Sayfa 199/201 İlkİlk ... 99149189195196197198199200201 SonSon
1001 sonuçtan 991 ile 995 arası

Konu: Küçük Sırlar - Bölüm Yorumları (24)

  1. #991
    Durum:
    Çevrimdışı
    GÜL GÜZELİ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Yönetmen
    Üyelik tarihi
    30.04.2006
    Yer
    Bursa
    Mesajlar
    20,159
    Konular
    6
    Verdiği Beğeni
    0

    Aldığı Beğeni: 13

    Bahsedilme
    0 Mesaj

    Standart

    sanırım ben bu fragmanın içinde karambole karıştım gitti..Çok karışık yaaa neyi nereye koyucagımı şaşırdım ama sanırım az buçuk çözdüm.. Şimdi ilk sahnede çet ayşegüle bişi diyebiliyomu bilmiyorum ama ayşegül o arabaya biniyo çet bunu görüyo sinirle arabasına atlayıp gidiyo sonra ayşegül o arabadan iniyo ayşegül gittikten sonra çet geliyo ralfi bahçede görünce zaten anlıyo gitmedikleri çünkü gitseler ralf bahçede olmaz o öpücükte muhtemelen ayşegül çetin yanından ralfin arabasına gidince oluyo ayşegül gidiyo ralfin yanına çet bunu görünce sinirleniyo arabaya binip gidiyo sonra öpücük oluyo arabaya biniyolar ama ayşegül gitmiyo bence.. Gelelim 2.kısma ayşegül arabadan inmiş ve çok sinirli odasında sanırım hemen o zaman dışarı çıkıyo çünkü çetin üstünde aynı badi var hala ayşegüle gitmeni istemiyorum dedigi sahnedeki gömlegi ee koca bölüm boyunca aynı gömlekle gezmicekse şayet belliki ayşegül ilk sahnede çıkıyo dışarı ve çet onu bekliyo buraya kadar sanırım çözdüm ama sonrası karışık özelliklede çetin söyledigi sözler konusunda karışıgım eğer tutup aliye söylemişse o sözleri çet burdan ona koca bi OHAAA gönderiyorum koskoca adama emir verir gibi onu yapmıcaksın bunu yapmıcaksın denirmi babasımı bu alinin daha neler haaa ayşegüle söyleyebilir kıskançlıktan ralfle görüşmesini istemedigi için söylemesi normalki inş ona söylüyodur:)

  2. #992
    Durum:
    Çevrimdışı
    meryıl - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Figüran
    Üyelik tarihi
    17.07.2006
    Yer
    Çok uzaklarda
    Mesajlar
    726
    Konular
    0
    Verdiği Beğeni
    0

    Aldığı Beğeni: 0

    Bahsedilme
    0 Mesaj

    Standart

    Alıntı betüsüm Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    herkes yeni başlığı beklediği için mesajları bekletiyormuş gibi geliyor bana :img-hyste:img-hyste
    bana ilk ayşe arabaya biniyor sonra çet arabasıyla önlerini kesiyormuş gibi geldi daha doğrusu böyle bir şey olabilir raifle çette o arada dalaşırsa ayşe ona sinirlenmiş olabilir sonuçta raif çeti hırs yaptığı için onun yanında az biraz kontrolünü kaybediyor
    Boşaltın içinizi yeni başlık sabahtan önce çıkmaz :img-hyste

    Çet'in de arabayı hızla sürmesini bundan başka senaryo açıklamıyor. Demek ki Çet Ayşegül ve Ralf'in önünü kesecek :happy0064:happy0064
    Bu gün uçuşlar serbest bana ve Rojda'ya ama Pazartesi fena çakılacağız :img-hyste

  3. #993
    Durum:
    Çevrimdışı
    venge - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Set Görevlisi
    Üyelik tarihi
    22.03.2008
    Yer
    İstanbul
    Mesajlar
    41
    Konular
    0
    Verdiği Beğeni
    0

    Aldığı Beğeni: 0

    Bahsedilme
    0 Mesaj

    Standart

    Alıntı deniz1907 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    2.fragmanda başka bir Ali Ceyle öpüşmesi görürüz artık, bolca var nasılsa çok lazımmış gibi:img-beee:
    Arzu Saygın enerjisi süper olur, hissedebiliyorum bunu :img-eat:
    İpek'le değilde Arzu'yla bir alıp veremedikeri var sanırsam :865323
    Kaç gündür söyleyeceğim hep unutuyorum. İpek Arzu'nun bu yıkık dökük halini müthiş canlandırıyor :img-in_lo Harikasın İpek'im :img-in_lo
    gerçekten çok iyi canlandırıyor ama bazen acaba bu ipekmi hani rol yapmıyoda doğal halimi diyorum ama bunu gerçekten düşünüyorum .ali ceylaya gelirsek ceyla gitmiş yerine geyşa gelmiş yani ali ayaklarımı yıka dese yıkar :img-hyste son sahnelerinde ceyla aliye evden çıkarken hadi bende seni yolcu edeyim ya hatun bu evciliğe fazla kaptıdı kendini bu şimdi evlilik planlarıda yapar

  4. #994
    Durum:
    Çevrimdışı
    deniz1907 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Yönetmen
    Üyelik tarihi
    09.01.2006
    Yer
    az.
    Mesajlar
    3,962
    Konular
    0
    Verdiği Beğeni
    0
    Beğenilen Mesaj
    Bahsedilme
    0 Mesaj

    Standart

    Alıntı venge Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    gerçekten çok iyi canlandırıyor ama bazen acaba bu ipekmi hani rol yapmıyoda doğal halimi diyorum ama bunu gerçekten düşünüyorum .ali ceylaya gelirsek ceyla gitmiş yerine geyşa gelmiş yani ali ayaklarımı yıka dese yıkar :img-hyste son sahnelerinde ceyla aliye evden çıkarken hadi bende seni yolcu edeyim ya hatun bu evciliğe fazla kaptıdı kendini bu şimdi evlilik planlarıda yapar
    Ceyla'nın bu hale geleceği belliydi zaten. Yazık gelecek planlarıda yapıyor, yok çok mutlu olacaklarmışta falanmışta filanmışta :img-hyste:img-hyste
    Tabi canım tabi siz Ali'yle çok mutlu olacaksınız :img-hyste
    Evleniceksiniz çoluk çocuğa falan karışacaksınız :img-hyste

  5. #995
    Durum:
    Çevrimdışı
    GÜL GÜZELİ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Yönetmen
    Üyelik tarihi
    30.04.2006
    Yer
    Bursa
    Mesajlar
    20,159
    Konular
    6
    Verdiği Beğeni
    0

    Aldığı Beğeni: 13

    Bahsedilme
    0 Mesaj

    Standart

    Alıntı Rojda94 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Aysegul nasil eski haline geri döndü?

    Aysegul bu bolum anlasilan Ralf'e cok ama cok kizgin. Yalanlarindan dolayi. Yatma olayi hani. Aynanin karsisinda dururkende dellenmis gibi gorunuyor, cicek atiyor filan. Bence Ralf'in yapacagi o ''Saldiriya'' gerek yok Aysegulun geri donmesi icin. Bu kizginlikla guzel kiyafetini giyiyor, rujunu suruyor filan. Hemde ayni gunun aksaminda :img-wink:

    ilahi rojdacım yaa:img-hyste:img-hyste Ralf ayşegüle saldırıya gerek var diye saldırmıcakki zaten:icon_whis:icon_whis Gider ayak pislik olsun diye hepte yaptıgıyla çetle ayşegülün birbirine yaklaştırsın diye yapıcak:icon_whis:icon_whis muhtemelen çet ayşegülü sakinleştiricem derken bunlar artık ipin ucunu bırakıcaklar ( tamam kabul çok hayel perestçe oldu:img-beee::img-beee:) ama artık yani bilmiyorum tımara ne demeli yakında onu atların yanına sokup iyi bi tımarlıcam o olucak:img-beee::img-beee:

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Benzer Konular

  1. Küçük Sırlar - Bölüm Yorumları (20)
    By ipekaziz in forum Küçük Sırlar
    Cevaplar: 999
    Son Mesaj: 17-05-11, 00:03
  2. Küçük Sırlar - Bölüm Yorumları (15)
    By GFBusra in forum Küçük Sırlar
    Cevaplar: 1000
    Son Mesaj: 18-04-11, 00:20
  3. Küçük Sırlar - Bölüm Yorumları (11)
    By GFBusra in forum Küçük Sırlar
    Cevaplar: 997
    Son Mesaj: 04-02-11, 18:13
  4. Küçük Sırlar - Bölüm Yorumları (3)
    By ipekaziz in forum Küçük Sırlar
    Cevaplar: 1000
    Son Mesaj: 15-07-10, 22:41
  5. Küçük Sırlar - Bölüm Yorumları (1)
    By delfin23 in forum Küçük Sırlar
    Cevaplar: 989
    Son Mesaj: 20-06-10, 20:59

Bu Konudaki Etiketler

Yer imleri

Yer imleri

Yetkileriniz

  • Konu Açma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  

LinkBacks Enabled by vBSEO 3.6.1 © 2011, Crawlability, Inc.