Sayfa 1/201 123451151101 ... SonSon
1001 sonuçtan 1 ile 5 arası

Konu: Kül ve Ateş - Bölüm Yorumları (4)

  1. #1
    Durum:
    Çevrimdışı
    kemal-başak - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Yardımcı Yönetmen
    Üyelik tarihi
    09.11.2008
    Yer
    Rehan*Zooni
    Mesajlar
    2,864
    Konular
    5
    Verdiği Beğeni
    0

    Aldığı Beğeni: 0

    Bahsedilme
    0 Mesaj

    Standart Kül ve Ateş - Bölüm Yorumları (4)

    dost kisvesi cemal :img-tomatsüper bir tabir cuk oturmuş kendisine:good: eee artık Ömer in hediyesini de halletti çocukluk fotoğraflarını da baka baka eskitti Ömer de silahı bıraktı :img-in_lo zor ama hadi bakalım niyet etti :img-yes: artık köprüleri tamamen yıkar sanırım boşta durmaz iyice dellenir kudurur aman herkes gardlarını alsın :img-hyste
    Ömer hırsızı da gördü ama daha kim olduğunu bilmiyor bakalım cemal-ömer ve cemalin kasasının hırsızı arasında neler olcak :icon_whis
    mecit baba ipsala yı da iptal etti beni de:img-hyste bundan sonra emenetler Suriye üzerinden yandı gülüm keten helvam:icon_sorr:icon_sorr
    <img src=http://4.bp.blogspot.com/-Q0BIPch_MmE/UVgtsPtP73I/AAAAAAAAA1w/NoDOXDZuNwM/s1600/fanaa_top.jpg border=0 alt= />

  2. #2
    Durum:
    Çevrimdışı
    gulpembe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Set Görevlisi
    Üyelik tarihi
    04.06.2004
    Yer
    neverland
    Mesajlar
    71
    Konular
    1
    Verdiği Beğeni
    0

    Aldığı Beğeni: 0

    Bahsedilme
    0 Mesaj

    Standart

    Bundan sonrası Ömer için daha zor olacak. Silahını bırakmak isteyecek ama silahı onu bırakmayacak.. Duygu'da Ömer içinde bulunduğu karanlık dünyayı çok tanımadığı için bırakmak isteyen bırakır diye düşünecek. zor günler geliyor ömer için. Fakat ben en çok şu hırsızlık olayı nasıl ortaya çıkacak ve Ömer gerçek hırsızın Cemal olduğunu nasıl anlayacak çok merak ediyorum.
    Ömer'e bu güven nasıl birden bire geldi anlayamadım. :) Duygu'nun Cemal'in teklifini kabul etmesinden korkuyordu. Duygu çok güzel çözüldü:))
    Umarım romantizmi bol sahneler izleriz bu ikiliden...

  3. #3
    Durum:
    Çevrimdışı
    ekim* - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Figüran
    Üyelik tarihi
    05.12.2008
    Yer
    İstanbul
    Mesajlar
    982
    Konular
    2
    Verdiği Beğeni
    0

    Aldığı Beğeni: 14

    Bahsedilme
    0 Mesaj

    Standart günaydın

    Forumumuz bana da bir hayli çekmiş geldi... teknik bir arızadan mı yoksa yazılanları sakıncalı mı bulmuşlar da silinmiş bilemedim..Allahtan cengaver yazarlarımız var da kısa sürede eskisinden uzun hale getirirler...:img-wink:

    Bana göre ilerdeki bölümlerde Ömer ile Mecit baba arasına karakedi girecek... Mecit babanın sevkiyatlarının içeriğinden muhtemelen Ömer'in haberi yoktur... öğrenince kesin ona tavır alacaktır..

    Seher bir geldi pir geldi...feleğin çemberinden geçmiş İbo'yu parmağında oynatacaktır...bakalım İbo Seher'in de çemberinden geçebilecek mi...:img-wink:

    veee mümkün olduğunca çok Ömer& Duygu seyretmek istiyorum...en romantik tarafından...:love05:

  4. #4
    Durum:
    Çevrimdışı
    st_tubi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Yönetmen
    Üyelik tarihi
    02.04.2006
    Yer
    #AyYıldız.
    Mesajlar
    5,370
    Konular
    3
    Verdiği Beğeni
    5

    Aldığı Beğeni: 22

    Bahsedilme
    0 Mesaj

    Standart

    az önce fragmanı izledim:) önce bölüm yorumu yapılır ama fragman kısa kısa bir yorum olacak o yüzden fragmandan başlayım..

    önce korhan lakin adam evrim geçirdi:img-hyste ee zümrüt yengede bir yere kadar çekiliyormuş..adamın eline tutuşturursan öle pijamalarını hadi başka yere diye adamda alır pijamalarını başka hatunların yanına gider..sende salonda masum masum uyuyo sanırsın yengecik:img-hyste..sonrada oturur adamın ceketlerini koklarsın..:kahve
    zaten bu bölümde sinyaller verilmişti..git zümrüt sus zümrüt en sonunda evrimini tamamladı korhan bornozlarla çıktı karşımıza..hadi bakalım hayırlısı:icon_whis

    kara cemal508719..acıyorum bu adama yazık valla ülkenin içki stoğu bu adamın evinde sanırsam oda bol buldu içip duruyo yakında sirozdan gidecek..
    zaten ya siroz ya ömer ikisinden biri öldürcekti kara cemal korkak sirozu tercih edicek gibi:hıh zaten güzelim portoda gitti:img-bye2:

    mecit baba çok fena..ortalığı baya karıştırcak belli..ömeri zor durumlara sokacak..:kahve

    duyguyu fragmanda çok düşünceli gördüm..öle kızımız bir dalmışki sormayın gitsin..ee benimde ömer gibi bir sevdiğim olsa:img-in_lo bende düşünürdüm öle arpacı kumrusu gibi

    ömer silah duygu üçlüsü gene iş başında..ömer duygu için silahı bırakacak mı bırakmıcak mı görecez..ama bıraksa iyi olur dicem ama o bıraksa silah onu bırakırmı bilemem:kahve

    seslisinide duysak fragmanın iyi olacak..ayrıca bölüm bittiği yerden hatta azcık geri sarıp o odadadi tüm sahneleri yeniden gösterseler süper olacak..absürd bi yerden başlamasın..güzelim sahnenin içine etmesinler:hıh

  5. #5
    Durum:
    Çevrimdışı
    st_tubi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Yönetmen
    Üyelik tarihi
    02.04.2006
    Yer
    #AyYıldız.
    Mesajlar
    5,370
    Konular
    3
    Verdiği Beğeni
    5

    Aldığı Beğeni: 22

    Bahsedilme
    0 Mesaj

    Standart

    önce kara cemalle başlıyım ki sonradan tadımı kaçırmasın...
    ohh seninde evin soyuldu canıma değsin..nasılda tırstın cemalim polis işin içine girecek diye..bence polislere güvenmeliydin..bırak ppolis ne güne duruyo baksın bulsun hırsızı..hem bakarsın esas hırsızlarda çıkar ortaya sen rahat biz rahat herkes rahat olur..malum sen vicdan azabı triplerine girdin ya bi kaç saniyelik..ama sonrasında porto ile görüşmelerinde düşündüm acep mecit baba ömer diye bu karayımı yetiştirdi acep diye ama yok cnaım olmaz o kadar da dedim kendi kendime..adam gözünü bile kırpmadan şarjör boşalttı atın üstüne:img-cray:aldığın hediyeye böle sahip çıkıyorsa artık bişi demiyorum:img-beee:

    hayal gene hayalkırıklığı..ayy sinir oldum gene o kıza..hakancığımı psikolog belledi sanırsam..ama yanlış kişiye psikolog muamelesi yapıyo farkında değil..barancıktan hoşlanıyormuş..baranda çok taktıydı seni..baran gider başkasını bulur bi sen mi varsın:img-beee: üzüldü doktorum civanım yaa:img-cray:
    adamcık bekliyor onu pencere kenarlarında o hala baran derdinde müstahak bu kıza:hıh

    korhan..:img-hyste adamcaz evriminin son aşamalarını yaşadı bu bölümde resmen..zümrüt şaştı kaldı ölece..ee adamında sabrı bir yere kadar canım..ne öle sürekli bir çemkirme durumları korhanın evrim gelecek bölüme bitecek inşallah:whistle2..ben o zaman görcem kırmızılı zümrüt yengeyi:img-hyste

    seher..bu kızda sürekli değişiyor valla..bukalemun gibi mübarek..
    elinde torbalar laf atana tekme atar ama arabada rujlar göz kalemleri yok ibocuğumla yemekler..iboda şaştı kaldı..aklı uçtu çocuğun..:img-in_lo
    ayy ömer abisinede bu çocuğada yakışıyo aşık olmak..:img-in_lo ama ibonun bu kızdan çekeceği var fragmanda kız karakola düşmüş nettiyse artık:icon_whis
    bir şu sorular sordu ya seher kız..ben bile orada nee dedim kaldım..biraz soluk alsaydı iyi olurdu ya neysee..

    hacer ana..anam bee mecit babaya iyi laf soktu:good: torun isterim dedi ömere..bizde istiyok..valla forumcenek bizde istiyok..ömer bırak yavrum sen silahı felan gel biz sana tarla tapan alalım sende doktorcuğum gibi organik tarım yap..silahda bir tek kargalar geldiğinde al eline kovalamak için..
    o tarlalarda çoluk çombalak koşuşturup dursun..sen ne bakıyon mecit babaya..hem oda dede olur fena mı:whistle2 ananın lafından çıkma üzme anacığını be delüğanlu:img-in_lo

    mecit baba ve ekber..biz dedik mecit baba affetmez diye..ekber sandı ki ömer affetti mecit babada bunu yedi..yer mi mecit baba..kaçın kurrasıdır o:img-yes: yanlız ekberde ne güç kuvvet varmış..biz taşla balyozla zor kırmıştık o camı adam iki tekmede tuzla buz etti..valla helal olsun..:kahve
    mecit baba ömerin başına neler açacak bilmiyorum ama üstü kapalı tehdit ettiğini adım gibi biliyorum..
    ömerin geri dönmeyeceğini biliyorsun kendinde diyorsun ama neden hala eski ömeri istiyom diyon be adam..:img-tomat gördün adam aşık..:img-in_lo rahat bırak..

    ömer ve duygu için ayrıntılı bir yorum yapayım smile kntejanını doldurmuşum:)

Sayfa 1/201 123451151101 ... SonSon

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Benzer Konular

  1. Ateş Böceği - Bölüm Yorumları (3)
    By NATY&FACU in forum Ateş Böceği
    Cevaplar: 1000
    Son Mesaj: 24-10-17, 22:01
  2. Ateş Böceği - Bölüm Yorumları (1)
    By Esire in forum Ateş Böceği
    Cevaplar: 1000
    Son Mesaj: 10-08-17, 17:03
  3. Kül ve Ateş - Bölüm Yorumları (3)
    By kemal-başak in forum Kül ve Ateş
    Cevaplar: 995
    Son Mesaj: 22-10-09, 11:56
  4. Kül ve Ateş - Bölüm Yorumları (2)
    By deryadil in forum Kül ve Ateş
    Cevaplar: 989
    Son Mesaj: 26-09-09, 22:44
  5. Kül ve Ateş - Bölüm Yorumları (1)
    By mxrxt in forum Kül ve Ateş
    Cevaplar: 993
    Son Mesaj: 11-09-09, 18:50

Bu Konudaki Etiketler

Yer imleri

Yer imleri

Yetkileriniz

  • Konu Açma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  

LinkBacks Enabled by vBSEO 3.6.1 © 2011, Crawlability, Inc.