Sayfa 11/32 İlkİlk ... 78910111213141521 ... SonSon
157 sonuçtan 51 ile 55 arası

Konu: Kader - Bölüm Yorumları

  1. #51
    Durum:
    Çevrimdışı
    bal gözlüm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Yardımcı Yönetmen
    Üyelik tarihi
    01.03.2007
    Yer
    DNZ'mm
    Mesajlar
    2,178
    Konular
    0
    Verdiği Beğeni
    0

    Aldığı Beğeni: 0

    Bahsedilme
    0 Mesaj

    Standart

    durgun bir bölümdü ama genel olarak iyiydi.:img-wink: o kadar çok aksiyona alışmışım ki bu dizide bu kadar sakin geçince tuhaf oldum açıkçası....:img-hyste

    oyunculukları beğendim , herkes iyiydi bu bölüm. yani diğer bölümlere kıyasla...:img-yes: finale 1 kala oyuncular da toparlanmış biraz geç kaldılar ama....:icon_sorr

    şeyh sonunda yakalandı. yalnız benim anlamadığım bu şeyh o ceketi üzerinden hiç çıkarmadı mı günlerce... yani bana ali ceketine yerleştirdi gibi geldi de dinleme cihazını ondan soruyorum. bu adam hiç mi üzerini değişmedi , uyurken bile mi? orası komikti yani....:img-hyste neyse sonuçta yakalandı. bence ali onun numaralarına kanmamalı. hapisteyken ne yapabilir ki?

    sibel'in lamia'ya olan tavrı saçmaydı. tabi bir anne olarak ilk öğrendiğinde tepki göstermesi normal ama o kazayı yapan kendisi sonuçta lamia'nin ne suçu var?:img-wink: levent'e de üzülüyorum. yazık ya birşeyler yapmak istiyor , abisinin yanında olmak istiyor ama abisi izin vermiyor tabi haklı olarak..:img-yes:

    ali'nin annesi tepkisinde haklı yani o bir anne sonuçta lamia da onu anladı ama ayşe duramadı konuştu...
    mirza ve cem'e çok güldüm zavallılar hep elleri boş döndüler...

    cem'in kızı elif'e üzüldüm. :icon_sorr yazık ne biçim arkadaşları varmış.... ama mine eve gelen kadına iyi dersini verdi....:img-yes:

    neyse sonuç olarak iyi bir bölümdü. bakalım final nasıl olacak? kamer'i pardon yiğit'i nasıl kurtaracaklar?:img-wink:
    Konu bal gözlüm tarafından (08-06-07 Saat 02:00 ) değiştirilmiştir.

  2. #52
    Durum:
    Çevrimdışı
    nazguzeli - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Süper Moderatör
    Üyelik tarihi
    05.01.2007
    Yer
    tutkun.
    Mesajlar
    63,130
    Konular
    63
    Verdiği Beğeni
    136

    Aldığı Beğeni: 271

    Bahsedilme
    16 Mesaj

    Standart

    vaLLa ben özcan a bakmaktan ses cihazını nsl koydunu biLe görmedm :img-hyste

    simdi dilaraya sordum da öyle öğrendim nasl koydunu:img-hyste
    ama gerçekten yaa hiç mi çıkarmadı ceketi üstünden:icon_whis


  3. #53
    Durum:
    Çevrimdışı
    bal gözlüm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Yardımcı Yönetmen
    Üyelik tarihi
    01.03.2007
    Yer
    DNZ'mm
    Mesajlar
    2,178
    Konular
    0
    Verdiği Beğeni
    0

    Aldığı Beğeni: 0

    Bahsedilme
    0 Mesaj

    Standart

    Alıntı nazquzeli Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    vaLLa ben özcan a bakmaktan ses cihazını nsl koydunu biLe görmedm :img-hyste

    simdi dilaraya sordum da öyle öğrendim nasl koydunu:img-hyste
    ama gerçekten yaa hiç mi çıkarmadı ceketi üstünden:icon_whis
    valla ben de bölüm boyunca o sahneye takıldım. bu hatayı nasıl yaptılar diye........................:img-wink:

    gerçi daha önce yaptıkları hatalara bakınca bu solda sıfır kalıyor ama.....:img-hyste :img-hyste

    ah özcan'ım ya ne bakışlardı öyle. evet burçinim koptum zaten ali'nin annesinin lamia'ya olan tavrına intikamımı aldı....:img-hyste :img-hyste ama üzüldüm yine de yazık her ne kadar sevmesem de sonuçta kız zaten oğlunu şeyhin elinde bırakmış üzgün bir de üstüne geliyorlar......:img-wink:

  4. #54
    Durum:
    Çevrimdışı
    nazguzeli - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Süper Moderatör
    Üyelik tarihi
    05.01.2007
    Yer
    tutkun.
    Mesajlar
    63,130
    Konular
    63
    Verdiği Beğeni
    136

    Aldığı Beğeni: 271

    Bahsedilme
    16 Mesaj

    Standart

    ayh en önmli sahneye unuttuk..
    lamia yla ali nin yatakta konustugu sahne favorim..

    ama kızlar sizce bzi bayıltmak için mi ali nin tek dudaklarını çektiler o sahnede hep :img-hyste
    bi lamia bi ali bi lamia bi ali :img-hyste

    oğlumuzla top oynıcam :)
    eşek sıpası:img-hyste
    veli toplantıLarı filan hıh :img-hyste


  5. #55
    Durum:
    Çevrimdışı
    bal gözlüm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Yardımcı Yönetmen
    Üyelik tarihi
    01.03.2007
    Yer
    DNZ'mm
    Mesajlar
    2,178
    Konular
    0
    Verdiği Beğeni
    0

    Aldığı Beğeni: 0

    Bahsedilme
    0 Mesaj

    Standart

    aaa evet burçinim o sahne unutulmaz çok tatlıydı.....:happy0064 :happy0064


    bence de bizi delirtmek için koydular ee biliyorlar özcan'ın bayan hayranlarını nasıl etkileyeceklerini.....:img-hyste :img-hyste
    gerçi orada birce'yi görmemeyi tercih ederdim ama neyse .....:img-wink: bu bölüm birce'ye gıcık değilim iyiydi......:img-wink:

Sayfa 11/32 İlkİlk ... 78910111213141521 ... SonSon

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Benzer Konular

  1. Kader
    By erten07 in forum Türk Sinemasından Film Tanıtımları
    Cevaplar: 24
    Son Mesaj: 13-10-11, 12:17
  2. Kader Çizgisi (STV)
    By mor kedi in forum Diğer Kanalların Biten Dizileri
    Cevaplar: 35
    Son Mesaj: 23-06-10, 23:15
  3. Kader - Bölüm Yorumları (3)
    By MİHRİMAH in forum Kader
    Cevaplar: 1000
    Son Mesaj: 03-06-07, 12:51
  4. Kader - Bölüm Yorumları (2)
    By Selmi in forum Kader
    Cevaplar: 1000
    Son Mesaj: 18-04-07, 21:17
  5. Kader - Bölüm Yorumları (1)
    By haluk_tolgahan in forum Kader
    Cevaplar: 1000
    Son Mesaj: 23-03-07, 12:40

Bu Konudaki Etiketler

Yer imleri

Yer imleri

Yetkileriniz

  • Konu Açma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  

buy spotify followers
üniversite
fragmanlar
elektronik sigara
malatya escort
evden eve nakliyat fiyatları
yabancı film izle
medyumlar
7 zeytin 1 incir fiyatı
smok
natura
escort izmir
izmir escort
eskort
istanbul escort
bayan escort
sex shop
ful film izle
oyun forumu
yabancı dizi izle
wordpress eklenti
Bu sistem vBulletin® alt yapısına sahiptir, Version 4.2.5 kullanılmaktadır. Telif hakları, Jelsoft Enterprises Ltd'e aittir. Copyright © 2020


LinkBacks Enabled by vBSEO 3.6.1 © 2011, Crawlability, Inc.