Sayfa 22/22 İlkİlk ... 121819202122
109 sonuçtan 106 ile 109 arası

Konu: Melekler Korusun - Replikler, Şiirler ve Senaryolar

  1. #106
    Durum:
    Çevrimdışı
    sevimli.girl - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Oyuncu
    Üyelik tarihi
    01.07.2006
    Yer
    okullu dersaneli
    Mesajlar
    1,591
    Konular
    4
    Bahsedilme
    0 Mesaj

    Standart

    yalın meleklerin sözü var

    dünya üzemez beni
    ölüm korkutabilir mi
    sen olmadan bu kalp hissedebilir mi ?

    güneş batmış banane?
    ellerin yok kime ne?
    yerine koyamadım, razı olamadım sensizliğe

    kalpler yanmış
    yağmur ıslatmış
    tanrı korumuş ya
    sevenleri

    son nefesimde elimi sen tutacaksın
    son sözlerimi bir sen duyacaksın
    meleklerin sözü var
    meleklerin sözü var

  2. #107
    Durum:
    Çevrimdışı
    *Rose* - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Yönetmen
    Üyelik tarihi
    13.08.2006
    Yer
    TARDIS/221B Baker Street
    Mesajlar
    5,376
    Konular
    4
    Bahsedilme
    0 Mesaj

    Standart 72. Bölüm

    Esin: Erkan napıyorsun ya? Lütfen kendine gelir misin?
    Erkan: Tamam, özür dilerim, tutamadım kendimi.
    Esin: Tutacaksın Erkan. Öyle saçmalıklar yapmandan hoşlanmıyorum.
    Erkan: Esin, Eylül'e söylediklerini duydum. Benim gibi düşündüğünü bile bile neden tutayım? Sen de artık bi rahat bıraksan kendini.
    Esin: Ben seni savunmak için öyle söyledim. Eylül'ün söylediklerini yutup susamazdım herhalde di mi? Ama böyle davranacağını bilseydim hiç ağzımı açmazdım.
    Erkan: Ben yanlış anladım öyle mi?
    Esin: Aynen öyle.
    Erkan: İyi, tamam, ben uzatmıcam. Masal'ı almaya gidiyorum, geliyor musun?
    Esin: Hayır, ben İpek'e bakıcam. Seninle evde görüşürüz.
    Erkan: Sen bilirsin.

    _________

    Erkan: Hoşgeldin.
    Esin: Çizgi film mi seyrediyorsunuz?
    Masal: Evet, gelsene sen de izle.
    Esin: Tamam.
    Erkan: Ben de geçeyim.İyi mi böyle? (Esin'e yaklaşır)
    Esin: Erkan napıyorsun?
    Erkan: Ne ya? Birlikteyken ne kadar mutluyuz görmüyor musun?
    Esin: Susar mısın lütfen?
    Erkan: Evlen benimle.
    Esin: Sen çıldırmışsın. (Der ve mutfağa gider)
    Erkan: Neden kaçıyorsun? Hayır, neden bu kadar korkuyorsun anlamıyorum. Aklından geçenleri anlarım diye mi korkuyorsun? :)
    Esin: Ne kaçması ne korkması Erkan ya? Saçmaladığın için kızıyorum sadece.
    Erkan: Esin yapma, sen de beni öpmek istedin. Evet, ilk başta çekindin ama sonra sen de karşılık verdin.
    Esin: Hiç de değil. Erkan, ben olanları unutmaya çalışıyorum, senin yaptığına bak ya.
    Erkan: Çalışırsın tabi. Yoksa aksi takdirde yoluna devam edemezsin di mi?
    Esin: Bak, şansını da sabrımı da zorlama. Niye bu evde olduğumuzu unutuyorsun.
    Erkan: Esin, ben bunları kendinle yüzleşmen için söyledim. Elimden daha fazlası gelmiyor, çünkü izin vermiyorsun. Ayrıca ben bu evde seninle birlikteyken kendime engel olamıcam. O yüzden en iyisi benim kendi evime gitmem.
    Esin: Hayır, gidemezsin. Yani sen ilaç saatlerini bile bilmiyorsun. Ayrıca tedavi sürecin bitmedi. Kendi başına idare edemezsin Erkan.
    Erkan: Kalmamı mı istiyorsun?
    Esin: Evet. Ama senin için. Yani böylesi senin için daha iyi olacak.
    Erkan: Ben de senin için gitmek istiyorum zaten; çünkü daha fazla sessiz kalamıcam. Ben konuştukça sen kızacaksın. O yüzden en iyisi benim kendi evime gitmem. Merak etme ben kendime bakabilirim. Bu arada yalnız kalınca belki söylediklerimi bir daha düşünürsün.

    ________

    Erkan banyodan çıkar, kapı çalar:

    Esin: Aaa çok pardon. Ben uyumadığını tahmin etmiştim de çay içmek istersin diye düşündüm. Bende unutmuşsun, demleyip getirdim.
    Erkan: Ay ne kadar düşüncelisin. Masal uyudu mu?
    Esin: Aslında onun için de gelmiştim. Sana "iyi geceler" dememi istedi.
    Erkan: Esin, içeri gelsene. Şimdi biri çıkar, beni bu vaziyette görmesin.
    Esin: Yo hayır. Ben daha fazla rahatsız etmeyeyim.
    Erkan: Girer misin içeri?
    Esin: Peki.
    Erkan: Esin içeri! Ben hemen üstüme bi şey giyip geliyorum.
    Esin: Tamam.
    Esin: Evi toplamışsın. Keşke söyleseydin, yardıma gelirdim, tek başına zor olmuştur.
    Erkan: Hep düşünüyorsun di mi?
    Esin: Neyi?
    Erkan: Beni. :)
    Esin: Tabi ki. Merak ediyorum ilacını aldın mı, yeni bir kriz geldi mi diye endişeleniyorum tabi ki.
    Erkan: Esin. Aramızdaki şu anneyi kaldırsan artık.
    Esin: Bu ne demek şimdi?
    Erkan: Şu demek; Bana annelik yapmana ihtiyacım yok. Ben bir anne istemiyorum. Ya da şöyle söyleyeyim; Bana beni özlediğini söylesen daha mutlu olurum.
    Esin: Yine aynı konuya geldik di mi?
    Erkan: Hiç gitmedik ki.
    Esin: Sen artık şu çayını içsen diyorum.
    Erkan: Ben de diyorum ki her seferinde zor olmuyor mu böyle? Yok seni düşündüm çay demledim, onu getirdim filan. Bence daha yaratıcı bahaneler bulabilirsin. Ya da evlenme teklifimi kabul edebilirsin.
    Esin: Yok, sen gerçekten delisin. Tamam, kabahat bende, niye yardıma geliyorum ki? Herkes başının çaresine baksın değil mi?

    _________

    Sabah Esin Erkan'a mesaj atar:

    Esin: ilaç saatin geldi.
    Erkan: Sen de benim aklımdan hiç çıkmıyorsun. (Bir süre sonra) Esin aşağı gelebilir misin? Hemen...
    Esin: Erkan sana inanamıyorum. Bunun için mi çağırdın beni? Önemli bir şey var sandım. Şu halime bak.
    Erkan: Esincim sen her halinle güzelsin. Napim? Hadi Esin aşağı gel kahvaltı edelim desem inmeyecektin. Ben de tek başıma etmek istemedim. Çay koyayım mı?
    Esin: Saçmalama. Abim uyandı, şimdi duştan çıkmak üzeredir.
    Erkan: Ara haber ver o zaman. Saklayacak ne var ki bunda?
    Esin: Ne diyecem? Biz burda kahvaltı ediyoruz mu diyecem abime?
    Erkan: Esin ben senle yukarda kalırken sorun olmuyordu. Ne var, şurda iki arkadaş oturup kahvaltı edicez. Ama sen diyorsan ki arkadaştan fazlayız, e bu benim işime gelir tabi.
    Esin: Erkan bu ısrarın sonu hiç iyi olmayacak, seni uyarıyorum.
    Erkan: Bi düşün.(Elini tutar) Bak biz şimdi seninle evli olsak.(Esin elini çeker) Ne ya? Sen şu halinle yatak odamızdan çıksan, otursan şurda hazırladığım sofrada kahvaltı etsek fena mı olur?
    Esin: Ama biz evli değiliz.
    Erkan: "Evet" dersen olucaz.
    Esin: Erkan gerçekten seni son kez uyarıyorum. Eğer bu konuyu bir daha açarsan çok fena olacak.(Tam gidecekken döner) Sen ilaçlarını aldın mı?
    Erkan: :)

  3. #108
    Durum:
    Çevrimdışı
    *Rose* - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Yönetmen
    Üyelik tarihi
    13.08.2006
    Yer
    TARDIS/221B Baker Street
    Mesajlar
    5,376
    Konular
    4
    Bahsedilme
    0 Mesaj

    Standart

    Esin: Erkan, nereye böyle?
    Erkan: Tiyatroya gidiyorum, prova var.
    Esin: Herkesle mi prova alacaksın?
    Erkan: Öyleydi ama son anda program değişmiş. Aslı'yla Barış'ın sahnelerine bakıcam.
    Esin: Şu meşhur Aslı. İpek bahsetti de eskiden tanışıyormuşsunuz.
    Erkan: Evet evet, çok tatlı kızdır çok da yeteneklidir. Bir ara tanıştırırım sizi. (Esin'in elindeki hediyeyi görür) Bana mı aldın?
    Esin: Aa hayır. Bugün İpek'in doğum günü, akşam sürpriz parti yapıcaz.
    Erkan: Ee sen nasıl gideceksin? Nöbetin yok mu akşam?
    Esin: Abim gelecek ortaklaşa idare edicez artık napalım.
    Erkan: Dükkana mı gidiyorsun?
    Esin: Hıhı.
    Erkan: Bırakayım seni.
    Esin: Yo yo sen git, ben sana engel olmayayım. Ben yürüyerek giderim zaten. Neye bakıyorsun?
    Erkan: Bir dakika dur.
    Esin: Napıyorsun?
    Erkan: Kıpırdama.
    Esin: Erkan.
    Erkan: Bir dilek tut.
    Esin: Dilek mi?
    Erkan: Evet. E hadi.
    Esin: Tamam, dur bir dakika.
    Erkan: Tutsana.
    Esin: Aklıma bir şey gelmiyor, dur!
    Erkan: Tamam sen bulana kadar ben tutayım o zaman. Benim dileğim zaten belli, aklımdan hiç çıkmadığın için. Deyince kabul oluyor muydu?:) Hadi bin.

    ________

    Erkan: İyi nöbetler.
    Esin: Sen nerden çıktın?
    Erkan: Seni ilk nöbetinde yalnız bırakmak istemedim.
    Esin: Çok iyi yaptın. Gerçekten çok gerildim. Sokak karanlık, ben burda yalnız.
    Erkan: Artık değilsin.
    Esin: Bunlar ne?
    Erkan: Bunlar nöbet gereçleri. Bir tane kettle aldım, fincanlar falan, burda da işte şeker, kahve, çay..
    Esin: Ya süpersin. Ben hala alamamıştım. Çok iyi oldu bunlar.
    Erkan: Ben istersen bunları aşağı götüreyim.
    Esin: Tamam, olur. Yalnız sessiz ol, Masal aşağıda uyuyor.
    Erkan: Tamam. Bir kahve yapayım, içeriz.

    Erkan: Nasıl geçti İpek'in doğum günü?
    Esin: Valla ben çıktığımda Barış hala gelmemişti. Bugün işiniz başınızdan aşkındı herhalde.
    Erkan: Yok ya boş boş işler.
    Esin: Niye? Basın toplantısı yok muydu?
    Erkan: Vardı da adamların derdi saçma sapan sorular sorup haber çıkarmak. O kadar saat konuştuk, toplasan yarım saati oyunla ilgili değildi.
    Esin: Tüm dertleri magazindi yani.
    Erkan: Adamların işi bu. Aslı da onlar için iyi malzeme. Umarım şu Aslı'nın takipçileri haberi okur da oyuna bir faydası olur.
    Esin: Demek bu Aslı'nın baya hayranı var.
    Erkan: Çok iyi oyuncudur.
    Esin: Siz çok mu yakınsınız?
    Erkan: Niye sordun?
    Esin: Hiiç, öyle merakımdan.
    Erkan: Beni kıskanmadın yani.
    Esin: Erkan yine başlama lütfen.
    Erkan: Hadi ya itiraf et. Biliyorum Aslı'yı kıskandın.
    Esin: Erkan saçmalama.
    Erkan: Erkan saçmalama.:img-hyste Tamam o zaman şöyle sorayım; Bugün bütün gün evde tek başınaydın ama bütün gün beni düşündün di mi? Söyle söyle. Evde yalnızken evlenme teklifimi düşündün mü?
    Esin: Erkan gerçekten saçmalıyorsun. Düşünecek hiçbir şey yoktu.
    Erkan: Ne saçmalıyorum, ne yok ya? Bak benimle evlenirsen kalbimin tek sahibi sen olursun.
    Esin: Bu da mı evlenme teklifi?
    Erkan: Evet, beğenmedin mi? :)
    Esin: Ne sen bunu söylemiş ol, ne ben duymuş olayım. Çünkü hiçbir kadın böyle bir teklifi kabul etmez.
    Erkan: Öyle mi? Tamam, ben dersime çalışayım o zaman. (Müşteri gelir)
    Esin: Müşteri geldi, kalk kalk.
    Erkan: Bir dakika. Sen burda tek mi kalacaksın? Birol gelecek değil mi? İstiyorsan ben de kalabilirim.
    Esin: Yok yok, abim gelecek merak etme.
    Erkan: Masal'ı ben alıyorum.

    _________

    Sabah Esin'in telefonu çalar:

    Esin: Erkan.
    Erkan: Günaydın.
    Esin: Bir şey mi oldu?
    Erkan: Sanırım daha yeni yattın. Uyandırmak istemezdim ama Masal "Annem nerde?" diye tutturdu.
    Esin: Yatır istersen.
    Erkan: Denedim ama "Annem gelsin alsın beni" diye tutturdu, napayım..
    Esin: Ayrı kalmaya alışkın değil tabi, huzursuz olmuştur. Tamam, ben hemen geliyorum almaya.

    Merdivenler güllerle ve mumlarla kaplı. Fonda Levent Yüksel'in "Aşk Mümkün Müdür Hala?" şarkısı.:img-in_lo

    Erkan: Ben seni ilk bu merdivenlerde gördüm. Öyle bir bakıp geçtin ki yanımdan ölene kadar unutamam. O zamana kadar da bende kalacak. Ve ben o an gelene kadar benim yanımda ol istiyorum. Ellerimi bir tek senin tutmanı, gözlerimin içine bir tek senin bakmanı istiyorum. Benimle evlenir misin? :img-in_lo

  4. #109
    Durum:
    Çevrimdışı
    CuSeyda - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Figüran
    Üyelik tarihi
    21.04.2012
    Yer
    Karadayı.
    Mesajlar
    786
    Konular
    2
    Bahsedilme
    0 Mesaj

    Standart

    25.bölüm, tiyatro sahnesi.

    İpek:Romeo!
    Barış:Söyle sevgilim?
    İpek:Ben de sana aşığım.



Sayfa 22/22 İlkİlk ... 121819202122

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Benzer Konular

  1. Melekler Korusun - Bölüm Yorumları
    By beray89 in forum Melekler Korusun
    Cevaplar: 372
    Son Mesaj: 24-07-19, 21:24:09
  2. Melekler Korusun - Bölüm Yorumları (17)
    By ~~BuRÇiN~~ in forum Melekler Korusun
    Cevaplar: 1000
    Son Mesaj: 18-03-10, 21:27:34
  3. Melekler Korusun - Bölüm Yorumları (16)
    By zeynep93 in forum Melekler Korusun
    Cevaplar: 1000
    Son Mesaj: 13-02-10, 00:00:51
  4. Melekler Korusun - Bölüm Yorumları (10)
    By Aynur in forum Melekler Korusun
    Cevaplar: 1000
    Son Mesaj: 18-07-09, 15:53:17
  5. Melekler Korusun - Bölüm Yorumları (3)
    By »» DeeTje «« in forum Melekler Korusun
    Cevaplar: 1000
    Son Mesaj: 06-02-09, 14:58:39

Bu Konudaki Etiketler

Yer imleri

Yer imleri

Yetkileriniz

  • Konu Açma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  

vdcasino
vdcasino
vdcasino
betexper
fragmanlar
Yuregininsesi
juul
One Hit Wonder
cratosslot giriş
eta saat
bahis forum
ilbet
vdcasino giriş
Mobil Ödeme bahis
bahis siteleri
güvenilir casino siteleri
canlı bahis siteleri
bahis
deneme bonusu
escort ankara
izmit escort
izmir escort
vdcasino
ilbet giriş
ilbet
en iyi casino siteleri