Sayfa 10/10 İlkİlk ... 678910
47 sonuçtan 46 ile 47 arası

Konu: Güneşin Kızları - Replikler

  1. #46
    Durum:
    Çevrimdışı
    *Rose* - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Yönetmen
    Üyelik tarihi
    13.08.2006
    Yer
    TARDIS/221B Baker Street
    Mesajlar
    5,380
    Konular
    4
    Verdiği Beğeni
    0

    Aldığı Beğeni: 4

    Bahsedilme
    0 Mesaj

    Standart 31. Bölüm

    (Ali arkadan gelip Selin'in çantasını çeker.)
    Selin: Ödümü patlattın ya!
    Ali: E kızım oyuncu olmak istemiyo muydun? Ben gerilim filmi severim.
    Selin: Bence sen evde yalnız kaldığında aşk filmleri izleyip ağlıyorsun.
    Ali: Haha güzel hayal.
    Selin: Ali. Rolü kaptım!
    Ali: Yalan.
    Selin: Valla.
    Ali: E kızım çok kötü oynuyodun :img-hyste
    Selin: Ya moralimi bozmasana.
    Ali: Ee ne olacak şimdi?
    Selin: Şimdi bütün ekip toplanıp Sapanca'ya gitcez, okuma provası falan varmış. Annem izin verdi, kızlarla gidiyoruz.
    Ali: Sapanca? Hafta sonu? Annen izin verdi? Güzel.
    Selin: Benim için sevinsene. Çok güzel bi şey oldu.
    Ali: E bravo.
    Selin: Sen mutlu olmazsan olmaz.
    Ali: O çocuk da gelecek mi? Çok pardon, tabii ki gelecek, özür dilerim.
    Selin: Sen de gel.
    Ali: Yok artık. Kuyruğuna takılmış kıskanç erkek arkadaş modeli.
    Selin: Değil misin?
    Ali: Değilim.
    Selin: Tamam. O zaman benim için gel, beni yalnız bırakmamak için. Ya hadi çok güzel olacak bak. Otel, hafta sonu, beraber oluruz işte.
    Ali: Sen çalışırken ben napıcam orada?
    Selin: E ben her boşluğumda senin yanına zıplıcam.
    Ali: Ben senin boşluk bulduğunda görüşeceğin adam mıyım? Bak bakiyim bana. Ali Mertoğlu'yum kızım ben.
    Selin: Napıyorsun?
    Ali: İşte kendimi hatırlatıyorum da :img-hyste :img-eat:
    Selin: Ya saçmalama. Hadi gel tamam mı, çok güzel olacak.
    Ali: Ya bakarız. Hadi.
    Selin: Bakamazsın. Bakmayacaksın. Geleceksin.
    Ali: Bakarız.
    Selin: Geciktim.
    Ali: Bakarız.
    :img-eat:


    ***

    Ali: Sana anlatmam lazım. Sana anlatmalıyım ki, öyle basit bi kıskançlık olarak aklında kalmasın. Nasıl desem... Ben hayatım boyunca biri beni sevsin istedim, Selin. Annemle babamın arası o kadar karışıktı ki, yani beni hiç sevdiler mi hatırlamıyorum bile. Sonra sen çıktın karşıma. Işıl ışıldın. Benim gözlerimi kamaştırdın. Yalnız benim değil, sana bakan herkesin gözleri kamaştı. Ve sen o herkesin içinden beni seçtin. O kadar mutluydum ki. Günün birinde bu yanımdaki ışıltıyı biri görecek, fark edecek diye o kadar korktum ki. Gerçekten korktum. Ben. Biri fark edecek ve bu ışıltıyı elimden alacak. Şimdi o ışıltıya bakıyorum da, onsuz yönümü kaybederim ben. Sensiz kaybolurum ben Selin.
    Selin: Şapşal. Ben sen varsın diye ışıldıyorum. Anlasana bunu.
    :img-in_lo


    ***

    ...
    Selin: Ama ben böyle mutluyum biliyor musun?
    Ali: Ve sen böyle çok güzelsin biliyor musun?
    ...
    Selin: Ali, ben senin karşında çok çıplağım. Hiçbir şey saklayamıyorum ben senden.
    Ali: Niye, saklamak mı istiyorsun?
    Selin: Yani evet. Bazen gizlenmek istiyorum, seni uzaktan izlemek..
    Ali: Ok, uzaklaşırım. Özlersin ama.
    Selin: Seni hayatta özlemem.
    Ali: Beni buraya niye çağırdın Selin?
    Selin: Yani, yaşadığım her şeye tanıklık etmen hoşuma gidiyor.
    Ali: Kıskanmam da?
    Selin: Hıhı.
    Ali: Biz hangi ara bu hale geldik ya?
    Selin: Bilmiyorum. Ama nefretle başladı ya, belki o yüzden bu kadar sağlamdır.
    Ali: İyi ki varsın.
    Selin: Olmaaaz.
    Ali: Noluyo ya?
    Selin: Bana öyle bi şey söyleyeceksin ki, bu gecenin telafisi olacak ve ben seni affedicem.
    Ali: Kızım ıslak zeminde iltifat olmaz :img-hyste
    Selin: Konuş!
    Ali: Senin yanında olmak nefesini tutmak gibi bi şey. Nefes almaya korkuyor insan.
    Selin: Ama nefes almazsan ölürsün.
    Ali: Değer misin?
    Selin: Değer miyim?
    Ali: Her saniyesine..
    :img-in_lo

  2. #47
    Durum:
    Çevrimdışı
    Selin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Moderatör
    Üyelik tarihi
    05.04.2007
    Yer
    Polat & Elif
    Mesajlar
    5,994
    Konular
    5
    Verdiği Beğeni
    1,027

    Aldığı Beğeni: 218

    Bahsedilme
    3 Mesaj

    Standart Cevap: Güneşin Kızları - Replikler


Sayfa 10/10 İlkİlk ... 678910

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Bu Konudaki Etiketler

Yer imleri

Yer imleri

Yetkileriniz

  • Konu Açma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  

LinkBacks Enabled by vBSEO 3.6.1 © 2011, Crawlability, Inc.