Sayfa 190/191 İlkİlk ... 90140180186187188189190191 SonSon
955 sonuçtan 946 ile 950 arası

Konu: Kahramanlar - Bölüm Yorumları (2)

  1. #946
    Durum:
    Çevrimdışı
    Oo_esmer_kiz_Oo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Oyuncu
    Üyelik tarihi
    17.06.2006
    Yer
    Bruxelles
    Mesajlar
    1,939
    Konular
    0
    Bahsedilme
    0 Mesaj

    Standart

    reytingleri gorunce icim karardi resmen :@
    bu kanal basimizda oldugu surecede boyle olur bu gidisle hic tanitim filan yapilmadi :icon_sorr yaziklar olsun yaniii:img-tomat:img-tomat

    bolum superdi Serkana bittim :good: harikaydi :img-hyste :img-hyste ehh figenlede artik yavas yavas bisiler olmaya basliyacak gibi zaten masallah ayse ve yigit :img-in_lo darisi bizimkilerin basina demeden gecemedim onlari oyle gorunce:img-in_lo

    fragman olayina zaten koptum :img-hyste bolum yayinlanmadan fragman gelecek bolum fragmani yayinlandi :img-hyste olucak is degil

  2. #947
    Durum:
    Çevrimdışı
    MaRifeT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Figüran
    Üyelik tarihi
    17.06.2008
    Yer
    İstanbul
    Mesajlar
    119
    Konular
    0
    Bahsedilme
    0 Mesaj

    Standart

    valla dışardan yeni gelmiştim elimde çantam bi baktım o sıra altta kahramanlar yeni bölüm yazıyor neye uğradığımı şaşırdım..
    şans işte hemen akşam izledim tabi..
    ama bence çok sürmez..
    ayşe ve yiğit çok harikaydı bu arada..

    ya bu arada demin yine baktım..
    showun sitesinde dizinin bi fragmanı var o da gelecek bölümün fragmanı mı?
    yani zaten dün akşam dizi başlamadan da o fragmanı izlemiştim ordaki çoğu şey yoktu ama ne bileyim taa dünden vermişler yeni bölüm çıkmadan
    Konu sugary tarafından (10-03-10 Saat 12:03:40 ) değiştirilmiştir.

  3. #948
    Durum:
    Çevrimdışı
    birefsane - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Figüran
    Üyelik tarihi
    26.12.2009
    Yer
    Ateşler Ülkesi
    Mesajlar
    628
    Konular
    0
    Bahsedilme
    0 Mesaj

    Standart kahramanlar

    Selam millet ay inanmıyorum biz dün gece Yiğit-serkan ikilisini gördük dimi?
    güzel bölümdü.Y-A ikilisine bayıldım beraber sahneleri çok güzeldi.Serkan kıskanclığı başqa alem.,,Mahalemizin kızısın" diyor.Ayşeyle yiğiti kapının önünde gördüyü sahneye çok güldüm.Qıcık deniz ne yaptı etdi çocuğun psikolojisini bozdu.artık bulsun koskaca şehirde.Sanki Mete onurun düşmanı tavrını çözemedim.
    Sır sır dediler sırlık bişey yokmuş.Amma eşiymiş ben sevgilisidir diyordum.Ayşe Figene Yiğitin eşinin dosyasını incele diyor.kızda şaşırma falan yok demekki sır diyilmiş.Reytinglerin kötü gelmesi doğal ben bile Ezelin sonunu seyr etdirmedim evdekilere 1 saat falan üst üste düşüyordu.(çıldırdılar)erkenden kalkıb bakdım.
    yeni fragman çıkmış biri bana özet geçe bilirmi.

  4. #949
    Durum:
    Çevrimdışı
    medıne - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Yönetmen
    Üyelik tarihi
    19.09.2008
    Yer
    happiness.
    Mesajlar
    4,205
    Konular
    1
    Bahsedilme
    0 Mesaj

    Standart

    reytingi iyi beklemiyordum ama bu kadarda kötü beklemiyordum
    yeni bölüm fragmanını zaten izlemiştik
    dünkü bölüme gelince
    Yiğit e lafım yok benim zaten her zaman favorim ama o iftira bitirdi beni
    dizinin sonunda çığlığı bastım zaten 'Bırakın Yiğidoyu' diye
    Aylin den ilk kez konuştu ayy çok kötüydü ya ağlayacaktım
    Serkan&Figen
    en sevdiğim çift o kıskançlık sahnelerinde gül gül bittim
    Figende gün geçtikçe çok daha tatlı oluyor yerim onu
    ha birde Serkan ın şu kravat olayı
    Allah kulaklık başında olan (Mete, Yavuz veee Figen)e sabır vermiş ben orda olsam ilk dak. da çıldırırdım

  5. #950
    Durum:
    Çevrimdışı
    audree. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Figüran
    Üyelik tarihi
    26.08.2009
    Yer
    bad wolf bay.
    Mesajlar
    626
    Konular
    0
    Bahsedilme
    0 Mesaj

    Standart

    Bu arada yine bir ilk..
    Figen ilk defa operasyona katıldı.
    Tamam yarım yamalak. Sadece lokantaya gitti ve bir de operasyon için Faruk ile yemek yedi ama bu da bir gelişme..
    Gerçi hep ilkler bir felaket oluyo bizim için..
    açmıyorum o konuyuuu..

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Benzer Konular

  1. Kahramanlar - Bölüm Yorumları
    By sugary in forum Kahramanlar
    Cevaplar: 95
    Son Mesaj: 09-03-15, 22:26:22
  2. Doğal Kahramanlar / Epic (31.05.2013)
    By omayra73 in forum Dünya Sinemasından Filmler
    Cevaplar: 0
    Son Mesaj: 30-05-13, 18:13:52
  3. Ölümsüz Kahramanlar (STV)
    By latifenaz in forum Biten TV Programları
    Cevaplar: 21
    Son Mesaj: 04-09-10, 16:17:26
  4. Kahramanlar - Bölüm Yorumları (1)
    By denizimsi in forum Kahramanlar
    Cevaplar: 974
    Son Mesaj: 19-12-09, 17:24:55
  5. Kahramanlar Okulu (Sky High)
    By os-ke in forum Dünya Sinemasından Filmler
    Cevaplar: 2
    Son Mesaj: 10-12-08, 20:54:36

Bu Konudaki Etiketler

Yer imleri

Yer imleri

Yetkileriniz

  • Konu Açma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  

casino siteleri
vdcasino
vdcasino
Listeler
fragmanlar
Yuregininsesi
juul
One Hit Wonder
yerli filmler
kartal escort
maltepe escort
ilbet
bahis siteleri
güvenilir casino siteleri
canlı bahis siteleri
escort ankara
deneme bonusu veren siteler
Mobil Ödeme bahis
bahis
deneme bonusu
ilbet giriş
ilbet giriş
ilbet
maltcasino giriş
meritroyalbet
güvenilir casino siteleri
canlı casino
meritroyal bet
casino siteleri
canlı rulet
cratosslot giriş
izmit escort
izmir escort
eryaman escort
porno izle