Sayfa 2/201 İlkİlk 1234561252102 ... SonSon
1001 sonuçtan 6 ile 10 arası

Konu: Küçük Sırlar - Bölüm Yorumları (25)

  1. #6
    Durum:
    Çevrimdışı
    betüsüm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Oyuncu
    Üyelik tarihi
    24.06.2007
    Yer
    Derinlerde...
    Mesajlar
    1,092
    Konular
    0
    Verdiği Beğeni
    0
    3 beneği almış
    Bahsedilme
    0 Mesaj

    Standart

    Alıntı meryıl Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster

    O zaman kır zincirlerini gel. En imkansızı iste, olmaz denilen bu bölüm olacak (gibi düşün)

    Ayy keşke evde Nesli ve Ömer olmasa da bu seferde kızı eve kilitlese. Çet bu konularda kendini tekrar edebilir. Öküzcan yeni şeyler yapamıyor bari tekrarlarını adam gibi seçsin :img-beee:

    Spoiler İçermektedir
    aslında sanki evde yoklar çet karanlıkta bekliyor ayşegülde ışığı yakıyor gibi geldi bana kırdım zincirlerimi geliyorum
    ayşede acayip güzel olmuş pek bir seksi çet fena bakıyor zaten:img-in_lo
    Spoiler İçermektedir


    Alıntı GÜL GÜZELİ Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Salonda dönmeli koltuk varmıydıki:icon_whis:icon_whis hayır koltukları şöyle bi gözden geçiriyorumda hafızamda hiç biri dönmeliye benzemiyodu:icon_whis:icon_whis
    var tatlım dönmeli koltuk salonda daha öncede oturmuştu çet o koltuğa ayşeyi düşünüp sülümanlar telde konuşmuştu:img-hyste elinde de kahve fincanı vardı hatta

  2. #7
    Durum:
    Çevrimdışı
    meryıl - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Figüran
    Üyelik tarihi
    17.07.2006
    Yer
    Çok uzaklarda
    Mesajlar
    726
    Konular
    0
    Verdiği Beğeni
    0

    Aldığı Beğeni: 0

    Bahsedilme
    0 Mesaj

    Standart

    Alıntı betüsüm Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    aslında sanki evde yoklar çet karanlıkta bekliyor ayşegülde ışığı yakıyor gibi geldi bana kırdım zincirlerimi geliyorum
    ayşede acayip güzel olmuş pek bir seksi çet fena bakıyor zaten:img-in_lo
    Spoiler İçermektedir



    var tatlım dönmeli koltuk salonda daha öncede oturmuştu çet o koltuğa ayşeyi düşünüp sülümanlar telde konuşmuştu:img-hyste elinde de kahve fincanı vardı hatta
    Uyuyorlardır belki. Aslında Dubai işinin yeniden hortlamasının tam sırası. Hazır herkes hortluyor buna da bir el atsınlar......

    Ya o koltuk dönmeli değildi ve kahverengiydi diye hatırlıyorum ben ama

  3. #8
    Durum:
    Çevrimdışı
    venge - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Set Görevlisi
    Üyelik tarihi
    22.03.2008
    Yer
    İstanbul
    Mesajlar
    41
    Konular
    0
    Verdiği Beğeni
    0

    Aldığı Beğeni: 0

    Bahsedilme
    0 Mesaj

    Standart

    Alıntı beren89 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    hahaha valla dogru dedin! zaten ceyla'nin olayi bu.. hicbi zaman hakli ve 3. kisi olmadan girmedigi icin ali'nin hayatina, simdi kendine ali'ye cikisacak hakki bulmuyo.. hic kizmiyo ali'ye.. ali de bunun rahatligina sigindi..

    yani hic iliski gibi durmuyo zaten, opusuyolar falan ama sifir inandiricilik. tez zamanda biter isalla. ali niye arzunun kapisinda bilmiyorum ama orda herkes arzu'nun bakisina yorum yapmis. ali de cok yenik geldi bence o kapiya
    (sakin yanlis anlasilmasin ali allahin odunu, arzu ona cektirmeli, kupesinden asicam valla)
    haklısın bide ceylanın bi avantajı ali arzuyla ilgili herşeyi ceylayla paylaştığı için ve arzunun eksilerini biliyo ve ona göre oynuyo akıllı ama bana kalırsa arzudan daha zavallıca şu konumda çünkü arzu var olduğuna inandığı aşkı için savaşıyo alinin onu sevdiğini bildiği için gerçi ali gibi bi aşık olmaz olsun orası ayrı tabi küpeye gelince küpeye yazık biz direk küpeye dokunmadan kulaklarından çivileyelim

  4. #9
    Durum:
    Çevrimdışı
    bernanur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Figüran
    Üyelik tarihi
    29.10.2010
    Yer
    ßLGЯ' ~
    Mesajlar
    679
    Konular
    0
    Verdiği Beğeni
    0

    Aldığı Beğeni: 0

    Bahsedilme
    0 Mesaj

    Standart

    Ya koltuk olayına dalıyorum ama salondaki sabit beyaz koltuk değil mi o bir de dönüyor muydu?
    ayrıca o koltuğun duruş açısı merdivenlere doğruydu ve uzun koltuğun baya arkasında yemek masasının oraya doğruydu (Allah'ım bu nasıl bir anlatım biçimidir ki?)
    Çet'in fragmanda oturduğu koltuk salondaysa eğer kapıya doğru oluyor ki ben salonda öyle bir koltuk hatırlamıyorum.
    (benim devreler ufaktan yanıyor sanırım uyuyorum tamam)

  5. #10
    Durum:
    Çevrimdışı
    GÜL GÜZELİ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Yönetmen
    Üyelik tarihi
    30.04.2006
    Yer
    Bursa
    Mesajlar
    20,157
    Konular
    6
    Verdiği Beğeni
    0

    Aldığı Beğeni: 13

    Bahsedilme
    0 Mesaj

    Standart

    yaa neyse koltuğu boşverin şimdi önemli olan o sahnede bi ayçet sahnesi olacagı nesliler evde degil sanırım yada uyuyolar çünkü ayşegül lambayı yakarak giriyo içeri bu durumda nolur nolur vede nolur TIMARcım bize adam akıllı bi sahne izlettirsin yaaa vuslatı geçtim şöyle en ateşlisinden bi yakınlaşmaya bile razıyım artık dizi bitiyo bee ne vuslat ne yakınlaşma ne bişi çet boşamı aşık oldu ayşegüle öf yani

Sayfa 2/201 İlkİlk 1234561252102 ... SonSon

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Bu Konudaki Etiketler

Yer imleri

Yer imleri

Yetkileriniz

  • Konu Açma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  

LinkBacks Enabled by vBSEO 3.6.1 © 2011, Crawlability, Inc.