Sayfa 150/200 İlkİlk ... 50100140146147148149150151152153154160 ... SonSon
998 sonuçtan 746 ile 750 arası

Konu: Küçük Sırlar - Bölüm Yorumları (5)

  1. #746
    Durum:
    Çevrimdışı
    Egeli09 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Figüran
    Üyelik tarihi
    02.09.2009
    Mesajlar
    762
    Konular
    0
    Verdiği Beğeni
    0

    Aldığı Beğeni: 0

    Bahsedilme
    0 Mesaj

    Standart

    Bölümü hatırladıkça Su'ya uyuz oluyorum. Demir'e olan tavırları yüzünden onu öldürebilirim. İnsan kendini kurtaran kişiye öyle mi davranır ya! Bir güler yüz yok, teşekkür yok... Yok, yok, yok! Bu kızın kafa harbiden boş. :img-tomat

  2. #747
    Durum:
    Çevrimdışı
    *tamara* - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Yönetmen
    Üyelik tarihi
    27.12.2008
    Yer
    pheebs.
    Mesajlar
    14,709
    Konular
    9
    Verdiği Beğeni
    0

    Aldığı Beğeni: 2

    Bahsedilme
    0 Mesaj

    Standart

    Seviyorum Ayşegül'ü. Zeki şey ya. Kolunu morartıp suçu Su'ya atacak. :)
    Ama Meriçcan var. Gerçi oda Ayşegül'lerden sayılır. :img-hyste

    Ayşegül&Çet öpüşücek sandım biran. Ama insanın duygularıylada bukadar oynanmazki cidden ya. Neler hissetmiştim...:img-cray:
    Ayrıca bence Ayşegül bıraksın Ali'nin peşini. Ona daha çok değer verebilicek bi kişi var. (bknz:Çet )

    Bu arada böyle herbölüm Su'yun bi sırrının ortaya çıkıp,Su'yun koşarak ortamı terkedip,içip,zırlayıp,teselliyi Ali'de bulduğu sahneler izlemek istemiyorum. Umarım bu böyle devam etmez.

  3. #748
    Durum:
    Çevrimdışı
    ^nymph^ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Oyuncu
    Üyelik tarihi
    14.09.2008
    Yer
    Kemal 💕 Nihan
    Mesajlar
    1,849
    Konular
    3
    Verdiği Beğeni
    20

    Aldığı Beğeni: 56

    Bahsedilme
    1 Mesaj

    Standart

    Alıntı Balıkçı_şevval Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    su hiççççççççç masum değil...su'yu çok seven bir babası var tamam özeli pek güzel değil ama asla bunu kızına hissettirmiyor ve suyu pamuklara sarmış bir babaannesi var yani kızın etrafındaki herkes ona sevgi vermiş durmuş ama yinede en ufak olumsuzlukta içki,erkek operasyonlarına balıklama daldı:img-hyste birde Ayşegül gibi annesi berbat bir anneye,berbat bir üvey babaya sahip olsa biz su hatunu nerelerden toplardık ben hayal edemiyorum:img-hyste ayşegüle söylediği en son çirkin kelime bile ona söyleyeceklerimizin yanında az kalırdı:img-yes: Yani Su Ayşegülün çektiği sıkıntıları çekse onu aynı gece iki erkeğin kollarında bile görebilirdik aaaa bir dakika bu gece zaten önce çet ile sonra ali ile yakınlaştı:icon_whis yani şimdiden başladı masumcuk:img-hyste

    Ayşegül çok çok kötü şeylere şahit olmuş bir kız:img-cray: ve bunu ilerleyen bölümlerde göreceğiz.zaten annesine bakınca ben Ayşegüle kızamıyorum acıyorum:img-cray::img-cray:

    Çet Efendi de ayşegülü o evden postalayınca aşık olacak yani jetonu o zaman düşecek veee bizler işte o zaman Çet&Ay sahneleri izleyeceğiz:love05:

    Aklıma birşey takıldı bu ayşegülün ilk birlikteliği çet ile olmasın geçmişte:icon_whis yani bir hata yaptıklarını düşünüp bunun üstünü kapatıyorlarmış gibi geldi sanki ayşegül&çet arasında önceden birşeyler olmuş:love05:ben ilk ay&çet konuşmasından böyle birşey sezinledim:icon_whis

    Kusura bakmayın ama yazışınıza cidden hayran kaldım!

    Yanlış anlamayın amacım görüşünüze müdahale etmek değil ama anlamadığım şey Ayşegül ne sıkıntı çekmiş? Çok çok kötü şeylere tanık olmuş diye yazmışınız ama gösterdiler de ben mi kaçırdım anlamadım bu çok çok kötü şeyler ne oluyor acaba?...
    Benim gördüğüm arkadaşlarını ezen,gayet şımarık,kendisini beğenmiş,zenginlik içinde yaşayan bir kız Ayşegül...


    Su'ya gelince...Pamuklara sarmış bir babannesi olabilir ama hayatına çok fazla müdahale eden bir babanne,ve benim anladığım kadarıyla da baba su ve ağbisi ile ilgilenemediği için babanne başına atılmış birisi Su...

    Ayrıca Su'yun 'en ufak bir olumsuzluk' değilde 'çok büyük bir şanssızlık' yaşadığını düşünüyorum.
    Babasını ziyarete gidiyor ve asansörde zorbanın tekinin saldırısına uğruyor,adamla boğuşuyor,elinden kurtulup babasına sarıldığında o tabloyla karşılaşıyor.
    Babası soluk soluğa ve arkasında aşağı yukarı kendisiyle aynı yaşta genç kızlar...
    Bence iğrenç bir tablo ile karşılaştı,ve bu yine bence en ufak bir olumsuzluk değil,büyük bir olumsuzluk...

    Not:Çet ile Ayşegül'ün olmasını asla istemiyorum.Çünkü Ayşegül çok kurnaz,çok numaracı birisine benziyor.Ve çok tehlikeli...

    Ama Çet bence göründüğü gibi şımarık,duygusuz değil.İAksine duygulu ve iyi biri sanki...
    Ayşegül'ü ona yakıştıramadım ben.

  4. #749
    Durum:
    Çevrimdışı
    MissCansu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Yardımcı Yönetmen
    Üyelik tarihi
    31.10.2009
    Yer
    Hyun Bin.
    Mesajlar
    2,432
    Konular
    1
    Verdiği Beğeni
    0

    Aldığı Beğeni: 0

    Bahsedilme
    0 Mesaj

    Standart

    Alıntı 93simge93 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Tamam canım :img-yes:

    Ayrıca Demirde hala anlamamış suyun onu bir başkası sandığını.
    Ali şu an Suyla çıkıyosa bunu Demire borçludur.

    Çet ve Meriçi hiç düşünemiyorum :img-hyste

    Canım hiç sorma ya Çet & Meriç:img-hyste
    O zaman Blair, Su olur Blair , Ayşegül değil miydi ya?
    Ayşegül & Çet olucak yakında, ee daha sonra Meriç & Çet birlikte olucaak. ee nasıl olacak bu kafam karıştıı!:kahve

    Meriç bu bölümden sonra değişmeli bence, makyajlar kıyafetler falan.. aşırı derecede makyaj olsun bence. Jenny gibi:img-wink:

  5. #750
    Durum:
    Çevrimdışı
    kralicehazal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Oyuncu
    Üyelik tarihi
    14.01.2010
    Yer
    Barbie Klaus.
    Mesajlar
    1,151
    Konular
    1
    Verdiği Beğeni
    0

    Aldığı Beğeni: 0

    Bahsedilme
    0 Mesaj

    Standart

    Alıntı sessizlik__ Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yorumunuza tamamen katılıyorum...
    gerçekten çok yalnıştı ayşegüle öyle bir yakıştırma yapmaları ve kızcagızıın bunu yüzüne vurmaları...

    bana göre o sözü su daha çok hakediyor...dün ali bugün çet ikisinede yeşil ışık yaktı ikisine de yanaştı ayşegül ne yaptı sadece birini istedi ve onun oldu
    Evet. Ama biz tabiki koldan kola gezen ama vermeyen ( bunu bedenini anlamında söylüyorum) kıza daha masum,daha temiz deriz.
    3 yıllık ilişkisinde,kaybetme korkusuyla beraber olan,kötüdür. bkz - yersen.
    Follow me,end up like me.
    Alison Dilaurentis


Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Benzer Konular

  1. Küçük Sırlar - Bölüm Yorumları (20)
    By ipekaziz in forum Küçük Sırlar
    Cevaplar: 999
    Son Mesaj: 17-05-11, 00:03
  2. Küçük Sırlar - Bölüm Yorumları (15)
    By GFBusra in forum Küçük Sırlar
    Cevaplar: 1000
    Son Mesaj: 18-04-11, 00:20
  3. Küçük Sırlar - Bölüm Yorumları (11)
    By GFBusra in forum Küçük Sırlar
    Cevaplar: 997
    Son Mesaj: 04-02-11, 18:13
  4. Küçük Sırlar - Bölüm Yorumları (3)
    By ipekaziz in forum Küçük Sırlar
    Cevaplar: 1000
    Son Mesaj: 15-07-10, 22:41
  5. Küçük Sırlar - Bölüm Yorumları (1)
    By delfin23 in forum Küçük Sırlar
    Cevaplar: 989
    Son Mesaj: 20-06-10, 20:59

Bu Konudaki Etiketler

Yer imleri

Yer imleri

Yetkileriniz

  • Konu Açma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  

LinkBacks Enabled by vBSEO 3.6.1 © 2011, Crawlability, Inc.