileriniz

  • Konu Açma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  

LinkBacks Enabled by vBSEO 3.6.1 © 2011, Crawlability, Inc.