Sayfa 101/155 İlkİlk ... 5191979899100101102103104105111151 ... SonSon
772 sonuçtan 501 ile 505 arası

Konu: Mucize Doktor - Bölüm Yorumları

  1. #501
    Durum:
    Çevrimdışı
    negisssss - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Yönetmen
    Üyelik tarihi
    05.07.2006
    Yer
    M♥M
    Mesajlar
    25,951
    Konular
    0
    Bahsedilme
    1 Mesaj

    Standart Cevap: Mucize Doktor - Bölüm Yorumları

    Aynen öyle zaten o yüzden diyorum ya gına geldi Ferman'ın sürekli çocuk çocuk diye mızmızlanmasından gerçi sürekli de değil 20 bölümde bir vuruyor herhalde..
    Bende isterim FerBel'e güzel sahneler çıkar bir umut ama Pınar Bulut adım gibi eminim ki asla yazmaz yazsa da göstermez bile eminim!

    Ben öyle düşünmüyorum aslında, hatta bana göre Tanju ile yazsalar daha çok kaos var orada neden mi başhekimlik için yarış var bir kere Ali için duyulan içten içe bir öfke var Tanju da çok yalnız bir karakter bakıldığında ve de Adil'in kızının Tanju ile olmasını istemeyeceğini düşünüyorum bir sürü dert sorun olabilir bence, öbür türlü bulunmaz hint kumaşı Ferman a yazacak Ferman da karşılık verece Beliz in hastanesinde ee sonra nereye gider ki bunun sonu ne olursa olsun bana göre bir arkadaşlık geçmişleri de olmuş ve de bakıldığında ikisi de Adil'in kızı bir yerde o yüzden umarım sesimize kulak verirler de bu diziye böyle şeyler bulaştırmazlar.
    Pınar hanıma midesine kalmış artık, reytingler de yükselmiyor bu arada geçen seneden sona her dizi çok kaybetti ama biz daha da çok kaybettik, bu kafayla da ben artacağını düşünmüyorum o yüzden izleyiciyi diziden uzaklaştıracak 20 21 bölümleri gibi gerzeklikler yapmazlar umarım!
    [SIGPIC][/SIGPIC]

  2. #502
    Durum:
    Çevrimdışı
    SELVERR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Yönetmen
    Üyelik tarihi
    19.06.2007
    Yer
    Kütahya
    Mesajlar
    9,040
    Konular
    3
    Bahsedilme
    5 Mesaj

    Standart Cevap: Mucize Doktor - Bölüm Yorumları

    çok haklısınız tanjuyla olursa yazılabilecek hikaye konusunda ama işte senaryo o tarz bir kaosu zaten tanju, kıvılcım, adil ve beliz olaylarında yaşıyordu. hatta doğan bebekle bu durum daha da karışacak kıvılcım hisse hakkı alacak falan derken o hikayeyi kapatmak adına kıvılcımı öldürdüler. yoksa tekrar etmek gibi olacak ama kıvılcım hikayesi bitmiş bir hikaye değildi. tanju ile bebek sayesinde gayette hastanede hakimiyet kurabilirdi kıvılcım ama yapmadılar.

    şimdi aşk üzerine yoğunlaşmışlar daha çok .. tanju ve ferda olayı tanjı ve adil arasındaki gerilim hızlandırmak hatta belki adili zora sokmak için tanju tarafından planlı da yapılabilirdi ama onlar aşk konusunda daha aktif olacak fermana yazmışlar gibi yani sahneleri çekiliyor diye duymuştum içki miçki yazılmıştı sanki o sebeple fermanla olur yani en azından ortalık bulandırma adına olur gibi..

    diğer yandan şu da var tanju baş karakter değil daha doğrusu hikayesi olan bir karakter değil bu sebeple yeni gelenleri ona yaklaştırmazlar biz adamın ne olduğunu bile bilmiyoruz ki burdan yeni bir karakteri tanjuya yazıp baş sahne süresini kısaltmazlar. çünkü tanju akkıllarına gelirse aliye sarıyor ya da ameliyata giriyor başka olayı yok ki 30 bölümdür.. bir de adile sarıyor arada .. ama favori karakterleri değil senaristlerin. ferdanın aktif olması için daha aktif birileriyle sahne yazılması lazım yanılmıyorsam 5. başrolümüz olmuş kendisi ... bende tanjuyu tanımak adına ve murat aygenin sanırım kötü de olsa izlenilesi bir karakteri olduğu için ferda üzerinden adille takışmasını izlemek isterim ama yazacaklarını dda düşünmüyorum açıkcası... bizim baktığım açıdan bakmıyorlar bence çünkü..


    onlarda şu var her yakışıklı adam nazlıya aşık olabilir her güzel kadında fermana yazabilir gibi bbir görüş bunu yapacaklarını düşünüyorum o yüzden. umarım yanıltırlar beni de farklı şeyler izleriiz..


    birde ferdanın derdi aliymiş belli ki bu açıdan da aliyle uğraşacak bir de duyumlar doğruysa babasını o kurtaracağı için ali kendini suçlayabilir ben yapamadım vs vs diye.. aliyle de yarışmak için gelmiş gibi duruyor bu açıdan bakınca.. o yüzden bence ferda aktif olabileceği karakterler sahne ya da hikaye yazılarak değerlendirilecek.. doruk daha pasifken ferda daha aktif olacak gibi zaten doruk başrol olarak gelmemiş ferda öyle gelmiş ..
    Konu SELVERR tarafından (25-09-20 Saat 17:21:41 ) değiştirilmiştir.
    Ah, kimselerin vakti yok. Durup ince şeyleri anlamaya

  3. #503
    Durum:
    Çevrimdışı
    Selin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Moderatör
    Üyelik tarihi
    05.04.2007
    Yer
    MUSTAFA KEMAL PASA ❤
    Mesajlar
    6,781
    Konular
    6
    Bahsedilme
    3 Mesaj

    Standart Cevap: Mucize Doktor - Bölüm Yorumları

    Ali Nazlı'sina gazel düzmek'ten adil hocasına sarılamadı. Allah'tan şanslı çocuk da adil ölmeyecek ama bu saatten sonra sarılsa ne sarilmasa'ne.....


    2 övdük ettik diye doruğu Nazlınin şeyine takmanın ne gereği vardı? Aklın yolu bir forumumuzun yeni yorumcuları da nazlı konusundaki boşluğun farkında. Boş bir karakter boş boş boş yani o'kadar boş ki, milli piyango çıksa ve hepsini unicef'e bağışlasa yine de gözümüzdeki imajı düzelmeyecek.


    Ferman her bölüm "sen ne ayaksın olm" tepkisi verdirtiyor. Tamam, beliz konusunda bi bebek sıkıntısına girmişler ama önce bi don'de sen aynadaki yüzüne bak, ben kardeşimi bakımevleri'nde süründüruyor muyum diye... Sanki kendisi sütten çıkma ak kaşık da te allam.....


    Belizi de seviyoruz diye nefret ettirmek için çabalamışlar. Neymiş bebeği istemiyormuş. Bu beliz'in karakterine yakıştı mi şimdi? Hayır yanı biliyoruz,eninde sonunda sahip çıkacak o'bebeğe ki,fermanın da dediği gibi fazla odaların birini boya badana tadilat tamirat bebek odası yapacaklar.....


    Bebek demişken... Bolum etiketinin bebekle ilgili olup,daha bebeğin adının belli olamaması..........


    Ve tüplü kanalda her şeyin yine sadece'yabancılara açık olması!!!


    Veee sinem ile hazal in arasına s.b.nin girmesi!!!!!


    Rezaletler bitmiyor allahım bitmiyor.


    Ferda nefret edelim diye getirilmiş bi karakter. Hayır geri dönüsüde yok. Oyuncusunun adını hazal in önüne geçirmek de tuz biber olmuş. Ben çok iyi anladım ki bu karakter çukur daki nehir gibi olacak hatta ondan'da beter olacak çünkü onun en azından hazal subaşı'ndan kaynaklanan bi fan kitlesi var yine seviliyor ama bu ferdaya ferman nasıl aşık olcak hani öyle bi cazibesi falan da yok ki... Ferbel'in arasına girmeye gücünün yetmemesini geçtim,hangi aklıselim, ali-yi adil'den kıskanacak bi şahsiyeti sever ki??


    Doruku dediğim gibi bütün inancıma rağmen nazlı'ya yürürken gördüm gerek "ali benim erkek arkadaşım" repliği'ne bakışları gerekse-- Aman uğrasamam valla cidden. yaa bu karakteri açelya demire musallat ederseniz eğlenceli olur falan da... nazlı örümceği'nin ağlarına takılır ise cancel'larız...


    Şimdilik cancel'lamamamız için ellerinden geleni yapıyorlar fermana benzeterek falan hikayesini.buna gerek yok.bu adam dağ görmüş. Otur mis gibi shell shock travmalarını yaz. Ha illa doruğu sevdirmek istiyorsan alının gerçekten kardeşi çıkarabilirdin.mesela "aynaya baktığında kendisini bile tanıyamamak"tan falan çokça güzel şey çıkabilir. Ornegin bu ahmet ölmemiştir aslında, büyümüş ve asker olmuştur. Dağda düşmanın eline geçmiştir. Beyni yıkanmıştır.kendini doruk sanıyordur. Olamaz mi yanı çokmu uçtum.😂doruğu alının ağabeyi yapalım elbirliği ile.....


    Açelya ve demir çiftinden hiç şüphelenmiyorum bu ikisinin birbirini bırakmayacağı'ndan emin olduğum için doruğu o ikisinin arasına salabiliriz hiç sorun değil çünkü ikisi başrollerden daha güvenilir...


    Yani kim ne düşünür bilmiyorum ama açelya benim için hastanenin en güzel kızı bide en melek kızı, o kadar melek ki kendi ilişkisinden çok arkadaşının ilişkisini düşünüyor!!! Hadi açelya reis emrini verde su nazlı hanım aliye bi hamle yapsın malum sensiz nazlı'nın muazzam aşkı(!) bir hiç! 😂


    Gülin ve güneş konusunda hiçbi yorumum yok artık o evlenme teklifi fermandan beliz'e gelmeliydi ama neyse artık..........


    Selvi'nın adil ile konuştuğu sırada hali tavrı dışında bölümde göz dolduracak bisey yoktu...


    Tanju her zamanki gibi uç boyutlu ve derin bir karakter olmayı sürdürüyor her zamanki gibi tepkileri çok yerinde. Adil-i istifaya sürüklemesi, sonra ameliyatı için elinden geleni yapması... Seni seviyorum yiğidim en kısa zamanda nazlı'ya cemkirmen dileğiyle.


    Kıvılcım'a da aşık olduğunu selvi queen imin ağzından duyduk vah zavallı'm. Keşke ferda ile yaralarını sarabilse ama büyük ferda hanımefendi hazretleri için; müthiş, maviş, sevgilisi olan, ve ondan ayrılmak için nazlı fırsatını kaçırdığından, bebeği bahane olarak kullanmak zorunda kalan dr ferman dururken tanju kim köpek???


    Ferda fox'in geçişlerinde tanju ile olacak gibi iddia edenler olmuş ama hiccc umutlanmayın ferda gibi mükemmel bir varlığı tanju gibi bir ezik'le harcamazlar.


    Of allahım çarpılmam inşallah.
    Konu Selin tarafından (26-09-20 Saat 11:18:41 ) değiştirilmiştir.


  4. #504
    Durum:
    Çevrimdışı
    negisssss - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Yönetmen
    Üyelik tarihi
    05.07.2006
    Yer
    M♥M
    Mesajlar
    25,951
    Konular
    0
    Bahsedilme
    1 Mesaj

    Standart Cevap: Mucize Doktor - Bölüm Yorumları

    Selinnnnn krizlerdeyim yorumun kalp ben...

    Ya hala bu diziden ne bekliyoruz diye düşünüyorum bende çoğu zaman artık, Pınardan ne bekliyoruz ki sahi bak ben artık bir şey beklemez oldum ne gerek var kendimi yormaya adşlaşdlşas.

    Sadece Hazal'a yapılana aşırı kıl oldum ya onu sahiden hazmedemeyeceğim!

    Bir de Ferman'ı ilk bölümde övdük ya içindeki öküz iki bölüm sonra tavan yaptı nasıl iş anlamadım!!!!!

    Şu bebek mevzusu bir çözülse de Belize gram hikaye açsalar umut fakirin ekmeği işte..

    Dediğin gibi Tanju ve Ferda yazmak Pınar gibi sığ bir insanın aklına gelir de işine gelir mi bilmem.

    Reytingler zaten ortada ne olur yazsın şu üçgeni de ergenus modunda devam etsin dizi, o zaman ne yapacak merak ediyorum.

    Piremses Nazlı ve de Bulunmaz kumaş Yontulmamış Ferman varken diğerleri kim ki sahiden dediğin doğru.

    Bölümde tek beğendiğim sahne Beliz ve Ali sahnesi çünkü o kadar açım ki sahnelerine ki sosyal medyada da gördüm herkes çok sevmişti sahnelerini, aç piranalar gibi atlıyoruz bulunca ahahaha.
    [SIGPIC][/SIGPIC]

  5. #505
    Durum:
    Çevrimdışı
    Selin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Moderatör
    Üyelik tarihi
    05.04.2007
    Yer
    MUSTAFA KEMAL PASA ❤
    Mesajlar
    6,781
    Konular
    6
    Bahsedilme
    3 Mesaj

    Standart Cevap: Mucize Doktor - Bölüm Yorumları

    evet ben böyle saydım döktüm ama hala unuttuğum şeyler var.


    örneğin alinin "siz benim yerimde olsaydınız beni kurtarmak için her şeyi yapmaz mıydınız" sorusu tek alfer momentiydi ve ona bi flashback dahi gereği görmemişler!!! bu size bişeyleri hatırlattı mı??? hatırlatmamışsada hatırlatması lazım ama kısa kesiyorum, gülgün sahnelerini iyice kısıp alfer flashbacki yapabilirdiniz... neyse....


    alinin çocuk çocuk tepkileri... tamam 29. bölümde bi gelişme gördük ama o bi gelişme değil "zikzak"mış adeta. ali yine çocuk yine çocuk... yani kimse kusura bakmasın da çukurda aliço var, the good doctorda shaun var, ne biliyim, ilk 30 bölüm arası iyice çocuklaşan otizmli bi karakter görmedim ben bugüne kadar. aliço da belki otizmlileri iyi anlatamıyodur veya shaun, ama onlar aynı çizgide seyrediyor en azından... çukur 100 bölüm devirdi aliço yine aynı aliço... ama taner kuzum sağ olsun iyice maymun ediyor ali kendini nazlı için...


    ali kadına adamı affetme ayarı verdi ya la! Bizim ali verdi bizim ali vefa! biz yanlış diziyi mi izliyoruz arkadaşlar? 29. bölümde feministleri öcü olarak gösteren dizi bizim dizimiz,bu bölümde eşi tarafından aldatılan kadına "affet" aklı veren ali bizim ali mi???? aynı durumda bir kadın olsaydı da aynı aklı verecek miydi acaba ali vefa???? orda bi kadın hasta yatsa, bi kocası olsa bide erkek metresi olsa, "affet abi etmiş bi hata" diye kocasına akıl mı verecekti???? bu nası bi aymazlıktır yahu???? ama ben bunun sebebini biliyorum... ilerde nazlının ferman olayını öğrenirse veya nazdor olursa ali affedicek, buna zemin hazırlıyolar...


    kimse endişelenmesin ali kriz geçiricek diye, ali fermana veya doruğa bizzat, "abi sen nazlıyı datee götür, yemek masraflarınız benden" diyebilir!!!!


    nazlı... yine yeni yeniden nazlı... aliye "bişey daha var..." dediğinde acaba "ben fermana eskiden böyle böyle bi itirafta bulundum" mu diyecek diye bi beklentiye girdim ama...sadnmmnsdnmd

    elime kala kala fermanla koridordaki sahneleri kaldı, bunlar her yalnız kaldığında aklımda aynı soru, ve biçok seyircinin de, ifade edebilse de edemese de benimle hemfikir olduğunu biliyorum, "acaba bi bakış, bi söz bunların arasındaki adı konulamamış şeyi yeniden alevlendirebilir mi????"


    reyting konusu ... biliydim böyle olacağını. zaten ben arkada ses olsun amaçlı açtım diziyi. böyle bi dizi haline geldi benim için. çukur dizisi gibi oldu yani. bilen bilir orda bitane bile ciddili yorumum kalmadı. bu diziyi de makarasına izliyor ve yorumluyorum . hiçbir karakterle bağım kalmadı. ali ali olmaktan çıktı. ferman ferman olmaktan... ve daha niceleri... her şey daha da kötüye gidicek. hadi desem ki, stok bölümlere güvenebiliriz... güvenebileceğimiz bi şekilde de yazmamışlar ki... buraya bi * atıyorum.. aşağıdaki not bölümünde deşicem bu konuyu... e insanlar taaaa 9 buçukta verilen bi dizi yerine niye çukurovayı tercih etmesinler ki???? bal gibi de ederler!!!! orda demir demir olmaktan çıkmış mı? yılmaz yılmaz olmaktan çıkmış mı? züleyla züleyha olmaktan çıkmış mı? herkese hakkıyla rol yazıyorlar. kimsenin sahnesinden çalınmıyor. kimse kimsenin önüne geçirilmiyor jenerikte. ve daha nice unsur... e mf yapımın da yeni favorisi sçk olduğuna göre... mdye bu sezon son gözüyle bakabiilriz... çukurla aynı zamanlarda final verirler hemen hemen...


    * stok çekersen "kesinlikle mükemmel olucak" kafasında olmalısın. seyirciden %100e yakın olumlu geri dönüş almayı garanti etmek zorundasın... bu 1 hafta boyunca ne pişireceğine karar vermen gibi bişeydir... sen dünyanın en güzel kebaplarını yaparsın ama bide bakarsın misafirin vejetaryen çıkmış... sana demezler mi, "usta şefim diye geçiniyosun ama misafirin vejetaryen olabileceğini bile düşünmedin" diye...?
    Konu Selin tarafından (26-09-20 Saat 14:49:13 ) değiştirilmiştir.


Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Bu Konudaki Etiketler

Yer imleri

Yer imleri

Yetkileriniz

  • Konu Açma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  

vdcasino
vdcasino
vdcasino
betexper
fragmanlar
Yuregininsesi
juul
One Hit Wonder
grandpashapet
grandpashapet
eta saat
bahis forum
ilbet
bahis siteleri
güvenilir casino siteleri
canlı bahis siteleri
escort ankara
izmit escort
izmir escort
vdcasino giriş
Mobil Ödeme bahis
meritroyalbet
güvenilir casino siteleri
deneme bonusu
grandpashabet
casino siteleri
canlı rulet
bahis
deneme bonusu
vdcasino
ilbet giriş
ilbet
maltcasino giriş
cratosslot giriş