Sayfa 11/196 İlkİlk ... 7891011121314152161111 ... SonSon
979 sonuçtan 51 ile 55 arası

Konu: Lost - Spoiler

  1. #51
    Durum:
    Çevrimdışı
    pelinSİ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Yardımcı Yönetmen
    Üyelik tarihi
    25.07.2005
    Yer
    İstanbul
    Mesajlar
    2,293
    Konular
    0
    Verdiği Beğeni
    0

    Aldığı Beğeni: 0

    Bahsedilme
    0 Mesaj

    Standart

    Handeee:img-kiss::img-punk::cheer::img-hi: :love05:
    Yiğru süpersin ya harika resimler bunlar :good: Çok çok çok teşekkürler :happy0064

    +Bence de haklısın..Yeni bir promo için olabilir..:img-wink: Hele Juliet'in saçları falan senin dediğinle bağdaşıyor epey..

    Bu arada Sawyer'a kesinlikle yakışmıyor Dharma tulumları..O saçı da biraz kesse iyi olur..Juliet tam formunda..Kate çok tatlı ama sanki birkaç yıl yaşlanmış gibi:icon_whis

    Hep dizi dizi nereye kada,olayın magazinsel boyutuna da inmek lazım:icon_whis

    +Jack'in dedesi olayı beni şaşırttı...Bu konu ile başka birşeyler de görürseniz ve eklerseniz sevinirim..Teşekkürler Denizcim bilgiler için:img-wink:

    NOT : Aile boyu karizmatik bu Stephardlar:icon_whis
    '' Kim Behlül Haznedar? Adnan Ziyagil'in yeğeni. Bundan başka özelliği yok Behlül'ün..'' BİHTER.

  2. #52
    Durum:
    Çevrimdışı
    Butterbeer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Yönetmen
    Üyelik tarihi
    07.02.2006
    Yer
    Somewhere only I know
    Mesajlar
    36,315
    Konular
    131
    Verdiği Beğeni
    0

    Aldığı Beğeni: 0

    Bahsedilme
    0 Mesaj

    Standart

    En sevdiğim üç Lost oyuncusunu ve tabi karakterini bir arada görmek çok hoş.Resimler için teşekkür ederim Hande.:img-wink:

    Promo için olm ihtimali çok yüksek dediğiniz gibi.Bu yıl başlangıç için hoş birşeyler bekliyorum.


  3. #53
    Durum:
    Çevrimdışı
    pelinSİ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Yardımcı Yönetmen
    Üyelik tarihi
    25.07.2005
    Yer
    İstanbul
    Mesajlar
    2,293
    Konular
    0
    Verdiği Beğeni
    0

    Aldığı Beğeni: 0

    Bahsedilme
    0 Mesaj

    Standart

    Sims oynicam sırf bu Lost yüzünden..Stephard ailesi kurucam bi tane,bi evde de Handeyle ben,hadi bakalım

    Evi'de ilginç birşey var..4.sezonda da bazen böyle oluyordu ve çamur,çöp,pislik,banyo yapmıyorlar ondan falan diye kendimi avutuyordum ama 1.,2. sezondaki güzelliği nerelerde yahu ? Hele o çilleri ? Özellikle mi kapatıyorlar anlamıyorum,bence çok tatlılar...Yaşlandılar mı ne :icon_sorr

    +Liz şu resimlere bakarsak daha iyi duruyor gibi zaten:icon_whis Ama normal zamanda,bi davetteki halleriyle,ve tüm sevimliliğiyle Evie derim derim ve derim:img-in_lo
    '' Kim Behlül Haznedar? Adnan Ziyagil'in yeğeni. Bundan başka özelliği yok Behlül'ün..'' BİHTER.

  4. #54
    Durum:
    Çevrimdışı
    seçil209 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Yönetmen
    Üyelik tarihi
    01.07.2008
    Yer
    Brasil
    Mesajlar
    14,482
    Konular
    1
    Verdiği Beğeni
    0
    Beğenilen Mesaj
    Bahsedilme
    0 Mesaj

    Standart

    ayyy inanmıyorumm ya resimler çok süper

    saol hande ablacımm :love05::love05::love05:

    bu arada julietle kate in birlikte ne işleri var ya bide o kıyafetlerle anlamadım ki

    bu arada pelincim kesinlikle haklısın sawyera tulum yakışmıoo :img-hyste





  5. #55
    Durum:
    Çevrimdışı
    Butterbeer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Yönetmen
    Üyelik tarihi
    07.02.2006
    Yer
    Somewhere only I know
    Mesajlar
    36,315
    Konular
    131
    Verdiği Beğeni
    0

    Aldığı Beğeni: 0

    Bahsedilme
    0 Mesaj

    Standart

    Liz'in her zamanki zerafeti.Her geçen sezonda daha da güzelleşiyor.Şarap gibi vallahi.Ama zaten Kate karakterinin bu sezon ruhen yıpranmış olması gerekiyor.Promo olarak düşünürsek (ki zaman kalıbı...) bu yola başvurulmuş olunabilir.Zaten ya Promo arasındandır ya da denemesindendir bu fotoğraflar.


Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Benzer Konular

  1. Lost - Spoiler
    By cenup in forum Lost
    Cevaplar: 988
    Son Mesaj: 25-08-09, 21:55
  2. Lost-Spoiler
    By YASİN in forum Lost
    Cevaplar: 1002
    Son Mesaj: 23-04-09, 18:08
  3. Lost - Spoiler
    By A.Konak in forum Lost
    Cevaplar: 980
    Son Mesaj: 22-03-09, 16:52
  4. Lost-Spoiler
    By maviguvercin in forum Lost
    Cevaplar: 1243
    Son Mesaj: 08-05-08, 23:05
  5. Lost - Spoiler
    By enderakgul in forum Lost
    Cevaplar: 1248
    Son Mesaj: 30-01-08, 17:13

Bu Konudaki Etiketler

Yer imleri

Yer imleri

Yetkileriniz

  • Konu Açma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  

hd film izle
film izle
fragmanlar
juul
One Hit Wonder
istanbul evden eve nakliyat
Kayseri evden eve nakliyat
uluslararası evden eve nakliyat
Bu sistem vBulletin® alt yapısına sahiptir, Version 4.2.5 kullanılmaktadır. Telif hakları, Jelsoft Enterprises Ltd'e aittir. Copyright © 2020

antalya eskort
escort ankara
Güvenilir Bahis Siteleri
bahis siteleri
güvenilir casino siteleri
casino siteleri
canlı bahis siteleri
maltepe escort
izmit escort
buca escort
iddaa siteleri
bahis siteleri
adiosbet
sağlam bahis siteleri
eskort
istanbul escort
bayan escort

LinkBacks Enabled by vBSEO 3.6.1 © 2011, Crawlability, Inc.