Sayfa 107/117 İlkİlk ... 75797103104105106107108109110111 ... SonSon
582 sonuçtan 531 ile 535 arası

Konu: İmkansız Aşk - Bölüm Yorumları

  1. #531
    Freddie
    Freddie - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Standart

    arkadaşlar nerdesiniz yaa ben diziyi acaip özledim nolu bilmiyorum böyle birden heryerden resim topğluyorum şuan :) İlk bölümü ne kadar dehşetti Hiç bir olumsuz tepki almadı 4. oldu Heryerde diziye dair birsürü olumlu eleştiri var...

    ben bu gün starı aradıktan sonra bi çılgınlık yapıp tgrtyi de aradım Ama öyle komik ki adamla pazarlık yapıyorum " ya haberler duyduk diziyi alıcak mısınız" adam da ya o haberleri diziye ara verilince gazeteler hemen asılsız haber çıkarıyolar Ama kanal diziyi kaldırınca yapımcı başka kanalarla anlaşmaya giriyor Bizimle de görüştü ama tgrt şuan geçiş döneminde eski yayını son bulacak" felan dedi ben de ya alın nolur hem ebru gündeş oynuyo Reytingleri de çok iyi Hem Tgrt'ye de yakışır" (kıyak geçiyorum)

    bilmiyorum sanırım dizi devam etmez Tgrt'nin alıcağını hiç sanmıyorum çünkü kanal kendi programölarını kaldırdı Yine umudumuz star'da Ben yarın bida aricam Onlar en azından zerre kadar da olsa bi açık kapı bırakıyolar

    Şaun bölümleri indiriorum vala o kaçırıdğım 5.6.ve 7. bölümleri izlicem Ben mesela bilmiodum Armağan çağlayanın dizide oynadığı hangi rolde oynadı

    ha bi de önemli soru şöyle bir haber gördüm nette "YAYINDAN kaldirilan ‘İmkansız Aşk’ adli dizi, basrol oyuncusuyla yönetmeni karsi karsiya getirdi. Ebru Gündeş ile Serkan Altunorak’in rol aldigi dizinin..." ama devamı yok googleda gördüm linke tıklayınca açılmıyo Bu haberin devamını bilen var mı

  2. #532
    Durum:
    Çevrimdışı
    apple-core - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Yönetmen
    Üyelik tarihi
    16.04.2006
    Mesajlar
    5,098
    Konular
    11
    Bahsedilme
    0 Mesaj

    Standart

    YAYINDAN kaldirilan ‘İmkansız Aşk’ adli dizi, basrol oyuncusuyla yönetmeni karsi karsiya getirdi. Ebru Gündeş ile Serkan Altunorak’in rol aldigi dizinin senaristi ve yönetmeni Tayfun Guneyer, ‘Serkan’in yaralanmasi, iyi giden isin bitmesine sebep oldu, dizi başka kanalda devam edecek ama Serkan olmayacak’ demisti. Bu suclamayi reddeden Altunorak ise ‘Dizinin yayindan kalmasinin sebebi ben degilim. Zaten dizi TGRT’de devam edecek, ben de yine basrolde olacagim’ sozleriyle kendini savundu.


    al cnm istediin haber.istediin resimleri de en kısa zamanda resimler bölümüne eklemeye çalışıcam.bu arada verdiin haberler için saol her ne kdr üzücü olsa da uğraşıp aramışsın.demekki tgrt olayı da fos çıktı:icon_sorr starında bir daha başlatıcağını hiç mi hiç sanmıyorum...artık bitti kısaca bir umut yok maalesef...of offffffffff.çok özledim dizimizi
    Konu ipekaziz tarafından (06-03-08 Saat 12:22:21 ) değiştirilmiştir.

  3. #533
    Durum:
    Çevrimdışı
    nazlikiz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Yönetmen
    Üyelik tarihi
    27.02.2006
    Yer
    ÖzgEfEngin
    Mesajlar
    3,359
    Konular
    23
    Bahsedilme
    0 Mesaj

    Standart

    niye bitirdilerse sanki diziyi bence cok güzel bir yapimdi ben cok seviyordum oyuncular felan süperdi keske bitmeseydi

  4. #534
    Freddie
    Freddie - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Standart

    Alıntı apple-core Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    YAYINDAN kaldirilan ‘İmkansız Aşk’ adli dizi, basrol oyuncusuyla yönetmeni karsi karsiya getirdi. Ebru Gündeş ile Serkan Altunorak’in rol aldigi dizinin senaristi ve yönetmeni Tayfun Guneyer, ‘Serkan’in yaralanmasi, iyi giden isin bitmesine sebep oldu, dizi başka kanalda devam edecek ama Serkan olmayacak’ demisti. Bu suclamayi reddeden Altunorak ise ‘Dizinin yayindan kalmasinin sebebi ben degilim. Zaten dizi TGRT’de devam edecek, ben de yine basrolde olacagim’ sozleriyle kendini savundu.


    al cnm istediin haber.istediin resimleri de en kısa zamanda resimler bölümüne eklemeye çalışıcam.bu arada verdiin haberler için saol her ne kdr üzücü olsa da uğraşıp aramışsın.demekki tgrt olayı da fos çıktı:icon_sorr starında bir daha başlatıcağını hiç mi hiç sanmıyorum...artık bitti kısaca bir umut yok maalesef...of offffffffff.çok özledim dizimizi
    aa bu haber miydi saol ya eb bu haberi okumuştum siz eklemiştiniz foruma hatta yorum da yapmıştım Tekrar sölim serkanın olayı kesinlikle bahane öyle bişi olsaydı 7. bölümde biteri dizi Tayfun güneyer de böyle bişi deidğnii sanmıyorum dediyse bilse reytinmglerin düşmesine bu olaya bağlamıştır Ama biz ne kadar üzücü de olsa belki reytinglere etyki eder diye bekledik

    Dizinin bitmesinin sebebi starın biraz daha sabredemeyip reytinglerinin düştüğü hafta cumartesiye kaydırmasıydı ki bu diziyi daha da beter ölüme götürdü Ama hiçbirimiz bunu görmedik ben de reytinglerin düşmesine rağmen bunu görmüyodum Çünkü ilk bölüme güveniyodum ne diyim nedense benim içimde bir umtu var Böylesine şaşayla başlamış bir dizi böyle biteceğini sanmıyorum magazin gündeminden düşmedi Herkes bunu konuştu Sanbki yılbaşından sonra devam edicek gibi bir his var içimde rüya gibi ondurdular belki bu da donmuştur

    Ama keşke kampanya yapsaydık kod adı geri döndü imkansız aşk da dönme ihtimali olan bir diziydi çünkü reytingler o kadar da sürünmüyordu Bakın star hala silmemiş sitesinden diziyi

    http://www.startv.com.tr/programdetail.aspx?id=200

  5. #535
    Durum:
    Çevrimdışı
    elwiens_86 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Oyuncu
    Üyelik tarihi
    18.12.2006
    Yer
    Carpe Diem
    Mesajlar
    1,690
    Konular
    38
    Bahsedilme
    0 Mesaj

    Standart

    bu gün tekrarı vardı ya gülmekten koptum murat akkoyunlu harikaydı balonun havasını içine çekip telefonda ünlüleri ben serdar ortaç diye işletiyodu harikaydı keşke bitirmeselerdi bi çok saçma diziden iyiydi hiç olmassa neşelendiriyodu bizi.............:img-hyste :img-hyste
    There might be a God, Clary, and there might not, but I don't think it matters.
    Either way, we're on our own.

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Benzer Konular

  1. İmkansız Aşk - Denyse Woods
    By charlize91 in forum Dünya Edebiyatı
    Cevaplar: 1
    Son Mesaj: 06-06-11, 11:32:06
  2. İmkansız Aşk - Bölüm Resimleri
    By Neptün in forum İmkansız Aşk
    Cevaplar: 125
    Son Mesaj: 14-09-07, 17:00:19
  3. İmkansız Aşk - Bölüm Yorumları (2)
    By apple-core in forum İmkansız Aşk
    Cevaplar: 1000
    Son Mesaj: 04-11-06, 00:10:19
  4. İmkansız Aşk - Bölüm Özetleri
    By yasden in forum İmkansız Aşk
    Cevaplar: 6
    Son Mesaj: 13-10-06, 00:46:04
  5. İmkansız Aşk - Bölüm Yorumları (1)
    By EsMeR_EzO_KY in forum İmkansız Aşk
    Cevaplar: 1000
    Son Mesaj: 30-09-06, 14:43:47

Bu Konudaki Etiketler

Yer imleri

Yer imleri

Yetkileriniz

  • Konu Açma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  

vdcasino
vdcasino
vdcasino
betexper
fragmanlar
Yuregininsesi
juul
One Hit Wonder
grandpashapet
grandpashapet
eta saat
bahis forum
ilbet
bahis siteleri
güvenilir casino siteleri
canlı bahis siteleri
vdcasino giriş
Mobil Ödeme bahis
meritroyalbet
güvenilir casino siteleri
deneme bonusu
grandpashabet
casino siteleri
canlı rulet
bahis
deneme bonusu
vdcasino
ilbet giriş
ilbet
maltcasino giriş
cratosslot giriş