Sayfa 75/217 İlkİlk ... 256571727374757677787985125175 ... SonSon
1082 sonuçtan 371 ile 375 arası

Konu: Maraşlı - Bölüm Yorumları (1)

  1. #371
    Durum:
    Çevrimdışı
    Zuzinha - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Yönetmen
    Üyelik tarihi
    14.11.2013
    Yer
    İstanbul
    Mesajlar
    6,734
    Konular
    0
    Bahsedilme
    1 Mesaj

    Standart Cevap: Maraşlı

    Alıntı fracture Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Alıntı yaparken ben de zorlanıyorum.. O yüzden dağınık art arda yorum yapmak durumunda kaldım.. Şimdi genel cevaplayayım..Sevgili Zuzinha ve sevgili Merve8989Mahur babasına bir şey dedi... "Hiçbir şey bilmiyorsun.." dedi Maraşlı için.. Bu kafamı kurcaladı.. Neden tekrar varsa yoksa Maraşlı moduna döndü pek emin değilim..O yüzden Mahur'un tepkilerine güvenemiyorum.. Yani öldürdün mü onu der mi tekrardan pek sanmıyorum.. Fakat şu var ki, şehrin kötü adamlarının yarısını temizledi Sami ne ki.. Yani Sami'yi öldürmeden önce de elini kana bulamıştı Celal.. Hatta Mahur ile tanışmadan önce de..Mahur'un bunların üstüne düşmesi gereksiz artık.. Ha şu olabilir.. Sami yüzünden iş büyüyecek peşine bir sürü insan takılacak, seni öldürmek isteyecekler falan diye endişelenirse bu gayet normal.. Çünkü böyle bir şey de olacak..Gözleri önünde orada yaralı yatarken çatışmaya girdi Maraşlı.. Yani Sami'yi o inşaatta da öldürebilirdi.. Mahur niye bunları dert ediyor ki.. O yüzden katil misin şu bu demez de, başına dert açtın diye çemkirebilir.. Hakkıdır da.. Ha tabii bir de Sami'nin Savaş gibi zengin biri olması da var.. O yüzden hapis endişesi olabilir.. Savaş'ta da bu yüzden takıktı..Fakat sevdiği bu adamın, insanları gözü kapalı öldürebileceğini bilsin artık diyorum.. Celal'in baştan beri istihbarat için çalıştığı ve eski asker modunda biri olmadığını da hissettiğimizi söyledik hep.. Bir kaban giymiş de üstüne büyük geliyor gibi görünüyordu hep.. Fakat bir de bu bölüm gördük ki istihbaratın da pek sevdiği biri değil.. Bence başına çok buyruk davranan ve sürekli görevlerini suistimal eden de biri.. Yani deli tarafı var.. Kafası bozulunca çekip gidebiliyor..Karanlık tarafında da istihbarat dışındaki gerçek hayatı önemli aslında.. Gerçek ailesi, doğup büyüdüğü yerler.. Yani istihbarattan önceki hayatı.. Kimdi ki istihbaratta çalışmaya başladı.. Zekası mı etkili oldu yoksa başka bir şey mi.. Bunlar hep merak edici unsurlar..Yani orada o şehit durumuna tepkisi gerçekten çok ilginç geldi bana.. Çünkü dün gece Nevzat öyle deyince herhalde aynı birlikte değillerdi onu demek istedi diye düşünmek istedim bir an fakat ertesi gün anlaşıldı ki eski asker değilmiş.. Normal askerliği dışında herhangi bir askerlik tecrübesi olmayabilir Celal'in..Ben Celal'in Mahur'a vedasını anlıyorum.. Bitmeyen büyük bir girdapta tek başına yürüyüp hesabını kapatmak istiyor.. Fakat bir daha kolay kolay gidemeyecektir.. Geldiyse, Mahur istediği için geldiyse, gitmez Celal.. Ayıracaklar ama.. Hilal'i başlayacak, belki araya polistir şu bu sokulacak..Mahur'u dinlemesi önemliydi Celal'in.. Hatta az kalsın Mahur için, Sami'yi de öldürmeyecekti..

    Bu arada Mahur ile Celal'in önce elleri sevişti
    Heh işte aynen bu. Mahur niye o en başlardaki her şeyden bihaber haline geri döndü? Ecem karanlık deyince bir şaşırmalar bir acabalar. Adama sitemler. Yahu kızım bu adam seni milyon kere terk etti. Karanlık olduğu da belli. Daha yeni sorguladın. Vuruldu diye hepsini unuttu desem herhalde yarı yolda bırakıldığını da unutmadı:) Az görünmesinden çok böyle bambaşka etkisiz eleman Mahur'a dönmüş olmasını sevmedim.Bir bölümlük bir histir inşallah.

    Aynen katil oldun değil de kendini tehlikeye attın diye carlasın carlayacaksa. Bizi daha da imkansız ettin di mi Allah seni kahretmesin desin:) Ki onu da istemiyorum ama razıyım Kızım ters psikoloji yap. İlk defa gitmedin bana geldin de adam da kıvıramasın böyle kalsın Zaten anladığım kadarıyla pek gidemiyor ama olsun sen işini sağlama al. Lafını da etmesin artık valla biz burada forumca şiştik. Hani bir daha bayan derse ağzını burnunu kıracaktın? Olmadı mıydı öyle bir sahne? Ahaha yalnız Mahur'un Maraşlı'yı hırpalayışını görmek isterim. Bazı şiddetlere karşı değilim:) Bin kaplan gücündeki Maraşlı'nın kedi gibi kuyruğunu kıstırdığını görelim. Hak etti zaten dayağı bence.

    Ben Maraşlı'nın Mahur'a vedasını anlamıyorum orada ayrılıyoruz. Ama Maraşlı'nın ayrılması gibi tabi, lüleden Sebebi makul görünüyor olsa da Maraşlı'nın arayıp da bulmadığı sebep yok zaten. Kızını nasıl bırakamaz Mahur'u da bırakamaz. Yolundan dönemiyor ama Mahur'dan dönüyor. İşte bu kabul edilebilemez

  2. #372
    Durum:
    Çevrimiçi
    araszeynepp - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Yardımcı Yönetmen
    Üyelik tarihi
    08.03.2016
    Yer
    Eskişehir
    Mesajlar
    2,391
    Konular
    2
    Bahsedilme
    0 Mesaj

    Standart Cevap: Maraşlı

    Alıntı Zuzinha Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bölümü izledim. Ya aşk olsun size ya öyle bir emin yazmışsınız ki Maraşlı ve Hilal oturup kızları Zeliş'i konuştu falan sandım
    ...

    bölümü akşam izledim...sözde ama...aklımda hiç ama hiç birşey kalmadı......

    iki reklam üst üste girince kapattım televizyonu...ondan sonra Hilal&Celal'in eskiden evli oldukları konusu geçti sanıyordum...ki seni okudum.......

    Hilal&Celal evli...Maraşlı asker değilmiş......

    ellerini tutmuş....sonra öpmüş...çok bir anlam yüklemedim...beklediğim bir şeydi...artık bir yerden başlaması lazımdı......
    Konu araszeynepp tarafından (23-03-21 Saat 18:13:10 ) değiştirilmiştir.

  3. #373
    Durum:
    Çevrimdışı
    Zuzinha - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Yönetmen
    Üyelik tarihi
    14.11.2013
    Yer
    İstanbul
    Mesajlar
    6,734
    Konular
    0
    Bahsedilme
    1 Mesaj

    Standart Cevap: Maraşlı

    Alıntı araszeynepp Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ...

    bölümü akşam izledim...sözde ama...aklımda hiç ama hiç birşey kalmadı......

    iki reklam üst üste girince kapattım televizyonu...ondan sonra Hilal&Celal'in eskiden evli oldukları konusu geçti sanıyordum...ki seni okudum.......

    Hilal&Celal evli...Maraşlı asker değilmiş......

    ellerini tutmuş....sonra öpmüş...çok bir anlam yüklemedim...beklediğim bir şeydi...artık bir yerden başlaması lazımdı......
    Kadın hapse girersin dedi o da ispatlayabilirsen dedi. Bunun üzerine kızını göremezsin dedi. Buradan neden kızın anası olduğu fikrini çıkarıyoruz ben anlamadım Kadın biz bu kill bill harekatını onaylamıyoruz valla arkanda durmayız katil değilsin sen ajansın, katil olursan hapse girersin dedi. O da ben size sevdiklerim için geldim ahan da koruyamıyorsunuz dedi. Yani aralarındaki anlaşma yıkılmış/yıkılacak gibi konuştular. Kızın annesi olsa kızına zarar gelir der en azından herhalde. Kızını göremezsin diye tehdit etmez. Ya zorla Ethem'in aklına düşürecekler yapmayın ya:)

    El mel beni kesmiyor ya Gitsin kızının yaşıyorsa anasının elini öpsün

  4. #374
    Durum:
    Çevrimiçi
    araszeynepp - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Yardımcı Yönetmen
    Üyelik tarihi
    08.03.2016
    Yer
    Eskişehir
    Mesajlar
    2,391
    Konular
    2
    Bahsedilme
    0 Mesaj

    Standart Cevap: Maraşlı

    Alıntı Zuzinha Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Kadın hapse girersin dedi o da ispatlayabilirsen dedi. Bunun üzerine kızını göremezsin dedi. Buradan neden kızın anası olduğu fikrini çıkarıyoruz ben anlamadım Kadın biz bu kill bill harekatını onaylamıyoruz valla arkanda durmayız katil değilsin sen ajansın, katil olursan hapse girersin dedi. O da ben size sevdiklerim için geldim ahan da koruyamıyorsunuz dedi. Yani aralarındaki anlaşma yıkılmış/yıkılacak gibi konuştular. Kızın annesi olsa kızına zarar gelir der en azından herhalde. Kızını göremezsin diye tehdit etmez. Ya zorla Ethem'in aklına düşürecekler yapmayın ya:)

    El mel beni kesmiyor ya Gitsin kızının yaşıyorsa anasının elini öpsün
    ...

    daha neyi ispatlayacak Hilal?...herşey ortada...en az 40 kişiyi vurmuşsunuz Nevzat'la....değişik ya......

    "aşk meselesi değil...prensip meselesiymiş"...Sami gibiler senin prensip meselenden çok anlıyor ya...artık anladıkları dilden konuşucam desene...

    aa bu detayı bilmiyordum...kızıyla şantaj yaptıysa bilemedim şimdi......bizde malum...anne baba ayrılınca...bir daha çocukların yüzünü göremezsin deniyor maalesef...örnek insan İlhan......

    şimdi bölüm sonu sahnesine baktım...Mahur kızım sen bu hallere düşecek kız mıydın ya......hazır Maraş'lının ayağı da aksıyorken...yer zaman ve mekan fark etmez...kaçmak istese kaçamaz...kaçsa da fazla uzağa gidemez......

    Zeliş'in anası eli öpülecek kadın mı?......Maraşlı'nın bir yerden başlaması lazımdı diyorum.........kime diyorum......
    Konu araszeynepp tarafından (23-03-21 Saat 19:26:47 ) değiştirilmiştir.

  5. #375
    Durum:
    Çevrimdışı
    merve8989 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Oyuncu
    Üyelik tarihi
    08.09.2008
    Yer
    est sularus oth mithas:D
    Mesajlar
    1,833
    Konular
    0
    Bahsedilme
    0 Mesaj

    Standart Cevap: Maraşlı

    Sevgili Zeynep ve Sevgili Zuzinha

    Ben sizin yorumlarinizi okuyunca dizi izlerken Mahur ve Marasli sahnelerinde evde nasil siritiyosam sizin yorumlari okurken de oyle siritiyorum iste :)

    Biz bunlar yakinlassin derken,birisi vuruluyor birisi yaralaniyor,bence Ethemin bize kasti var malum sahneleri istemiyor,bence topalak da olur yara varken de olur hic sikinti degil


    Ben Hilalin kesinlikle Zelisin annesi,Celalin de eski esi oldugunu dusunuyorum,resmen kizi ile tehdit etti ki, bu da Hilale yakisir,isinden gorevinden dolayi ne kadar da gozu gormez evladini.Ben diyorum Mahur vurulduktan sonra istibarat gelip bakiyor orda uzun uzun bakti kana,endiselendi Marasli icin,sonra Marasli ile konusmalari bir de surekli Hilal geliyor ne hikmetse,asikmisin diye sorular,hic hoslanmadi,zaten hilal eski karasi degilsede bundan sonra Ethem onu oyle yazmistir neden aklina soktuk kuslu sitede de bir suru yorum var bununla ilgili...

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Bu Konudaki Etiketler

Yer imleri

Yer imleri

Yetkileriniz

  • Konu Açma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  

vdcasino
vdcasino
vdcasino
betexper
fragmanlar
Yuregininsesi
juul
One Hit Wonder
cratosslot giriş
eta saat
bahis forum
ilbet
vdcasino giriş
Mobil Ödeme bahis
meritroyalbet
güvenilir casino siteleri
deneme bonusu
grandpashabet
casino siteleri
canlı rulet
bahis
deneme bonusu
vdcasino
ilbet giriş
ilbet
maltcasino giriş