Sayfa 1/201 123451151101 ... SonSon
1001 sonuçtan 1 ile 5 arası

Konu: Hepsi 1 (Arşiv 12)

  1. #1
    Durum:
    Çevrimdışı
    yesilimim - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Yönetmen
    Üyelik tarihi
    26.01.2005
    Yer
    .
    Mesajlar
    14,324
    Konular
    13
    Verdiği Beğeni
    0

    Aldığı Beğeni: 0

    Bahsedilme
    0 Mesaj

    Standart Hepsi 1 (Arşiv 12)

    Eren nasıl oynuyo anlamadım? Eren sanırım kendini kandırıyo :) Gülçinin dediği gibi gerçekten oyun olsa burağa sevgilim demez gibi geldi bana izleyip görelim.Yasemin koekutun değerini ancak böyle anlayacak gibi.Kaybetme korkusuyla bişeyler hissedebilir.
    "You can't die because we're supposed to end up together.
    We're meant to be."
    Mark ♥ Lexie

  2. #2
    Durum:
    Çevrimdışı
    hepsi_fan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Set Görevlisi
    Üyelik tarihi
    09.06.2007
    Yer
    İstanbul
    Mesajlar
    28
    Konular
    0
    Verdiği Beğeni
    0

    Aldığı Beğeni: 0

    Bahsedilme
    0 Mesaj

    Standart

    ewet dizi bitti... gene çok güzel ve çok kısa bi bölümdü:img-yes:

    eren ve barışa:img-in_lo gelince gayet güzel gidio ilişkileri ama işin uucunda oyun var gerçe eren pişman olcak ama neyse...

    gülçin ve merte:img-in_lo gelince iyiki mert ağladı da gülçinde onu affetti ve mert galiba maçoluğu ve kıskançlığı bıraktı neyse yinede mutlular

    yasemin ve korkuta:img-in_lo gelince yasemin gözdenin nişanlım dedğini duyunca yıkıldı tabi ki ama korkut yasemini aklından çıkartamıycak neyse yasemin korkutu kıskanıp ona geri dönücek

    en önemli çift cemre ve emre:img-in_loya gelince işler çok karıştı cemre tabiki muratı seçmiycek cemre emre ye deliler gibi aşık tek söyleyebilceğim şey bu...

    neyse ben şimdiden 1 hafta nın nasıl geçiceğini düşünüyorum acaba bi daha ki bölüm nasıl olcak ...:sad53:

  3. #3
    Durum:
    Çevrimdışı
    artist_kiz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Figüran
    Üyelik tarihi
    27.08.2006
    Yer
    =)=)
    Mesajlar
    686
    Konular
    1
    Verdiği Beğeni
    0

    Aldığı Beğeni: 0

    Bahsedilme
    0 Mesaj

    Standart

    Alıntı CAGKAN_SİMGE Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    eft valla bn tutamadım kendimi ağladım mert-gülçin sahnesinde.mertin en çok bn tüm sevdiklerimi kaybettim bi zeynep ile sen kaldın senide kaybetmek istemiyorum.çünkü seni çok seviyorum sözünde bi tuhaf oldum ondan sonra ağlamaya başladım.abartmış olabilirim...
    evet insan bi tuhaf oluo ya bende alıcaktımda sora wazgeçtim:)
    süperdi yaaa cmre aferim ii yaptı..
    bence artıkk yaseminde korkutu sevio gözde geldiğindeki hali neydi..
    ve dizi uzun zmndır ilk defa cemresiz bitti hayret ettim
    emrede nasıl üzüldü yaa allahtan cemre hemen kaararını verdi..
    eren nasıl oyun oynıcak barışa bilmiom yaa bana pekte oynayamıcak gibi gelio.
    buraka cvbını verdi eren o iş bitti artıK:):img-yes:yani tabi aslında yoktu ya nese

  4. #4
    Durum:
    Çevrimdışı
    miracle girl - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Yardımcı Yönetmen
    Üyelik tarihi
    07.08.2006
    Yer
    Dişi Kartal !
    Mesajlar
    2,120
    Konular
    6
    Verdiği Beğeni
    0

    Aldığı Beğeni: 0

    Bahsedilme
    0 Mesaj

    Standart

    Ya Ezgiçom bide iyi taraftan bak Yasocum anlıcak kıymetini ama doru söleyin yani gözdecim güzel kız yanii.. Yağmur sen alt fragmandan mavi gözlü demiştinde ben pek mavilik göremedik Korki biraz hatta baya güzel bakıyo kıza benden söylemesi...
    dexter morgan

  5. #5
    Durum:
    Çevrimdışı
    *Rüya* - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Oyuncu
    Üyelik tarihi
    09.05.2007
    Yer
    sadece .:Yasemin:.
    Mesajlar
    1,609
    Konular
    3
    Verdiği Beğeni
    0

    Aldığı Beğeni: 0

    Bahsedilme
    0 Mesaj

    Standart

    Gözde ne sirin bir kizmiz yaw :)
    Ama ben hala Yoshym diyorum!! Korkut&Gözde sadece iyi arkadaslar benim gözümde..Gezsinler tozsunlar ohh hiç umrumda degil..Yoshyde biraz kiskanmis olur Zaten basladi bile kiskanmaya :icon_whis

Sayfa 1/201 123451151101 ... SonSon

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Benzer Konular

  1. Hepsi 1 (Arşiv 20)
    By bEeN in forum Hepsi 1
    Cevaplar: 1000
    Son Mesaj: 20-01-08, 15:03
  2. Hepsi 1 (Arşiv 19)
    By KübraYasemin in forum Hepsi 1
    Cevaplar: 1000
    Son Mesaj: 14-12-07, 16:32
  3. Hepsi 1 (Arşiv 16)
    By zrtpz in forum Hepsi 1
    Cevaplar: 1000
    Son Mesaj: 09-10-07, 01:26
  4. Hepsi 1 (Arşiv 8)
    By dizi_kolikk in forum Hepsi 1
    Cevaplar: 1000
    Son Mesaj: 09-07-07, 00:48
  5. Hepsi 1 (Arşiv 4)
    By yasecey in forum Hepsi 1
    Cevaplar: 1000
    Son Mesaj: 03-06-07, 19:59

Bu Konudaki Etiketler

Yer imleri

Yer imleri

Yetkileriniz

  • Konu Açma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  

webmaster forumu
hd film izle
film izle
diziizle.blog
fragmanlar
juul
One Hit Wonder
Kayseri evden eve nakliyat
uluslararası evden eve nakliyat
Bu sistem vBulletin® alt yapısına sahiptir, Version 4.2.5 kullanılmaktadır. Telif hakları, Jelsoft Enterprises Ltd'e aittir. Copyright © 2020

kartal escort
maltepe escort
bahis siteleri
güvenilir casino siteleri
casino siteleri
canlı bahis siteleri
escort ankara
tipobet
deneme bonusu
Güvenilir Bahis Siteleri
sağlam bahis siteleri
eskort
istanbul escort
bayan escort

LinkBacks Enabled by vBSEO 3.6.1 © 2011, Crawlability, Inc.