Sayfa 2/127 İlkİlk 1234561252102 ... SonSon
632 sonuçtan 6 ile 10 arası

Konu: Kızlar Yurdu - Bölüm Yorumları

  1. #6
    Durum:
    Çevrimdışı
    selamm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Set Görevlisi
    Üyelik tarihi
    05.08.2006
    Mesajlar
    23
    Konular
    0
    Verdiği Beğeni
    0

    Aldığı Beğeni: 0

    Bahsedilme
    0 Mesaj

    Standart

    Alıntı iklima=) Nickli Üyeden Alıntı
    olsun orda da çok başaralıydınız...ismin ada ydı sanırım yanlış htrlamıosam=)o da çok güsel bi diziydi ya..sırf o diz iyüzünden kabataş lisesine gitmek istiodum olmadı maalesef..
    evet canım ada..keşke gelebilseymişsin çekimlere...olsun emret komutanıma gelirsin belki.

  2. #7
    Durum:
    Çevrimdışı
    iklima=) - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Figüran
    Üyelik tarihi
    25.07.2006
    Yer
    düşler sokağı
    Mesajlar
    502
    Konular
    2
    Verdiği Beğeni
    0

    Aldığı Beğeni: 0

    Bahsedilme
    0 Mesaj

    Standart

    gelirim tabi okullar açılsın gelicem ama nerde bilmiorum ki...:)kızlar yurdunun çekimlerine hep beraber gelmeyi düüşünüoruz..ayy ne güsel olur:)tanışırız..konuşurus:)çok sewindim ya..:)ya ben sizi çok sewiorum cidden:)

  3. #8
    Durum:
    Çevrimdışı
    selamm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Set Görevlisi
    Üyelik tarihi
    05.08.2006
    Mesajlar
    23
    Konular
    0
    Verdiği Beğeni
    0

    Aldığı Beğeni: 0

    Bahsedilme
    0 Mesaj

    Standart

    Alıntı irem99 Nickli Üyeden Alıntı
    ohh ya içimize su serptin cok saol meraktan ölüyoruz burda bişiy oldu diyeee
    ya bizi unutmayın haftada 1 defa yada 2 defa girseniz cok sevinice sıkılmazssanız tabiki sorulardan..ama bu sizin için güzel bi mutluluk sizi tanıyo artık herkes yolda falan görünce dimiii
    İYİM COK TEŞEKKÜRLER COK SEVİNDİM İKİNİZDE BURDASINIZ DİMİİ
    BEN SİZE BAYILIYORUM YAAA NE ŞİRİNSİZ GERÇEKTEN BÜTÜN DUYGULARIM BUU:love05:
    vakit buldukça gelmeye çalışırız canım.beğenilmek,takdir edilmek güzel tabiki.sizin gibi samimi insanlarla konuşmak çok güzel.tabi ister istemez seven de var sevmeyen de..

  4. #9
    Durum:
    Çevrimdışı
    selamm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Set Görevlisi
    Üyelik tarihi
    05.08.2006
    Mesajlar
    23
    Konular
    0
    Verdiği Beğeni
    0

    Aldığı Beğeni: 0

    Bahsedilme
    0 Mesaj

    Standart

    Alıntı irem99 Nickli Üyeden Alıntı
    Ya Bişiy Sorucam Mesela Dizini Cekimlerine Gelmemize Izin Var Dimi Bi Sorun Cikmiyo Diil Mi? Birde Kizlar Yurdu Nerde Cekiliyo öğrenebilirmiyizz
    gelebilirsiniz tabiki.kızlar yurdu yurt varken yeşilköyde çekiliyordu.ama şu an neresi bilmiyorum,henüz belli değil sanırım.üniversite sahneleri yıldız teknikte çekiliyor..

  5. #10
    Durum:
    Çevrimdışı
    irem99 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Set Görevlisi
    Üyelik tarihi
    23.07.2006
    Mesajlar
    24
    Konular
    0
    Verdiği Beğeni
    0

    Aldığı Beğeni: 0

    Bahsedilme
    0 Mesaj

    Standart

    Ya Ama Siz Cok Tatlisiniz Sevmeyen Insanlarida Anlamiyorum Tepki Falan Almiyosunuz Inşallah çünkü üzülürüm O Zaman...
    Ya Liz Sana Bi Sorum Var Karşindaki Ya Adini Unuttum Heyecandan Yani Oydaki Sevgilin Onun Karsisinda Olmak Nasil Bi Duygu Gerçekte Nasil Biri Cevaplayabilirsen Sevinirim Gerçekten...
    İKLİMA NERDESİN GİTTİN Mİİİ
    SLMMM BURDAMISIN GİTTİNİZ Mİ CEVAP YAZMADINIZDA
    Konu irem99 tarafından (13-08-06 Saat 17:42:08 ) değiştirilmiştir.

Sayfa 2/127 İlkİlk 1234561252102 ... SonSon

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Benzer Konular

  1. Kızlar Yurdu (1992) - Bölüm Yorumları
    By yesilcam1907 in forum Biten Diziler (STAR TV)
    Cevaplar: 11
    Son Mesaj: 25-12-10, 17:25:46
  2. Altın Kızlar - Bölüm Yorumları
    By AyseTu in forum Biten Diziler (ATV)
    Cevaplar: 295
    Son Mesaj: 09-06-09, 18:04:05
  3. Altın Kızlar
    By ANİTA in forum Diğer Biten Yabancı Diziler
    Cevaplar: 13
    Son Mesaj: 30-03-09, 11:14:39
  4. Kızlar Yurdu - Bölüm Yorumları (2)
    By ashill in forum Kızlar Yurdu
    Cevaplar: 903
    Son Mesaj: 13-08-06, 17:22:16
  5. Kızlar Yurdu - Bölüm Yorumları (1)
    By gzm in forum Kızlar Yurdu
    Cevaplar: 902
    Son Mesaj: 30-07-06, 00:37:04

Bu Konudaki Etiketler

Yer imleri

Yer imleri

Yetkileriniz

  • Konu Açma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  

webmaster forum
netspor
taraftarium24
yerli filmler
diziizle.blog
fragmanlar
juul
One Hit Wonder
Bu sistem vBulletin® alt yapısına sahiptir, Version 4.2.5 kullanılmaktadır. Telif hakları, Jelsoft Enterprises Ltd'e aittir. Copyright © 2020

Mobil Ödeme bahis
cratosslot giriş
vdcasino
meritroyalbet
güvenilir casino siteleri
canlı casino
meritroyal bet
casino siteleri
canlı rulet
deneme bonusu
ilbet giriş
bursa escort
kartal escort
maltepe escort
bahis siteleri
güvenilir casino siteleri
casino siteleri
canlı bahis siteleri
escort ankara

LinkBacks Enabled by vBSEO 3.6.1 © 2011, Crawlability, Inc.