Sayfa 1/501 123451151101 ... SonSon
2501 sonuçtan 1 ile 5 arası

Konu: Ihlamurlar Altında - Bölüm Yorumları (5)

  1. #1
    Durum:
    Çevrimdışı
    Kartal-903 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Set Görevlisi
    Üyelik tarihi
    15.10.2006
    Yer
    sadece A&S
    Mesajlar
    62
    Konular
    1
    Verdiği Beğeni
    0

    Aldığı Beğeni: 0

    Bahsedilme
    0 Mesaj

    Standart Ihlamurlar Altında - Bölüm Yorumları (5)

    Alıntı matraka Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yok aslında bekliyenin olurum sen bu dünyada olmasanda diğer dünyada bile bi tek ben olurum gibi bi anlam herhalde...
    Evet bende şimdi aynı anlamı yazacaktım tam.Fakat bu nasıl bir şiir'dir ki böyle insanı alıp bambaşka yerlere götürüyor,duygularını alt üst ediyor.İşte bizim dizimizin farkı bu.Sadece göz önündeki oyuncular değil, perde gerisindeki tüm emeği geçenler hayranlık duyulası insanlar.Diziyi destekleyen hiçbir yan unsur basitçe hazırlanmış,aceleye getirilmiş değil.Müzikleri ele alın,şiirleri bir düşünün,sırf bu unsurlar bile üzerinde titizlikle çalışılmış,büyük bir emeğin eseri.Her hafta fragmanda verilen şiirler de bir harika..Bu kadar duygusal şiirleri yazanı can-ı gönülden kutluyorum.
    Konu NATY&FACU tarafından (15-11-13 Saat 15:53 ) değiştirilmiştir.


  2. #2
    Durum:
    Çevrimdışı
    Ay90 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Figüran
    Üyelik tarihi
    08.07.2005
    Yer
    Almanya
    Mesajlar
    648
    Konular
    1
    Verdiği Beğeni
    0

    Aldığı Beğeni: 0

    Bahsedilme
    0 Mesaj

    Standart

    Alıntı first lady Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    inşallah dediğiniz gibi olur ve ayrılmazlar.çok üzldüm fragmanı izlediğimde ayrılırlarmı diye ama madem siz bişe olmaz diyosunuz bişe olmazzzzzzzz:cheer: .buarada bizimkilerin başında dert azmış gibi şimdide mualla hanım ortalığı karıştıcak gibi:icon_mad: .ya yeter ya çekilin zavallıların başındanda mutlu olsunlar.mualla hanımda bulmuş gül gibi gelini surat asıyo.valla benim çevremde oğlu olan tüüüüüüüüümmmmmm kadınlar ''ahhhhhhhhh bizimde böyle gelinimiz olsa'' diye iç geçiriyolar:O .kardeşim 12 yaşında olmasına rağmen annem bile filiz gibi gelin istiyo.muallada surat assın bakalım.Allah Allah ya
    Vlla cok haklısın ama bende ne kadar sinirlensemde o bir anne ve oğlunu haklı olarak düşünüyor ve tekrar üzülmesini istemiyor. Tabiki daha güzel gelin mi bulucak yaw. :)Ayrılırlarsa eğer benim kalp krizi gecireceğim kesin. Artık ne güzel beraberler böyle kalsın. Şu senaristleri anlamıyorum...
    Tabi Mualla Hnm Cem psikopatın yanında nedir ki? Onunda bi kac oyunu daha vardır kesin onları ayırmak icin.

  3. #3
    Durum:
    Çevrimdışı
    pinkzone - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Emektar
    Üyelik tarihi
    28.10.2004
    Yer
    Bir Timur Sevdim
    Mesajlar
    23,257
    Konular
    35
    Verdiği Beğeni
    0

    Aldığı Beğeni: 2

    Bahsedilme
    0 Mesaj

    Standart

    Ömerin son sahnede şöyle bir sahne bekliyorum.. Geçmiş olsun Yılmaz bey diyerekten yüzündeki o hain gülümseme kaplar.. İşte bence olacak budur..

    Yılmaz - Filiz ayrılmazlar.. Artık bir bütün oldular.. Onları ayırmaya çalışan etkenler olmaya devam etcek sadece.. Mualla hanımda bir etkendir.. Ama etkenlerden en zayıfı.. Çünkü Filiz tarafı daha baskıcı vede daha belirgin..

  4. #4
    sezinti
    sezinti - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Standart

    Gelen haberde Yılmaz ve Filiz ayrılacaksa bunun diğer bir nedenide Mualla Hanım'ın Filiz'le konuşması olacaktır. Yeşilçam filmlerinde birbirinin seven iki kişinin arasına aile fertlerinden birisi girer ve konuşmaya gider. Seven kişilerden biriside onun mutluluğu için kendini feda eder ve ayrılmaya karar verir. Esas karakter bu ayrılığın sebebini anlayamaz. Bilinen yeşilçam klasiğidir.

  5. #5
    Durum:
    Çevrimdışı
    matraka - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Yönetmen
    Üyelik tarihi
    06.11.2004
    Yer
    İstanbul
    Mesajlar
    5,771
    Konular
    2
    Verdiği Beğeni
    0

    Aldığı Beğeni: 0

    Bahsedilme
    0 Mesaj

    Standart

    Alıntı pinkzone Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ömerin son sahnede şöyle bir sahne bekliyorum.. Geçmiş olsun Yılmaz bey diyerekten yüzündeki o hain gülümseme kaplar.. İşte bence olacak budur..

    Yılmaz - Filiz ayrılmazlar.. Artık bir bütün oldular.. Onları ayırmaya çalışan etkenler olmaya devam etcek sadece.. Mualla hanımda bir etkendir.. Ama etkenlerden en zayıfı.. Çünkü Filiz tarafı daha baskıcı vede daha belirgin..
    ömerden bu kadar olağan bi şey beklemek hayal olur o yılmaz haricinde iyi biri ama yılmazı görünce dengesi bozuluyor o yüzden kibar olacağınıda sanmam çok çok alaycı tabirler kullanır ama yılmaz daha hiçbişey bilmiyor bakalım ben bu akşam en çok o gelişmeleri bekliyorum yani yılmaz evinin işyerinin basıldığını bilmiyor belki bu annesi ile tartışılırken ortaya çıkıcak iş bir yandan yılmazın öğreneceklerine göre şekiller bu bölüm önceki sezon gelişmelerin çok hızlı olduğundan şikayet ediyorduk şimdi ise yavaş olduğundan tam ortasını tutturamadılar gitti.bölüm bitiyor ne oldu diyoruz hiç bi şey bi şeyler yazalım diyoruz dizide koskoca bi bölümde bi şey olmadığı için yorumda yapamıyoruz ben eskiyi, özlüyorum eski sezonda filizle yılmaz herşeyi başarır diyordum endişem yoktu bo önem o kadar çok bela varmışki bunlar barışsada yürümez diyorum söz vermiş aşklara ibaresi ve aşka inat kelimelerini tartışırdık bi zamanlar bu sözler elif derdik elifle öyle şeyler yaşadıki anladımki ağızdan çıkan iki süslü kelimeyle söz tutulmuyormuş aşklarında ikiside inat etti dicem elif kendi seçti ömeri buda yok filizle yılmaza bakıyorum tanışmaları bile inatla olmuştu kavgaları inatla barışmaları inatla işte bunlar bana hayatta büyük konuşmamak gerektiğini gerçek sevginin kalbinden geçen hislrin sözü söylemenin kifayetinin olmadığını yüreğinin söz vermesi gerektiğini ama illa da aşk ı yaşamak için inat zamanlarda ve kasımda yaşaman gerektiğini ve olmassa olmazı bu sözleri yılmaz ve filiz aşkının sonuna kadar hakettiğini anladım kelama erdim diyebiliriz

Sayfa 1/501 123451151101 ... SonSon

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Bu Konudaki Etiketler

Yer imleri

Yer imleri

Yetkileriniz

  • Konu Açma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  

LinkBacks Enabled by vBSEO 3.6.1 © 2011, Crawlability, Inc.