Sayfa 1/50 1234511 ... SonSon
249 sonuçtan 1 ile 5 arası

Konu: Hepsi 1 (ATV)

  1. #1
    Durum:
    Çevrimdışı
    BERNA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Emektar
    Üyelik tarihi
    25.04.2005
    Yer
    İzmir
    Mesajlar
    25,567
    Konular
    246
    Verdiği Beğeni
    0
    Beğenilen Mesaj
    Bahsedilme
    0 Mesaj

    Standart Hepsi 1 (ATV)

    Daha önceki başlığın mesaj sayısı 1250'yi aştığı için yorumlarınıza bu başlıkta devam ediniz. Bir önceki baslığa asağıdaki linkten ulaşabilirsiniz:
    http://www.dizifilm.com/forum/showthread.php?t=40609

    Tek cümlelik mesajlar, başlıkla ilgisi olmayan mesajlar, büyük harfle, tamamı renkli, kalın (bold), altı çizili ve italik yazı tipi ile yazılan tüm kural dışı mesajlarınız uyarı bırakılmadan silinecektir. Sohbet ortami olusturmayınız.

    Saygılarımla
    Süper Moderatör
    BERNA
    Konu BERNA tarafından (08-05-08 Saat 11:12 ) değiştirilmiştir. Sebep: Arşiv nedeniyle başlık değişti
    İnsanların birbirini tanıması için en iyi zaman ayrılmalarına yakın zamandır.
    Dostoyevski


  2. #2
    Durum:
    Çevrimdışı
    347emrah - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Set Görevlisi
    Üyelik tarihi
    08.04.2008
    Yer
    Ankara
    Mesajlar
    41
    Konular
    0
    Verdiği Beğeni
    0

    Aldığı Beğeni: 0

    Bahsedilme
    0 Mesaj

    Standart

    Alıntı sarte3 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar en son bölümde ferudun düzağaçı seslendirdiği şarkıyı bilen varmı
    evt çok güzeldi o sahne süperdi ya bilmiyorum ama hem o şiirin ismini hemde onun şarkısını öğrenmeye çalışıyorum bende kitabını alıcam çok iyi bir şairmiş
    HEPSİ HAYRANI

  3. #3
    Durum:
    Çevrimdışı
    Erenkoliq - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Figüran
    Üyelik tarihi
    01.09.2007
    Yer
    TresMetrosSobreElCiel
    Mesajlar
    558
    Konular
    0
    Verdiği Beğeni
    0

    Aldığı Beğeni: 0

    Bahsedilme
    0 Mesaj

    Standart

    ArkLar Bende grdüm FRgamanı Sprdi!
    Yaf KızLar SürekLi Yasemin'in SaçLarını Karıştırıodu Nedenki Acaba?
    Spor Yerleri Süperdi hihi
    Bide En Sonunda Eren'm Cemre ve Yoshy'e
    Su Döküyodu Ayh Ne gsLdi!

  4. #4
    Durum:
    Çevrimdışı
    batuhan_gumus - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Yönetmen
    Üyelik tarihi
    13.05.2007
    Yer
    Gelsenkirchen
    Mesajlar
    3,096
    Konular
    2
    Verdiği Beğeni
    0

    Aldığı Beğeni: 0

    Bahsedilme
    0 Mesaj

    Standart

    slm bugun hepsi1 var izlerim galiba ama artık
    eskidi gibi tad vermiyor ya hepsi1 ben eski bölümleri çok özledim hep saçma sapan oldu eski show tv bölümleri gibi deil artık zaten ratinglerden de belli ya hep düşük çünki hep saçma sapan şeyler atvye geçti tadı kaçtı izliorum ama cemre ve yasemin hatrına yoksa artık hepsi1 de bırakcam......
    Music is my LiFe !!
    :-)

  5. #5
    Durum:
    Çevrimdışı
    ölümsüz melek - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Set Görevlisi
    Üyelik tarihi
    08.02.2007
    Yer
    FENERBAHÇE ve GRUP HEPSİ
    Mesajlar
    22
    Konular
    0
    Verdiği Beğeni
    0

    Aldığı Beğeni: 0

    Bahsedilme
    0 Mesaj

    Standart

    fragmanı şimdi gördüm. çok güzele benziyor.
    katılıyorum ya ne rejimi bu ya. zaten zayıf ve güzeller yani. özellikle de cemrem. bide yoshimin kulakları iyi olur inş.


    ÖlÜmSüZ kArA mElEk

Sayfa 1/50 1234511 ... SonSon

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Bu Konudaki Etiketler

Yer imleri

Yer imleri

Yetkileriniz

  • Konu Açma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  

LinkBacks Enabled by vBSEO 3.6.1 © 2011, Crawlability, Inc.