Daha Eski Gönderiler

18 Ziyaretci Mesajı

  1. Canim Alp Navruz nasil diziyi finale surukledi? Neden torpili diyorlar ona? Ben bayadir biraktigim icin burasini anlayamiyorum. Dizi bitiyorsa niye Alp'i sucluyorlar??? Basliga yazsam tartisma cikacak hic ugrasmak istemiyorum :@
  2. Rep için teşekkürler.
  3. Yazdığın yoruma rep vereyim derken
    Şikayet etmişim ya canım seni hahahaahahah :)
    çok pardon şikayet için
  4. merhaba, photoshop kullaniyormusun?
  5. UTC e eklediğin reimler :)
  6. Dajavu resimler için çok teşekkürler baby..öptüüümm..:):)
  7. Slm dejavu. İsmini bilmiyorum ama hazsin yorumlarını çok seviyorum hazsin için WhatsApp grubu kurduk sende aramızda olursan çok seviniriz
  8. Aslında katil kim diye,
    5 bölümlük harika bi yabancı yazar piyesi var,
    dinlesen bayılırsın, link göndereyim dinlemek istermisin ?
  9. iyi aksamlar bu saate rahatsizlik veriyorum kusura bakma cs3 kulaniyorsaniz eger,acaba indirme linki bana yollamaniz mümkünmü?
  10. Orta çağ İngilteresinde de soy devam etsin diye böyle şeyler yapılırmış. Direk normal yani o döneme göre. :D Zaten artık eski Got da değil kesin ikisine bir gelecek yazılıyor. :D
Görülen Ziyaretci mesajı 1 to 10 of 18
Sayfa 1/2 12 SonSon
Sayfa 1/2 12 SonSon

İstatistik


Mesaj adeti
Mesaj adeti
2.529
Günlük Ortalama Mesajlar
1.20
Ziyaretci Mesajı
Toplam Mesaj
18
En yeni mesaj
13-05-18 18:58
Genel Bilgiler
Son Aktivite
Bugün 22:38
Üyelik tarihi
07-08-12
Tavsiye Puanı
0

2 Arkadaşlar

  1. aysun41 aysun41 çevrimdışı

    Asistan

    aysun41
  2. sakowcik sakowcik çevrimdışı

    Asistan

    sakowcik
Arkadaşlar gösterme 1 to 2 of 2