678 Ziyaretci Mesajı

  1. Selam :)
    Evet Zeynep bu tarz şeyleri (minestrone gbi) bilmiyordur ama o hoca Yıldıza kılıf kıyafet adabımahşeret tarzı şeyleri öğretmek için gelmişti. Birde günmüz dünyasındaki sosyal paylaşımlarını denetleyip aileye daha uygun davranması için yönlendiriyordu. Zeynebin bu gibi konularda hocaya ihtiyacı olmayacağını düşündüğüm için öyle yazdım. Yıdızın desteğe ihtiyacı vardı gerçekten ama Zeynep o çığı kendisi kapabilecek biri bence çok desteğe ihtiyacı olmaz gibi
  2. Ben de iyiyim. Yani yeni yeni iyiyim. Öncesinde taşınma, yerleşme, evrak işi falan öldürdü. Evet, modum artık Antepteyim bakalım :)) İki hafta oluyor geleli alıştım baya. Yani öğrenci zaten her yerde aynı öğrenci yaklaşık. Aşağı yukarı tüm günüm okulda geçiyor. İlçe de küçük zaten istemesen de zorla alışıyorsun
  3. En sevdiğim modum <3 nasılsın, napıyorsun :))
  4. İyiyim canım teşekkür ederim:) Girmiyorum artık pek. Sizi merak edip geldim<3
  5. Canım merhaba:) Bir süredir girmiyordum. Yönetici olmuşsun, hayırlı olsun:) çok sevindim.<3
  6. Ahahah :))Saçlar cidden besleme tipi yaratmış aman bulamasın zaten rol görmeyelim
  7. Sevgili modcum birşey söyleyecektim.. Bu Siyah Beyaz Aşk 'ın Multimedia grubundaki Multimedia başlığı neden tek. Yani eskiden dizilerde BölümResimleri başlığı ayrı özel çalışmalar ayrı olurdu. Şimdi bakıyorumda başlık birleşik.. Bunun düzeltilme imkanı yok mudur acaba?
  8. Teşekkürler :)) tahmin etmistim :)))))
  9. modum nerdesiiin (((
  10. Dogum gününüz Kutlu olsun :)
Görülen Ziyaretci mesajı 1 to 10 of 678
Sayfa 1/68 123451151 ... SonSon
Sayfa 1/68 123451151 ... SonSon
Alexia hakkında

Temel Bilgiler

Doğum Gününüz
21-04
Alexia hakkında
Yaşadığınız Ülke:
Türkiye
Yaşadığınız Şehir:
Somewhere
Favori Diziniz:
Beyaz Gelincik
House
Bones

İstatistik


Toplam konu
Toplam konu
1102 (1.80%)
Günlük konu
0.23
Mesaj adeti
Mesaj adeti
45,381 (0.48%)
Günlük Ortalama Mesajlar
9.51
Ziyaretci Mesajı
Toplam Mesaj
678
En yeni mesaj
25-10-18 19:00
Verilen Toplam Teşekkür
Verilen Toplam Teşekkür
744
  • 1,279 mesaja 5,145 teşekkür aldı.
Genel Bilgiler
Son Aktivite
Bugün 20:11
Üyelik tarihi
20-11-05
Tavsiye Puanı
0

100 Arkadaşlar

  1. !!!melike!!! 
    Durum:
    Çevrimdışı

    Set Görevlisi

    !!!melike!!!
  2. !NTİK4M 
    Durum:
    Çevrimdışı

    Set Görevlisi

    !NTİK4M
  3. ♪♪ IpeK ♪♪ 
    Durum:
    Çevrimdışı

    Yönetmen

    ♪♪ IpeK ♪♪
  4. (=ela=) 
    Durum:
    Çevrimdışı

    Figüran

    (=ela=)
  5. *Sultan* 
    Durum:
    Çevrimdışı

    * V . I . P *

    *Sultan*
  6. A.Konak 
    Durum:
    Çevrimiçi

    Yönetici

    A.Konak
  7. ACABA 
    Durum:
    Çevrimdışı

    Yönetmen

    ACABA
  8. ambra 
    Durum:
    Çevrimdışı

    Oyuncu

    ambra
  9. Angell Girll 
    Durum:
    Çevrimdışı

    Figüran

    Angell Girll
  10. ayselsan 
    Durum:
    Çevrimdışı

    Emektar

    ayselsan
Arkadaşlar gösterme 1 to 10 of 100
Sayfa 1/10 12345 ... SonSon
Sayfa 1/8 12345 ... SonSon

19-11-18

  • 14:30 - Görünmez

16-11-18

  • 13:57 - Görünmez

07-11-18

  • 18:38 - Görünmez

23-10-18


22-10-18


15-10-18

  • 00:48 - Görünmez

06-10-18

  • 00:29 - Görünmez

14-09-18

  • 23:22 - Görünmez

13-08-18

  • 18:50 - Görünmez

08-08-18

  • 05:06 - Görünmez

02-08-18

  • 00:20 - Görünmez

31-07-18

  • 08:30 - Görünmez

12-07-18

  • 18:50 - Görünmez

02-06-18

  • 03:06 - Görünmez
  • 00:27 - Görünmez

01-06-18

  • 14:09 - Silinmiş İletiler

30-05-18

  • 01:12 - Görünmez

29-05-18

  • 16:38 - Görünmez


Sayfa 1/8 12345 ... SonSon
Sayfa 1/88 123451151 ... SonSon

15-12-18


14-12-18


13-12-18

  • 20:16 - Görünmez

11-12-18


10-12-18



Sayfa 1/88 123451151 ... SonSon

Mesajlar: