Sayfa 129/132 İlkİlk ... 2979119125126127128129130131132 SonSon
660 sonuçtan 641 ile 645 arası

Konu: Kumkum Bhagya/ Zee Tv / 2014.... [Ah Kalbim]

  1. #641
    Durum:
    Çevrimdışı
    diloscan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Yönetmen
    Üyelik tarihi
    17.06.2008
    Yer
    ASİ-DEMİR DOĞAN
    Mesajlar
    5,216
    Konular
    1
    Verdiği Beğeni
    56

    Aldığı Beğeni: 47

    Bahsedilme
    3 Mesaj

    Standart Cevap: Kumkum Bhagya / 2014 / Hindistan

    Alıntı Defneci Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Veee dıddıış dıdış...

    Nihayet Haftalık ve Pazartesi promosun da bizimkiler karşılaşıyor. En güzeli de haftalık olanda Abhi Pragya'ya hesap soruyor sen nasıl evlenirsin, bana ait olan evliliğe başka birinin adını verirsin diye.. Pragya'm cevabı yapıştırıyor benim yerim .. Sen benim şansım olan evliliği başka birine verdin ..

    Hakettin sen Abhi... Daha sürüm sürüm sürünecen.. Pragya Kingle dans mans ederse, sarılırsa, ona yardım ederse.. Kiara Kinge her baba dediğinde kavrulacaksın sen.. Bittin oğlum..

    Ay dizide saçmalıklar bitmek bilmiyor bu arada.. Bu hafta Kiara ve Sunny'nin okulunu teröristler ele geçiyor.. Bunların sınıfinı ele geçiriyor ögretmenler filan.. İşin saçmalığına bakın, o kadar öğrenciyi bir nevi Kiara'nın planları kurtarıyor ordan.

    Bu konuda bizim dizilerin hakkını yemeyeyim. Bırak teröristi okula eli silahlı herhangi biri girse pencerelerden uzak atış mesafesi hesaplanıp keskin nisancilar gözlüyor etrafı.. İceriler tıklım tıklım polis kaynıyor. Ögretmende öyle ödlek ödlek beklemek yerine çocukları elinden geldiğince koruyor.

    Neyse efenim... Kiara , Mehra malikanesine girdi Sunny aracılığıyla.. Ve minnos Kishmisimizi herkes Pragyays benzetti.. Ee anasının kızı merhametli sevecen, babasının kızı sevimli konuşkan :))

    Bu arada dikkatimi çekmiyor değil. Madem Disha , Purab vs herkes Pragyayı özledi madem herkes onu bekliyor... Peki neden Pragya , Abhi ona çıkıştığında yanında olmadılar. Neden Purab , İntihar ederken yanında değildi? O değil miydi hep onun yanında duran?? Ya ben onu da geçtim Bunca yıl sen hiç mi merak edip araştırmadın. Purab'tın sen ya.. Nasıl bu kadar pasifleştin sen?

    Birde bu Purab'ı sevmiyorum yani canlandıran oyuncuyu.. Eski Purabı özledim ben..
    Hoşgeldin canımm:happy0064 Senin güzel yorumlarını özlemişim Güno'da burda olsaydı keşke.
    Dizi ağzımda kekremsi bir tat bıraktı artık .Heyecanla bekliyordum ya bütün yorumları okuyordum.Yapılan bütün çalışmaları takip ediyordum.
    Abhi de arsızlığa bak sen 1-2 yıl değil 7 yıl geçmiş be.Sen bu kızı hiç düşünmeden acımasızca kovdun.Lanetimsin dedin.Alıştın sende tabi Pragya her seferinde bir anne gibi seni pışpışlıyordu çünkü.Her hatanı görmezden geliyordu.Pragya ölebilirdi de.Açıkcası şu saatten sonra Pragya Abhi yle birleşip Kiara yla mutlu bir tabloyla bitse yine bana inandırıcı gelmeyecek.Abhi Tanu yla evlenerek gözümde çöp kadar değeri kalmadı.Bu kadar kalabalık nüfuslu bir ülkede ,eşinin vurulmasına sebep olan,başkasının çocuğunu senin çocuğunmuş gibi seni kandıran bir kadınla evleniyorsun.Bu nasıl bir akıl tutulması bilemedim.Munni olayıyla Abhi nin gözümde değeri azalmıştı.Tanu yla bende kredisi bitti.

  2. #642
    Durum:
    Çevrimiçi
    Defneci - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Moderatör
    Üyelik tarihi
    31.01.2009
    Yer
    ReyyanMiran
    Mesajlar
    26,677
    Konular
    173
    Verdiği Beğeni
    134

    Aldığı Beğeni: 692

    Bahsedilme
    15 Mesaj

    Standart Cevap: Kumkum Bhagya / 2014 / Hindistan

    @diloşcan Merhaba canım :) Değil mi yani.. Ben Abhi'nin saçma hafıza kaybı bölümlerinde bile içerlenmemiştim. Bu sezon yani Munni ile beraber dizi elden gitti.. zevk vermiyor.

    Ve Abhi - Tanu meselesine katılıyorum. Gidip bilmediğimiz biriyle evlense kabüldü. Hani derdim ki bu salak gitmiş sinirle baskasıyla evlenmis.. Ama bu Tanu'yla evlendi.

    Ben böyle birbirlerini gördüler diye seviniyorum lakin Pragya süründürsün ya.. Ben mesela O King'i çok sevmedim ama yeterki Abhi acı çeksin diye King'in Pragya'ya sarılmasını filan Abhi'nin kıskançlıktan gebermesini istiyorum.

    Ha hoşuma giden birsey var Abhi ve Kiara sahnelerine bayılıyorum. Kiara'nın Abhi'yle dalga geçmelerine, birbirlerine sarılmalarına, taktıkları lakaplara ( Doll Chur - Angr Bird ) seviniyorum. Cok şirinler .. Abhi Kiara'yı da hak etmiyor ama acayip sevimli bir ikili oldular

  3. #643
    Durum:
    Çevrimdışı
    Talya95 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Set Görevlisi
    Üyelik tarihi
    31.07.2017
    Yer
    İstanbul
    Mesajlar
    19
    Konular
    0
    Verdiği Beğeni
    0

    Aldığı Beğeni: 0

    Bahsedilme
    0 Mesaj

    Standart Cevap: Kumkum Bhagya / 2014 / Hindistan

    Alıntı Defneci Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    @diloşcan Merhaba canım :) Değil mi yani.. Ben Abhi'nin saçma hafıza kaybı bölümlerinde bile içerlenmemiştim. Bu sezon yani Munni ile beraber dizi elden gitti.. zevk vermiyor.

    Ve Abhi - Tanu meselesine katılıyorum. Gidip bilmediğimiz biriyle evlense kabüldü. Hani derdim ki bu salak gitmiş sinirle baskasıyla evlenmis.. Ama bu Tanu'yla evlendi.

    Ben böyle birbirlerini gördüler diye seviniyorum lakin Pragya süründürsün ya.. Ben mesela O King'i çok sevmedim ama yeterki Abhi acı çeksin diye King'in Pragya'ya sarılmasını filan Abhi'nin kıskançlıktan gebermesini istiyorum.

    Ha hoşuma giden birsey var Abhi ve Kiara sahnelerine bayılıyorum. Kiara'nın Abhi'yle dalga geçmelerine, birbirlerine sarılmalarına, taktıkları lakaplara ( Doll Chur - Angr Bird ) seviniyorum. Cok şirinler .. Abhi Kiara'yı da hak etmiyor ama acayip sevimli bir ikili oldular
    Ben merak ediyorum bu senaryo nereye kadar gidecek. Kıskanmaya bile hakkı yok bence abhinin. Pragya Kingi boşayıp başka biriyle bile evlense yine hakkı var yani. Bir de hesap soruyor kızcağıza. Kendisi sanki etyvallahı çeken değildi. Ben zaten bu adamın bu kıza 1. Bölümden itibaren olan davranışlarına uyuzum. Her şeyi bırak güven sorunu var. Abhi hiçbir şekilde Pragyaya güvenmiyor. Ben ayrıca merak ediyorum dizi başladığımdan beri. Kardeşim bu tanu ne sıfatla aynı evde kalıyor? Hadi şimdi evli ya ondan önce? Belediye esir kampı mı orası? Her gelen Abhilerin evinde . Cidde çok saçma buluyorum. Tanuya kızamıyorum bile. Hatta uyuzluk seytanlık yapmadığından bir bölüm bile olsa dikkatimi cekiyor. Dizinin güzel tarafı Kiara. Bakalım ne zaman birbirlerini görüp babası olduğunu öğrenecek ? O da bir 100 bölüm sürer herhalde.

  4. #644
    Durum:
    Çevrimdışı
    qr00cer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Set Görevlisi
    Üyelik tarihi
    12.06.2018
    Yer
    Ankara
    Mesajlar
    2
    Konular
    0
    Verdiği Beğeni
    0

    Aldığı Beğeni: 0

    Bahsedilme
    0 Mesaj

    Standart

    Arkadaşlar kanal 7 nin fragman vermesini bekliyor musunuz yoksa başka bir yerden özet mi ariyorsuniz

    Kanal 7 23 hazirandan itibaren ah kalbim dizisini hafta sonraları yayınlama kararı aldı. Ah kalbimi bitirmek istiyorlar ancak ben kumkum bahagya dizisini çok seviyorum. Hintçe bildiğimden dizinin şu an hindistanda yayınlanan son bölüm dahil hemen kendi blog sitemde yayınlıyorum.
    Konu Sunrise tarafından (12-06-18 Saat 12:11 ) değiştirilmiştir. Sebep: Site reklami yapmak yasak.

  5. #645
    Durum:
    Çevrimiçi
    Defneci - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Moderatör
    Üyelik tarihi
    31.01.2009
    Yer
    ReyyanMiran
    Mesajlar
    26,677
    Konular
    173
    Verdiği Beğeni
    134

    Aldığı Beğeni: 692

    Bahsedilme
    15 Mesaj

    Standart Cevap: Kumkum Bhagya / 2014 / Hindistan (Ah Kalbim)

    Gr00cer , diziyi bitirmek icin almıyorlar haftasonuna.. Bölüm biriktirebilmek icin alıyorlar..

    Eğer günceli takip ediyorsan dublaj ve güncel arasında çok az bölüm sayısı kaldıgının farkına varırdın. Maksimum 130 bölüm varsayarsak aralarında dublaja göre toplam ( haftada hergünden hesaba göre) 2 ay filan yapar. Ve Ağustosta filan Güncel bölüme gelmiş olurdu Ah Kalbim... Bu durumda da kanal Sezon Finali verip Güncel bölüm sayısı artana kadar ( Belki 3 ay belki daha fazla sürerdi) bekleyecekti. Bu daha kötü bence..

    Dizinin sadece hafta sonu olması demek ayda 32-33 bölüm yapar güncel olarak.. Bu da Güncel bölümlerle arasına baya zaman bırakıp biriktirme yapar.. Biliyoruz ki Hint dizileri yaz tatili filan yapmıyor...

    Uzun lafın kısası diziyi bitirmek için değil elde tutmak için çabalıyorlar.

    Fragmanları da Kanal 7 nin kendi sitesine gidip izleyebilirsin. Yanılmıyorsam kendi siteleri hemen paylasıyor fragmanları.

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Bu Konudaki Etiketler

Yer imleri

Yer imleri

Yetkileriniz

  • Konu Açma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  

LinkBacks Enabled by vBSEO 3.6.1 © 2011, Crawlability, Inc.