Sayfa 1/201 123451151101 ... SonSon
1001 sonuçtan 1 ile 5 arası

Konu: Hepsi 1 (Arşiv 11)

  1. #1
    Durum:
    Çevrimdışı
    _KeNNy_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Figüran
    Üyelik tarihi
    25.07.2006
    Yer
    CEMre=)
    Mesajlar
    372
    Konular
    2
    Verdiği Beğeni
    0

    Aldığı Beğeni: 0

    Bahsedilme
    0 Mesaj

    Standart Hepsi 1 (Arşiv 11)

    ya o murat sınır edıyor bnı ne yazıkkkı bır daa kı hafta goruces napcaklar
    ablacım eğer bızm o baslıa yaptıımız yormların bı etkısı olcksa ben gunde 576 mesj atarım(hesapladım en fazla okadr atılıo :):))
    TERÖRE HAYIR!!!

  2. #2
    Durum:
    Çevrimdışı
    ozlem_1905 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Yardımcı Yönetmen
    Üyelik tarihi
    24.03.2007
    Yer
    İstanbul
    Mesajlar
    0
    Konular
    3
    Verdiği Beğeni
    0

    Aldığı Beğeni: 0

    Bahsedilme
    0 Mesaj

    Standart

    Alıntı derinmavi_642 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yavuz kimki.bi soyadını söyleyin yaww.erman ve eren yakışıyolar aslında ama..
    cemrede hakkaten şıpsevdiymiş.neyse magazin programı izler gibi hissettim kendimi.
    tabi canım ben de herşey var

    ÖZLEM TVV(multimedia bölümünde senaryolar başlığında sizlerrle)

    özlem magazin(her zaman doğru haberlerle karşınızdayımm)

    ÖZLEM HABER(özellikle en çok reyting toplayan haber zincirleme haberi oldu)

    ÖZLEM KLİMA VE
    VANTİLATÖRLERİ(yani aslında bi tek klimaydım ama bazen düşebiliorum)

    NASILIMMM???


    özemmeçave♥
    [ÖzleMerve]

  3. #3
    Durum:
    Çevrimdışı
    ozlem_1905 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Yardımcı Yönetmen
    Üyelik tarihi
    24.03.2007
    Yer
    İstanbul
    Mesajlar
    0
    Konular
    3
    Verdiği Beğeni
    0

    Aldığı Beğeni: 0

    Bahsedilme
    0 Mesaj

    Standart

    Alıntı yasecey Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yav tek cümlelik mesaj yazmasak arkadaşlar
    dizi olmayınca biz baya alıp uçuyoruz ama forumun düzeni için dikkat edelim bidee
    ben senaristin başlığını linkini verdim diziyle ilgili eleştiri beğeni istek şöyle güzel üslup yazın istedim sadece peyvesteyle derya girmiş yazmış aşk olsun:icon_sorr
    neyse ben tekrar veriyim görmeyenler için

    Ahmet Saatçioğlu
    http://www.dizifilm.com/forum/showthread.php?t=21682

    ee uyudunuz mu millet
    sahaya inelim falan demişiniz ne iş
    ben atlamam sahaya
    gs nin maçıysa gelir iki tezahürat atarım ama yaw:img-wink:

    ya bari böyle zamanlarda sessiz fragmanla özet verseler kuruduk
    neyse ben bi konu atayım ortaya

    hımmmm
    hey 15li 15 li Tokat yolları taşlı adını verdiğim konuyu atyorum
    napıyor bu murat
    cemrenin kokusunumu alıyo ya her yerde bitiyo hemen
    ama bunlar emreyle kapışırlar söyleyim
    o murat yapışır bakın zaten öyle bi tip var ondahıh

    eren ne yemek yapcak burağa yaww
    barışa döktürmüştü
    barışş acıların çocuğu ben senin o babanı bi yerde yakalarım sinir gidip ekmek parasını kumara veriyo
    Allahım sen koru
    evdeki kadına yazık ya var böyleleri:hıh

    ne kaldı geriye gülçin mert(korkiyle yasoyu atlıyorum atlıyorum işte var mı zaten yok bişey eee)

    mert bu bölüm özürdiler bence bi şarkı yazcak:img-in_lo
    yalnız o bed sesiyle söylemesin sakın

    ay bugünleride mi görcektim inanmıyorum vallahii yaaa!!dünya tersine döndü.yağmur abla bırak lafın arasına korkutu sıkıştırmayı,yasemin ve korkuttan söz etmedi bile ay bayılazamm ay bayılazaam dünya tersine döndü valla ya bari maç gs maçı olsaydıda en azından izlerdim lincolnü falan fb ile bjk yine sinrimi bozdu valla her zmnki gibii!!


    özemmeçave♥
    [ÖzleMerve]

  4. #4
    Durum:
    Çevrimdışı
    derinmavi_642 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Figüran
    Üyelik tarihi
    12.06.2007
    Yer
    all is well
    Mesajlar
    826
    Konular
    0
    Verdiği Beğeni
    0

    Aldığı Beğeni: 0

    Bahsedilme
    0 Mesaj

    Standart

    Alıntı ozlem_1905 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    tabi canım ben de herşey var

    ÖZLEM TVV(multimedia bölümünde senaryolar başlığında sizlerrle)

    özlem magazin(her zaman doğru haberlerle karşınızdayımm)

    ÖZLEM HABER(özellikle en çok reyting toplayan haber zincirleme haberi oldu)

    ÖZLEM KLİMA VE
    VANTİLATÖRLERİ(yani aslında bi tek klimaydım ama bazen düşebiliorum)

    NASILIMMM???
    harikasın canım.yani bi tek gelin kaynana yarışması olmadığın kaldı.

    senaryo dedin aklıma geldi neden yazmıyon sen senaryoyu yaw.
    bu arada bu yavuzun soyadını bi söliyiverin.merak ettim.

  5. #5
    Numidian
    Numidian - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Standart

    bence yagmura laf edeceğnize yagmuru bu hale düşüren senariste laf edin benimde ümidim kalmadı artık yaso korkut oalyına anca 5 6 bölüm sonra su an 2 bölüm gerideyiz zaten maç seçim of ya

Sayfa 1/201 123451151101 ... SonSon

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Benzer Konular

  1. Hepsi 1 (Arşiv 20)
    By bEeN in forum Hepsi 1
    Cevaplar: 1000
    Son Mesaj: 20-01-08, 15:03
  2. Hepsi 1 (Arşiv 19)
    By KübraYasemin in forum Hepsi 1
    Cevaplar: 1000
    Son Mesaj: 14-12-07, 16:32
  3. Hepsi 1 (Arşiv 16)
    By zrtpz in forum Hepsi 1
    Cevaplar: 1000
    Son Mesaj: 09-10-07, 01:26
  4. Hepsi 1 (Arşiv 8)
    By dizi_kolikk in forum Hepsi 1
    Cevaplar: 1000
    Son Mesaj: 09-07-07, 00:48
  5. Hepsi 1 (Arşiv 4)
    By yasecey in forum Hepsi 1
    Cevaplar: 1000
    Son Mesaj: 03-06-07, 19:59

Bu Konudaki Etiketler

Yer imleri

Yer imleri

Yetkileriniz

  • Konu Açma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  

webmaster forumu
hd film izle
film izle
diziizle.blog
fragmanlar
juul
One Hit Wonder
Kayseri evden eve nakliyat
uluslararası evden eve nakliyat
Bu sistem vBulletin® alt yapısına sahiptir, Version 4.2.5 kullanılmaktadır. Telif hakları, Jelsoft Enterprises Ltd'e aittir. Copyright © 2020

kartal escort
maltepe escort
bahis siteleri
güvenilir casino siteleri
casino siteleri
canlı bahis siteleri
escort ankara
tipobet
deneme bonusu
Güvenilir Bahis Siteleri
sağlam bahis siteleri
eskort
istanbul escort
bayan escort

LinkBacks Enabled by vBSEO 3.6.1 © 2011, Crawlability, Inc.