Sayfa 5/201 İlkİlk 1234567891555105 ... SonSon
1001 sonuçtan 21 ile 25 arası

Konu: Kavak Yelleri - Bölüm Yorumları (47)

  1. #21
    Durum:
    Çevrimdışı
    tugchemre - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Yardımcı Yönetmen
    Üyelik tarihi
    19.01.2006
    Mesajlar
    2,864
    Konular
    3
    Bahsedilme
    0 Mesaj

    Standart

    nete adam gibi yeni oturabilme fırsatım oldu anca yorum yazabiliorm

    süper bi bölüm süper bi fragman...
    valla bayıldım izlerken artık görmeyi istediğim tek bişey vardı onu gördüm bana herşey yeter artık...

    artık herşey berbat yani dostluk açısından bahsediorm düzelirmi düzelmezmi hiç ilgilenmiorm ama umarım gözyaşları biter

  2. #22
    Durum:
    Çevrimdışı
    seyma_hpm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Figüran
    Üyelik tarihi
    17.07.2008
    Yer
    iloveonetreehill
    Mesajlar
    745
    Konular
    0
    Bahsedilme
    0 Mesaj

    Standart

    Alıntı tugchemre Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    nete adam gibi yeni oturabilme fırsatım oldu anca yorum yazabiliorm

    süper bi bölüm süper bi fragman...
    valla bayıldım izlerken artık görmeyi istediğim tek bişey vardı onu gördüm bana herşey yeter artık...

    artık herşey berbat yani dostluk açısından bahsediorm düzelirmi düzelmezmi hiç ilgilenmiorm ama umarım gözyaşları biter
    sen ne bakımdan sevindim.. ben bu fragmanda hiçbirşeye sevinemedim de .. aa çok pardon.. efenin dayak yemesine elimde olmayarak sevindim galiba..


  3. #23
    Durum:
    Çevrimdışı
    ayyycha - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Set Görevlisi
    Üyelik tarihi
    22.11.2006
    Yer
    İstanbul
    Mesajlar
    24
    Konular
    0
    Bahsedilme
    0 Mesaj

    Standart

    arkadaslar fragman nerde ben bulamıorm =S
    biz frkı frk ettk KAWAK YELLERİİİ dedk :):)

  4. #24
    Durum:
    Çevrimdışı
    *Dilos - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Figüran
    Üyelik tarihi
    20.03.2008
    Yer
    <3MurAtDilAn<3
    Mesajlar
    133
    Konular
    0
    Bahsedilme
    0 Mesaj

    Standart

    yarin kavak yelleri baslicak ve cok heycanliyim huuuh
    hemen yarin olsun buarada yarin var kavak yelleri baktim fragmanda cumartesi yaziyordu aynen böyle yaziyor

    kavak yelleri 59.bölüm fragmani yeni 27.09.08 cumartesi
    Yeni Nickim CirKinkRaLiChe

  5. #25
    Durum:
    Çevrimdışı
    serseri_mayın90 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Yönetmen
    Üyelik tarihi
    06.02.2007
    Yer
    MervEce-özgürlüknehri-fb
    Mesajlar
    5,850
    Konular
    0
    Bahsedilme
    0 Mesaj

    Standart

    Alıntı *Dilos Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yarin kavak yelleri baslicak ve cok heycanliyim huuuh
    hemen yarin olsun buarada yarin var kavak yelleri baktim fragmanda cumartesi yaziyordu aynen böyle yaziyor
    kavak yelleri 59.bölüm fragmani yeni 27.09.08 cumartesi
    ee kanal d de açık deniz filmi 22.30 diye reklam geçti:icon_whis
    ayrıca bn tv de fragmana hiç denk gelmedim:icon_sorr

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Benzer Konular

  1. Kavak Yelleri - Bölüm Yorumları (64)
    By devreden in forum Kavak Yelleri
    Cevaplar: 998
    Son Mesaj: 25-03-10, 15:10:47
  2. Kavak Yelleri - Bölüm Yorumları (62)
    By DmL~Karahan in forum Kavak Yelleri
    Cevaplar: 1000
    Son Mesaj: 09-02-10, 16:14:17
  3. Kavak Yelleri - Bölüm Yorumları (57)
    By Jurley in forum Kavak Yelleri
    Cevaplar: 1000
    Son Mesaj: 25-04-09, 22:30:36
  4. Kavak Yelleri - Bölüm Yorumları (32)
    By hürriyetim in forum Kavak Yelleri
    Cevaplar: 1000
    Son Mesaj: 24-04-08, 00:05:35
  5. Kavak Yelleri - Bölüm Yorumları (8)
    By Merviş in forum Kavak Yelleri
    Cevaplar: 1000
    Son Mesaj: 12-08-07, 20:20:54

Bu Konudaki Etiketler

Yer imleri

Yer imleri

Yetkileriniz

  • Konu Açma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  

vdcasino
vdcasino
vdcasino
betexper
fragmanlar
Yuregininsesi
juul
One Hit Wonder
grandpashapet
grandpashapet
eta saat
bahis forum
ilbet
bahis siteleri
güvenilir casino siteleri
canlı bahis siteleri
vdcasino giriş
Mobil Ödeme bahis
meritroyalbet
güvenilir casino siteleri
deneme bonusu
grandpashabet
casino siteleri
canlı rulet
bahis
escort ankara
izmit escort
izmir escort
deneme bonusu
vdcasino
ilbet giriş
ilbet
maltcasino giriş
cratosslot giriş