Sayfa 1/201 123451151101 ... SonSon
1001 sonuçtan 1 ile 5 arası

Konu: Küçük Kadınlar - Bölüm Yorumları (6)

  1. #1
    Durum:
    Çevrimdışı
    yagmur94 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Oyuncu
    Üyelik tarihi
    17.02.2006
    Yer
    İstanbul
    Mesajlar
    1,758
    Konular
    6
    Verdiği Beğeni
    0

    Aldığı Beğeni: 0

    Bahsedilme
    0 Mesaj

    Standart Küçük Kadınlar - Bölüm Yorumları (6)

    Alıntı dnsm Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bencede parayı huysuz verdi haladan almadıkları alinin vermesinden kesin
    aliylede huysuzun bağlantısı utkunun vereceği yok heralde:icon_whis
    bi de utku vermiş çıkıyormuş koparım artık:img-hyste
    Yok utku vermiş olamaz yaa
    Parayı kim verirse versin sarıldığı kişi timu çıksın yeter yoksa kaybetcem iddayı

    Fragmanda utku çok komikti aklıma geldikçe gülme krizine giriorum

  2. #2
    Durum:
    Çevrimdışı
    angel eyes - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Yönetmen
    Üyelik tarihi
    13.05.2007
    Yer
    ßaRış'ımin kalbinde&#9829
    Mesajlar
    14,012
    Konular
    11
    Verdiği Beğeni
    0

    Aldığı Beğeni: 0

    Bahsedilme
    0 Mesaj

    Standart

    Alıntı "KaRtAnEsİ" Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    şimdi aklıma geldi...
    sanırım sami uyuzundan kurtulduk...bu bölüm hiç göstermediler...aman gittiği yerden dönemesin...
    birde hala ve enişteden kurtulsak süper olacak...enişteyi gördükçe midem bulanıyor...
    gelir birkaç güne merak etme.
    siz kullaklarımı çınlattınız der damlar haftaya.
    zaten sinir oluyorum o adama.
    zaten o adamı hiçbir rolünde sevmiyorum ki.:img-hyste

  3. #3
    Durum:
    Çevrimdışı
    barışist_eylul - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Oyuncu
    Üyelik tarihi
    26.06.2007
    Yer
    ♥ FENERBAHÇE'mle...
    Mesajlar
    1,304
    Konular
    0
    Verdiği Beğeni
    0

    Aldığı Beğeni: 0

    Bahsedilme
    0 Mesaj

    Standart

    Alıntı yagmur94 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Başından beri diorum Timuçin ve ailesi bir melekk (babayı anca gördüm )
    Timuçinn iyilikle kendini aşmış vaziyette bir karakter bi tek kanatları eksik:img-in_lo:img-in_lo
    İremde iyi kıss anneside iyi biri eliften süphelenmekle haklı bence kadın sonuçta kızı tanımıyorum

    Ama Timuçin farklı yaaa ilk bölümden beri bitiyourm :img-in_lo
    Ben böle bi karakter görmedim
    Elif onu red ederse timuçine haksızlık etmiş olur :img-cray:
    Evet yağmurcum, imza ve kaşemi bastım altına. İrem çok tatlı ya yıldızı yüksek. Sevimli. Çok aramışlar mıa acaba bu kadar abi kardeş birbirine uyan kişiler. Gözleriin rengi flalan :) maşallah harikalar.

  4. #4
    Durum:
    Çevrimdışı
    angel eyes - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Yönetmen
    Üyelik tarihi
    13.05.2007
    Yer
    ßaRış'ımin kalbinde&#9829
    Mesajlar
    14,012
    Konular
    11
    Verdiği Beğeni
    0

    Aldığı Beğeni: 0

    Bahsedilme
    0 Mesaj

    Standart

    Alıntı nedim_bahar Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bizim huysuzun Cansu'yu piyonanun başında görürken bi gülümsemesi vardı bence artık ona bağırmak yerine tam tersi artık onunla birlikte olmak isteyecektir ama güzerl ikili olurlar bunlar...hem zaten huysuz özlemişti Casu'yu...
    evet huysuz cansuyu özlemişti.
    badeye sorduğunda yoklar dediğinde ya deyip yüzünün şekli değişmişti.
    şimdi fargmanda yüzünde güller açıyor.

    yalnız ben cansunun hala armi ve elifle konuşmamasına bozuldum.
    keşke konuşsaydı.

  5. #5
    Durum:
    Çevrimdışı
    bse
    bse - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Figüran
    Üyelik tarihi
    07.08.2006
    Yer
    İstanbul
    Mesajlar
    319
    Konular
    0
    Verdiği Beğeni
    0

    Aldığı Beğeni: 0

    Bahsedilme
    0 Mesaj

    Standart

    Alıntı barışist_eylul Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Evt canım ya. Boşverr takma sen kafaya, Timuyu sevmeye devam et aldırma. Sana tamamen katılıyorum. Elif o şansları Timuya vermedi hep kaçtı ondan. Bu arada, Timu vodafone rekamında " gel gel gel gel abi gel gel " diyen çocuk. Araba sonra lambaya falan vuruyor. Öyle işte.. herneyse.





    Yağmurcum sanmıyorum canım ya, huysuz da vermiş oalbilir. Vankedisi nikl iarkdaşımın dediğinden sonra bnm de fikrim değişti. Keşke öyle olsa. AMa bakalım göreceğiz.
    aaa omuymuş ben bi izliim o reklamı:img-hyste
    ya bnce parayı utku vermiş olabilir ya..
    huysuz kızlara yardım etmek ister utkuda olayı açarsa huysuza odayapar bi babalık:)
    ama bi yandanda timu olmasını o kdr istiyorum ki:icon_whis
    Konu bse tarafından (16-07-08 Saat 03:06 ) değiştirilmiştir.
    imzada gifli resim kullanimi yasaktir

Sayfa 1/201 123451151101 ... SonSon

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Benzer Konular

  1. Küçük Kadınlar - Bölüm Yorumları (14)
    By BERNA in forum Küçük Kadınlar
    Cevaplar: 999
    Son Mesaj: 31-03-09, 23:09
  2. Küçük Kadınlar - Bölüm Yorumları (7)
    By ssvshy in forum Küçük Kadınlar
    Cevaplar: 999
    Son Mesaj: 10-08-08, 21:57
  3. Küçük Kadınlar - Bölüm Yorumları (5)
    By aslanselda in forum Küçük Kadınlar
    Cevaplar: 964
    Son Mesaj: 16-07-08, 03:00
  4. Küçük Kadınlar - Bölüm Yorumları (4)
    By aslanselda in forum Küçük Kadınlar
    Cevaplar: 998
    Son Mesaj: 09-07-08, 16:04
  5. Küçük Kadınlar - Bölüm Yorumları (3)
    By angel eyes in forum Küçük Kadınlar
    Cevaplar: 1000
    Son Mesaj: 04-07-08, 18:32

Bu Konudaki Etiketler

Yer imleri

Yer imleri

Yetkileriniz

  • Konu Açma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  

hd film izle
film izle
fragmanlar
juul
One Hit Wonder
istanbul evden eve nakliyat
Kayseri evden eve nakliyat
uluslararası evden eve nakliyat
Bu sistem vBulletin® alt yapısına sahiptir, Version 4.2.5 kullanılmaktadır. Telif hakları, Jelsoft Enterprises Ltd'e aittir. Copyright © 2020

bahis siteleri
güvenilir casino siteleri
casino siteleri
canlı bahis siteleri
escort ankara
tipobet
cialis
kamagra
deneme bonusu
Güvenilir Bahis Siteleri
maltepe escort
buca escort
sağlam bahis siteleri
eskort
istanbul escort
bayan escort
almanya medyum

LinkBacks Enabled by vBSEO 3.6.1 © 2011, Crawlability, Inc.