porno porno eryaman escort
Sayfa 131/190 İlkİlk ... 3181121127128129130131132133134135141181 ... SonSon
950 sonuçtan 651 ile 655 arası

Konu: Kavak Yelleri - Bölüm Yorumları

  1. #651
    Durum:
    Çevrimdışı
    KübrArda - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Oyuncu
    Üyelik tarihi
    21.08.2008
    Yer
    Bırak imkansız kalsın
    Mesajlar
    1,568
    Konular
    0
    Verdiği Beğeni
    0

    Aldığı Beğeni: 0

    Bahsedilme
    0 Mesaj

    Standart

    efenin öleceği, dağhanın diziden cıkacağı kesin mi şimdi?
    ya ne bileyim aslının rüyası falan olmaz mı o kısım, hiç öyle bi ihtimal yok mu?

    eğer efe ikinci kez ölüyosa, haftaya yeni bölüm çekmeye uğraşmasınlar boşuna. Kimse 12345678900987. kez salak yerine konmak istemiyor çünkü!

    şimdi asıl sorun madem efeyi ikinci kez öldürcektin diziye neden tekrar soktun?
    hadi diyelim dağhanla bi takım anlaşmazlıklar oldu diziden ayrılma kararı aldı. O zaman şu bölümde efe o amieliyattan kurtulsaydı, sonra zaman atlaması yapıp mine çocugunu doğursaydı, mutlu mesut belki toplu bi düğünle final yapsalardı bu akşam izleyeceklerimizden bin kat daha güzel olmazmıydı?
    Zaten seyirci bitse de gitsek modunda izliyo diziyi, hem dizi bitmiş olurdu hem mutlu son olurdu.
    Ama bu yaptıkları artık saygısızlık, hatta onun da ötesinde.
    Efe ölür, aslı bi 3-5 yıl hayata küser. Sonra yanında hep güvenin oldugunu farkeder ve 15.kez yaralarını güvenle sarmaya karar verir. Hatta finalde de efenin mezarının başında el ele tutuşurlar, dawson's creek ten acı hayata dönüş yaparlar. Ne güzel!:kahve

    eğer efe gerçekten ölürse, bu sayfaya son yazışım. Bu zamana kadar dizinin bütün saçmalıklarına katlandık ama bu kadarı fazla.
    Umarım hepsi aslını saçma bi rüyası olur.

  2. #652
    Durum:
    Çevrimdışı
    sude_burcu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Yönetmen
    Üyelik tarihi
    07.10.2006
    Yer
    GS
    Mesajlar
    4,133
    Konular
    3
    Verdiği Beğeni
    0

    Aldığı Beğeni: 0

    Bahsedilme
    0 Mesaj

    Standart

    neden bunu yapıyorsunuz bize ya??? inanın bölümün basından beri gozyası döküyorum... haketmedik biz bunu ya!! efeyi 2.kez boyle gozumuze soka soka acı cektirerek oldurmenin amacı ne??? belki de efe ölmeyecek belki de ters köşe yapacaklar... sonuc ne olursa olsun ben cok kızgınım senaristlere bize boyle acı cektirmeye hakkınız yok ya yok!!!

  3. #653
    Durum:
    Çevrimdışı
    Paranoid. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Yardımcı Yönetmen
    Üyelik tarihi
    09.06.2009
    Mesajlar
    2,145
    Konular
    1
    Verdiği Beğeni
    0

    Aldığı Beğeni: 0

    Bahsedilme
    0 Mesaj

    Standart

    Çok güzel bir son olmuş bencede bitirsinler artık şu diziyi mahfettiler be ne bu bölee ... Oh hemen güven aslıya sarıldıı .. Oldu bide bunlarımı görcez şimdi tabi 6 ay ileriye alırlar bi bakmışız güven aslının bütün üzüntülerini silmiş falan falan .. evlenmişler hazirana finalide kapatırlar.. Hiç sevmedim bu olayı ben .. bence reyting kaybettiler, çekicekleri yerine
    Adam&Cassie
    The Secret Circle
    "A drop of water, as light as air."

  4. #654
    Durum:
    Çevrimdışı
    sude_burcu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Yönetmen
    Üyelik tarihi
    07.10.2006
    Yer
    GS
    Mesajlar
    4,133
    Konular
    3
    Verdiği Beğeni
    0

    Aldığı Beğeni: 0

    Bahsedilme
    0 Mesaj

    Standart

    bu kadarı cok fazla... efemizin gozleri acık gidisi... annesinin,abisinin,kucuk kardesinin,sevdiklerinin onunden oyle götürülüşü... yok ya gercekten bu cok fazla geldi... bu seyirciyi boyle uzmemeliydiniz... yazıklar olsun... evet kurgu olarak guzeldi ama bizim orijinal adamımızı boyle ayırmamalıydınız bizden... ne kadar umrunuzda olur bilmiyorum ama ky seyircisi sizi asla affetmeyecek!!! ky nin reytinglerinin yerlerde sürünmesi dilegiyle...:img-tomat

  5. #655
    Durum:
    Çevrimdışı
    ela_levent_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Oyuncu
    Üyelik tarihi
    31.08.2007
    Yer
    Ankara
    Mesajlar
    1,505
    Konular
    2
    Verdiği Beğeni
    0

    Aldığı Beğeni: 0

    Bahsedilme
    0 Mesaj

    Standart

    uzun zamandır seyretmiyodum diziyi
    bugün ilk defa izledim malum nedenden
    her ne kadar saçmalıklar ve tutarlıklarda olsa bölüm beni çok kötü etkiledi
    efenin son görüntüsüyle bende ipler koptu zaten gerçi narkozdan sonra gözleri nasıl açıldıda öldükten sonra gözlerini kapattılar hala çözebilmiş değilim...
    sonu geldi zaten bölümünde bakalım haftaya neler olucak??

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Benzer Konular

  1. Kavak Yelleri - Bölüm Yorumları (76)
    By hiçkimse in forum Kavak Yelleri
    Cevaplar: 1000
    Son Mesaj: 05-08-10, 00:54:24
  2. Kavak Yelleri - Bölüm Yorumları (55)
    By nslmia in forum Kavak Yelleri
    Cevaplar: 1000
    Son Mesaj: 12-04-09, 00:16:27
  3. Kavak Yelleri - Bölüm Yorumları (52)
    By Musty in forum Kavak Yelleri
    Cevaplar: 1000
    Son Mesaj: 23-01-09, 13:46:56
  4. Kavak Yelleri - Bölüm Yorumları (44)
    By <EyD@ in forum Kavak Yelleri
    Cevaplar: 1000
    Son Mesaj: 10-09-08, 12:42:39
  5. Kavak Yelleri - Bölüm Yorumları (9)
    By güzel_kız in forum Kavak Yelleri
    Cevaplar: 1000
    Son Mesaj: 17-08-07, 00:06:11

Bu Konudaki Etiketler

Yer imleri

Yer imleri

Yetkileriniz

  • Konu Açma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  

webmaster forum
yerli filmler
diziizle.blog
fragmanlar
juul
One Hit Wonder
bahis forum
casino siteleri
Bu sistem vBulletin® alt yapısına sahiptir, Version 4.2.5 kullanılmaktadır. Telif hakları, Jelsoft Enterprises Ltd'e aittir. Copyright © 2020

kartal escort
maltepe escort
bahis siteleri
güvenilir casino siteleri
casino siteleri
canlı bahis siteleri
escort ankara
vdcasino
Mobil Ödeme bahis
taraftarium24
deneme bonusu
ilbet giriş
bursa escort
meritroyalbet
güvenilir casino siteleri
canlı casino
meritroyal bet
casino siteleri
canlı rulet
cratosslot giriş

LinkBacks Enabled by vBSEO 3.6.1 © 2011, Crawlability, Inc.