Sayfa 2/200 İlkİlk 1234561252102 ... SonSon
996 sonuçtan 6 ile 10 arası

Konu: Murat Yıldırım

  1. #6
    Durum:
    Çevrimdışı
    dea05 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Figüran
    Üyelik tarihi
    09.01.2010
    Mesajlar
    418
    Konular
    0
    Bahsedilme
    0 Mesaj

    Standart




  2. #7
    Durum:
    Çevrimdışı
    _KaLimeRo_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Figüran
    Üyelik tarihi
    22.12.2008
    Yer
    MBY|bkmutfak|
    Mesajlar
    518
    Konular
    0
    Bahsedilme
    0 Mesaj

    Standart

    yeni başlık hayırlı olsun :)
    çok güzel bi başlangıç oldu bnce,murattt çokk tatlıı :img-in_lo
    -hoca sana taktı hoca sana tktı :img-hyste

  3. #8
    Durum:
    Çevrimdışı
    GULE_HAVIN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Yönetmen
    Üyelik tarihi
    06.10.2006
    Yer
    MY BS
    Mesajlar
    4,286
    Konular
    1
    Bahsedilme
    0 Mesaj

    Standart

    Alıntı Güçverir Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ben de canım ben dee:img-hyste
    Çokk şirin yaa Demirel taklidine ölürüm ben onun

    ooooof oldum yaaa gulmekten :img-hyste bu adam agir abi nasil olmus beee :) burda deseler seneler sonra Demir Dogani oyniycak sonra Savas baldari inanmam ben :img-hyste

    insanlar laf sokusu bille cok masum sirin :img-hyste

    Videodan sonra yerine oturcaganda yuruse koptuuuum ziplaya ziplaya gidiyor sonra arkadaki ogrenci el cakmak istiyorum kilasik sacina dokunma olayini yapiyor koooptum:img-hyste

    "Firat su ucuuum":img-hyste

  4. #9
    Durum:
    Çevrimdışı
    Güçverir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Cezalı Üye
    Üyelik tarihi
    17.06.2008
    Yer
    istanbul
    Mesajlar
    1,999
    Konular
    0
    Bahsedilme
    0 Mesaj

    Standart

    Alıntı GULE_HAVIN Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ooooof oldum yaaa gulmekten :img-hyste bu adam agir abi nasil olmus beee :) burda deseler seneler sonra Demir Dogani oyniycak sonra Savas baldari inanmam ben :img-hyste



    insanlar laf sokusu bille cok masum sirin :img-hyste
    Aynen tatlım yaa, bu çocuk en ağır abi Demir Doğan olucak:)
    Aslında "ölümsüz aşk" kadar eski değil bu, 2003 yapımı bir dizi. 7 sene geçmiş yani 24 yaşında falandı demek ki

    Ay Melek öldüm ben bu tatlılığa yaa.
    Videoyu yollayan kişinin burda da üyeliği var o yüzden FIRTINA ALİ arkadaşıma burdan da teşekkür ediyorum. Çok uğraştı bugün benle sağolsun.:)

  5. #10
    Durum:
    Çevrimdışı
    puppetteers - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Oyuncu
    Üyelik tarihi
    05.10.2008
    Yer
    Demir Doğan......
    Mesajlar
    1,508
    Konular
    0
    Bahsedilme
    0 Mesaj

    Standart

    Yeni başlık hayırlı olsun arkadaşlar.

    Alıntı Güçverir Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Başlık için çok teşekkürler...
    Yeni başlığımız hayırlı ve tabii ki kısa ömürlü olsun:)
    Ve arkadaşlarım, kaç gündür aradığımız Patron Kim dizisindeki Murat Yıldırım şekerini yüklemiş bulunmaktayım:) Ben çok güldüm, hepinize iyi seyirler.

    Başlığımız komik bi açılış yapmış oldu sanırım:)
    Sana ve Fırtına Ali 'ye uğraşlarınız için çok teşekkürler canım :happy0064
    Henüz sadece başına şöyle bir bakabildim ama Murat çok şekerdi :img-in_lo

Sayfa 2/200 İlkİlk 1234561252102 ... SonSon

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Benzer Konular

  1. Murat Yıldırım
    By Rüzgar in forum Kapatılan Başlıklar (Yerli Oyuncular)
    Cevaplar: 995
    Son Mesaj: 20-03-14, 20:02:44
  2. Murat Yıldırım
    By Rüzgar in forum Kapatılan Başlıklar (Yerli Oyuncular)
    Cevaplar: 968
    Son Mesaj: 05-09-12, 16:49:03
  3. Murat Yıldırım
    By ipekaziz in forum Kapatılan Başlıklar (Yerli Oyuncular)
    Cevaplar: 974
    Son Mesaj: 20-08-12, 18:46:51
  4. Murat Yıldırım
    By gurbetci in forum Kapatılan Başlıklar (Yerli Oyuncular)
    Cevaplar: 906
    Son Mesaj: 21-03-12, 21:16:23
  5. Murat Yıldırım
    By gurbetci in forum Kapatılan Başlıklar (Yerli Oyuncular)
    Cevaplar: 983
    Son Mesaj: 15-08-10, 16:11:53

Bu Konudaki Etiketler

Yer imleri

Yer imleri

Yetkileriniz

  • Konu Açma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  

vdcasino
vdcasino
vdcasino
betexper
fragmanlar
Yuregininsesi
juul
One Hit Wonder
grandpashapet
grandpashapet
eta saat
bahis forum
ilbet
bahis siteleri
güvenilir casino siteleri
canlı bahis siteleri
vdcasino giriş
Mobil Ödeme bahis
meritroyalbet
güvenilir casino siteleri
deneme bonusu
grandpashabet
casino siteleri
canlı rulet
bahis
escort ankara
izmit escort
izmir escort
deneme bonusu
vdcasino
ilbet giriş
ilbet
maltcasino giriş
cratosslot giriş