Sayfa 198/198 İlkİlk ... 98148188194195196197198
990 sonuçtan 986 ile 990 arası

Konu: Küçük Sırlar - Bölüm Yorumları (1)

  1. #986
    Durum:
    Çevrimdışı
    BARBİEBABY - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Figüran
    Üyelik tarihi
    27.03.2009
    Yer
    Berlin
    Mesajlar
    329
    Konular
    0
    Verdiği Beğeni
    0

    Aldığı Beğeni: 0

    Bahsedilme
    0 Mesaj

    Standart ***************

    Alıntı t-o-r-t-u-r-a Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Allah ım o kadir bu kadir mi inanmıyorum inan koptum resmen korkunç birşey bu ya vay be ee tabi adam sıkıldı ünlü bir kadınla dolanmaktan kendisi ünlü oldu yani bu lafı söylemek istemezdim sabahtan beri kötü bir seçim diyorum ama geri aldım lafı rezalet ötesi bir seçim kötü bunun yanında iyi kalır yani lütfen ardayı istiyoruz illa oynuycaksa bu adam başka rolde oynasın lütfen yani nate gibi bir efsaneyi bu adama oynatamazlar olmazzz
    valla dediklerinin her harfine katılıyorum arkadaşım bu ne ?? oyunculuk 0 bu adamda kliplerini görüyoruz arda arda arda yapımcılara sesleniyoruz gözünüzü açın bi ya ....

  2. #987
    Durum:
    Çevrimdışı
    BehlülNihal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Oyuncu
    Üyelik tarihi
    06.03.2010
    Mesajlar
    1,622
    Konular
    0
    Verdiği Beğeni
    0

    Aldığı Beğeni: 0

    Bahsedilme
    0 Mesaj

    Standart

    Alıntı BARBİEBABY Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ay cidden o kadir o kadir mi :S igrenççççç bende google dan baktım ama olamaz dedim tanıyamadım fragmanda ben noname dedince tanınmadık birisi zannetmiştim ya o adamda ne ses var nede oyunculuk
    not:bide şey dicem sanırım sen chad michael murray hayranısın ardada sanki biraz onu hatırlatmıyor mu???yani tabikide bu benim düşücem.
    Evet canım bu kadir o kadir
    Evet Chad Michael Murray hayranıyım hemde sıkı bir biçimde
    Sarışın olduğu için belki belki benzettin hafif andırıyo ya
    Ama Chad Murray Benim için Anlatılmaz Yaşanır. :good:

  3. #988
    Durum:
    Çevrimdışı
    BARBİEBABY - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Figüran
    Üyelik tarihi
    27.03.2009
    Yer
    Berlin
    Mesajlar
    329
    Konular
    0
    Verdiği Beğeni
    0

    Aldığı Beğeni: 0

    Bahsedilme
    0 Mesaj

    Post **************

    Alıntı diziler034 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Rica ederim cnm..:img-wink:
    İlk bölümde kimin daha iyi olup olmadığını anlarız cnm şimdi oynanmadığı halde beğenmemek doğru değil bence belkide merve çok iyi bir rol sergileyecektir bize..Belkide diğer oyuncularda öyle olacaktır..2.fragman çıksa daha iyi anlaşılır belkide..Bakalım artık..:img-wink::img-wink::img-wink:
    şimdi kızlar ben bunada birşey demek istiyorum merve bolugur orda seksi olmaya çalırsan resmen çuvallamış o kızda bir seksilik yok kardeşim neden öyle göstermeye çalışılmış anlamadım eline her kırmızı ruju alıp gözlerini bayan seksi olsun o zaman ...

  4. #989
    Durum:
    Çevrimdışı
    herbokolog001 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Yardımcı Yönetmen
    Üyelik tarihi
    15.06.2008
    Yer
    İstanbul
    Mesajlar
    2,317
    Konular
    0
    Verdiği Beğeni
    0

    Aldığı Beğeni: 0

    Bahsedilme
    0 Mesaj

    Standart

    Alıntı BARBİEBABY Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    şimdi kızlar ben bunada birşey demek istiyorum merve bolugur orda seksi olmaya çalırsan resmen çuvallamış o kızda bir seksilik yok kardeşim neden öyle göstermeye çalışılmış anlamadım eline her kırmızı ruju alıp gözlerini bayan seksi olsun o zaman ...

    katılıyorum ...ben onu sewimli lise öğrencisiyle sewiyodummm....buna şu anda alışamadımmm....izledikçe alışırım sanırımm

  5. #990
    Durum:
    Çevrimdışı
    BARBİEBABY - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Figüran
    Üyelik tarihi
    27.03.2009
    Yer
    Berlin
    Mesajlar
    329
    Konular
    0
    Verdiği Beğeni
    0

    Aldığı Beğeni: 0

    Bahsedilme
    0 Mesaj

    Post ************

    Alıntı herbokolog001 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    katılıyorum ...ben onu sewimli lise öğrencisiyle sewiyodummm....buna şu anda alışamadımmm....izledikçe alışırım sanırımm
    bencede tatlı lise kızı imajıyla önümüze çıksaydı keşke şimdi çekici olmak öyle olay birşey değildir ki bu kız bunu hiç yapamıyor acemi cadıda tatlı kızı oynadı tamam ona birşey demiyorum yakışmıştı ama farkederseniz o dizide acayip bakışları vardı yani bazen kendini çekici hissetmek için sanki acayip bakışlar yapıyordu ki bu o kızı dahada itici gösteriyordu.bence resmi çeken hata yapmış eline bir kırmıcı ruj veripte gözlerinle çekici bayık bir bakış yap dersen olacağı bundan başka birşey değildir...

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Benzer Konular

  1. Küçük Sırlar - Bölüm Yorumları (20)
    By ipekaziz in forum Küçük Sırlar
    Cevaplar: 999
    Son Mesaj: 17-05-11, 00:03
  2. Küçük Sırlar - Bölüm Yorumları (18)
    By Rüzgar in forum Küçük Sırlar
    Cevaplar: 1000
    Son Mesaj: 04-05-11, 22:53
  3. Küçük Sırlar - Bölüm Yorumları (15)
    By GFBusra in forum Küçük Sırlar
    Cevaplar: 1000
    Son Mesaj: 18-04-11, 00:20
  4. Küçük Sırlar - Bölüm Yorumları (11)
    By GFBusra in forum Küçük Sırlar
    Cevaplar: 997
    Son Mesaj: 04-02-11, 18:13
  5. Küçük Sırlar - Bölüm Yorumları (3)
    By ipekaziz in forum Küçük Sırlar
    Cevaplar: 1000
    Son Mesaj: 15-07-10, 22:41

Bu Konudaki Etiketler

Yer imleri

Yer imleri

Yetkileriniz

  • Konu Açma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  

hd film izle
film izle
fragmanlar
juul
One Hit Wonder
istanbul evden eve nakliyat
Kayseri evden eve nakliyat
uluslararası evden eve nakliyat
Bu sistem vBulletin® alt yapısına sahiptir, Version 4.2.5 kullanılmaktadır. Telif hakları, Jelsoft Enterprises Ltd'e aittir. Copyright © 2020

bahis siteleri
güvenilir casino siteleri
casino siteleri
canlı bahis siteleri
escort ankara
tipobet
cialis
deneme bonusu
Güvenilir Bahis Siteleri
maltepe escort
buca escort
sağlam bahis siteleri
eskort
istanbul escort
bayan escort
almanya medyum

LinkBacks Enabled by vBSEO 3.6.1 © 2011, Crawlability, Inc.